Wednesday, July 31, 2013

110 הרוגים בסוריה; 140 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 134 הרוגים בדארפור; 22 הרוגים בעיראק; 14 הרוגים באפגניסטן; 12 הרוגים בפקיסטן; 12 הרוגים בניגריה; 8 חיילים נהרגו בטוניסיה; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בעיראק, בלבנון, בסוריה, במצרים, בתימן, בסומליה, בניגריה, בלוב, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים נוספים מירי של פצצות מרגמה שנורו באזור העיר חומס. כמו כן נמסר על קרבות קשים נוספים במהלך היום באזור העיר חאלב – שם הצבא הסורי הצליח להשתלט על אזורים נרחבים שהיו בידי המורדים. מקורות כורדיים בדרום סוריה מסרו על חיסולו של פוליטיקאי כורדי בכיר באמצעות מטען-חבלה שהופעל במכוניתו.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 22 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. ביומיים האחרונים נהרגו כ-100 בני-אדם בפיגועי טרור ברחבי עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו עשרות פיגועי טרור שגרמו לפצועים רבים בקרב האוכלוסייה האזרחית. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן על הריגתם של 140 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במבצע צבאי נרחב מאוד שנערך ברחבי אפגניסטן נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על בית-כלא בו כלואים מאות טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מאות אסירים הצליחו להימלט מהכלא.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. זהו החיסול השני בשלושת הימים האחרונים.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 134 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על תושבים מקומיים המתגוררים בחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם מפיצוץ של מטעני חבלה שהופעלו בכנסיות נוצריות בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 8 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו ליד הגבול עם אלג'יריה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מירי של חיילים הודים בעת ניסיון לבצע חדירה מפקיסטן להודו באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות קטלנית עם חיילים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Tuesday, July 30, 2013

150 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בניגריה; 9 הרוגים באפגניסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 4 הרוגים נוספים בפקיסטן; חייל נהרג בלוב; חייל נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; חייל נהרג בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בעיראק, בתימן, בלוב, בסוריה, בסודאן, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד שהיו באזור חומס ובאזור דמשק. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי הצבא הסורי הצליח להשתלט מחדש על כל אזור חומס. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לבין מורדים הפועלים באזור דמשק. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים שגרמו לנפגעים רבים מאוד בקרב האוכלוסייה העירונית בערים המרכזיות של סוריה. כוחות המורדים הודו במהלך היום כי כוחותיהם שולטים על חלקים קטנים מאוד מהעיר חומס. במהלך הקרבות אזורים רבים מהעיר הוחרבו בכוונה בידי הצבא הסורי הנאמן לנשיא בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסור ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור באמצעות 17 מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק לרגל חג הרמדאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של 25 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפעולים בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של חייל מצרי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור סיני.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של חייל בעת ניסיון לפרק מטען-חבלה שהוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Monday, July 29, 2013

120 הרוגים בסוריה; 103 הרוגים בדארפור; 51 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 הרוגים בניגריה; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 10 חיילים נהרגו בפקיסטן; 10 חיילים כורדים נהרגו בצפון עיראק; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 הרוגים נוספים במצרים; שוטר נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטורקיה, במצרים, בלבנון, בעיראק, בסוריה, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, בטוניסיה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בקרבות קשים מאוד שנערכו באזור צפון סוריה בין הצבא הסורי לבין כוחות המורדים וטרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. במהלך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים קטלניים של ירי של טילים לעבר מרכזי אוכלוסין שגרמו להריגתם של עשרות בני-אדם. כמו כן נמסר על קרבות קשים בדרום סוריה באזור דרעא, שם הצבא הסורי מנסה לחזק את אחיזתו. גורמים כורדיים במזרח סוריה מסרו כי כוחותיהם מנסים להשתלט על שטחים נוספים בהם מתגוררים כורדים לקראת השיחות עם נציגי ממשל רשמיים של סוריה על אוטונומיה כורדית רחבה תמורת אי-הצטרפות ללחימה נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
מצרים – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה במהלך פעולה צבאית יזומה שנערכה בסיני. בימים האחרונים ערך הצבא המצרי עשרות פעולות נגד ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בסיני. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם במהלך הפגנת מחאה שנערכה בפורט סעיד נגד הדחתו של הנשיא לשעבר מורסי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של 51 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של 10 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על מתחם צבאי הנמצא בנמל של העיר גוואדאר.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של 10 חיילים כורדים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סודאן – דארפור - קורדופן: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של 94 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות מקומיות חמושות הפועלות באזור חבל דארפור. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 בני-אדם מפיצוץ של מוקש הופעל באזור דרום קורדופן.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם בשתי התקפות טרור של מיליציות חמושות הפועלות באזור העיר ג'וס.
--
הודו – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-28 ביולי 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Sunday, July 28, 2013

150 הרוגים בסוריה; 130 הרוגים במצרים; 50 הרוגים בפקיסטן; 28 הרוגים בעיראק; 8 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; 3 הרוגים בסומליה; הרוג בלוב; חייל פקיסטני נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטוניסיה, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, במצרים, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, באפגניסטן, במאלי ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות רשמיים מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 100 מורדים באזור מחוז אידליב בקרבות שנערכו נגד גורמי טרור ואנשי האופוזיציה הלוחמת. בשעות הערב נמסר מפי מקור רשמי על הריגתם של 123 אזרחים בידי המורדים הפועלים בצפון סוריה. הצבא הסורי ממשיך לכתוש את מרכזי הערים כדי לגרום לבריחתם של התושבים. מקורות נוצריים בארה"ב מסרו על אונס שיטתי של נשים נוצריות ורציחתן לאחר המעשה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסוריה, וזאת בעקבות פסק-הלכה שיצא בירדן שמותר לאנוס נשים כופרות כחלק מהמלחמה בסוריה.
--
מצרים – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים במצרים ובאירופה מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתם של לפחות 130 בני-אדם ועל פציעתם של 1,500 נוספים בקרבות רחוב קטלניים מאוד שפרצו בין כוחות הצבא ותומכיהם לבין אנשי "האחים המוסלמים". במהלך העימותים הקטלניים נהרסו מאות חנויות ומכוניות וכן הוצתו מבני ציבור רבים. כ-30 מיליון בני-אדם יצאו להפגנות במהלך היממה הקודמת. מתח קשה מאוד שורר כל רחבי מצרים לאור האירועים האחרונים. מקור רשמי במצרים מסר כי נהרגו רק 75 בני-אדם, בעוד גורמים בתנועת "האחים המוסלמים" מסרו על הריגתם של לפחות 220 בני-אדם ועל פציעתם של כ-4,000 נוספים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו כי בארבעת החודשים האחרונים נהרגו 116 חיילים אפגנים בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתם של 50 בני-אדם בפיגוע התאבדות כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו במרכז מסחרי הומה אדם. 200 בני-אדם נוספים נפצעו בהתקפה הזו לרגל חגיגות הרמדאן המוסלמי.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתם של 28 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לרגל חג הרמדאן המוסלמי.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה ליד השגרירות הטורקית בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב", הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתו של עורך-דין ידוע בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי. כמעט כל יום נרצחים בלוב אישים בתפקידי פתח בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם המטר הקודם אן עם ארגוני טרור של אל-קאעידה. בעקבות הרצח נערכו הפגנות בעיר שבמהלכם הצליחו לברוח כ-1,200 אסירים מהכלא בנגאזי.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתו של חייל פקיסטני מירי של חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-27 ביולי 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם ועל פציעתם של עשרות נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסעדה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Saturday, July 27, 2013

200 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים במצרים; 4 חיילים נהרגו בסומליה; הרוג בתימן; פיגועים וקרות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בטורקיה, בסומליה, בתימן, בסודאן, בעיראק, בניגריה, בקשמיר, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של כ-200 בני-אדם בקרבות קשים מאוד עם הצבא הסורי שנערכו בצפון סוריה ובדרומה. מקורות באופוזיציה הלוחמת מסרו כי בימים האחרונים נהרגו לפחות 150 חיילים סורים בקרבות הללו. במהלך היממה האחרונה נמסר על הוצאתם להורג של כ-50 חיילים סורים בידי המורדים. במהלך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים קטלניים שגרמו להריגתם של עשרות בני-אדם בכל רחבי סוריה.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות רחוב בין תומכי הנשיא מודח מורסי לבין מתנגדיו שנערכו באלכסנדריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 5 ילדים ואישה אחת מפיצוץ של מטען-חבלה שכנראה הופעל בטעות בביתו של בכיר בארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית אווירית של הצבא הפקיסטני. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במחוז קוויטה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר צנעא.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 4 חיילים סומלים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Friday, July 26, 2013


2,000 הרוגים בסוריה מאז שהחל הרמדאן; 42 הרוגים בעיראק; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 חיילים נהרגו בסודאן; 5 הרוגים בקשמיר; 4 הרוגים בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסיני; מנהיג אופוזיציה נהרג בטוניסיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בטורקיה, בסוריה, בלבנון, בתימן, בעיראק, בסומליה, בסודאן, בלוב, במאלי, באפגניסטן, בפקיסטן ובפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 ביולי 2013 כי מאז שהחל חג הרמדאן ב-9 ביולי 2013 נהרגו בסוריה כ-2,000 בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לבין המורדים ולארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. במהלך היממה האחרונה נהרגו בסוריה יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. הצבא הסורי ממשיך להלום במרכזי הערים של חומס, חאלב ואידליב. במהלך היום רשמו מאות אירועים אלימים עם נפגעים שכללו ירי של טנקים לעבר מרכזי אוכלוסייה, ירי של צלפים, פיצוץ של מכוניות-תופת, חטיפות, הוצאות להרוג, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתו של מנהיג בכיר באופוזיציה בידי טרוריסטים מוסלמים. זהו המנהיג הנשי הנרצח השנה בטוניסיה בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל באזור קאבול.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 42 בני-אדם מירי ומפיצוץ של מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק לרגל חג הרמדאן. במקרה אחד נרצחו 14 שיעים לאחר בדיקת תעודת זהות בידי רוצחים מארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – טרור: מקורות צבאיים בסודאן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 5 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים הפועלים במרכז סודאן.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה טרם זמנה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 ילדיו של אימאם מוסלמי בחבל קשמיר כנראה בידי טרוריסטים מקומיים בחבל קשמיר. הודו הרשמית הביעה זעזוע על המעשה האכזרי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Thursday, July 25, 2013

100 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים בעיראק; 14 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים באלג'יריה; 2 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; חייל נהרג במצרים; הרוג בסומליה; מפיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בתימן, בסוריה, בעיראק, בסומליה, בסודאן, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה דיווחו על קרבות קשים מאוד באזור אידליב וחומס.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור מנסורה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במסגרת חגיגות הרמדאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בעימותים קטלניים בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצ'י. כמו כן נהרגו 7 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על מפקדה של המודיעין הפקיסטני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 26 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במסגרת חגיגות הרמדאן. בין ההרוגים היו לפחות 13 חיילים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 2 אנשי כוחות-הביטחון מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 2 מורים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Wednesday, July 24, 2013

200 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים במצרים;  10 הרוגים בעיראק; 7 חיילים נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בניגריה; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בתימן, בסומליה, בסודאן, בלוב, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-23 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים בסוריה מסרו כי המורדים הצליחו לכבוש 3 עיירות ליד העיר חאלב, וכי במהלך הכיבוש נהרגו עשרות חיילים סורים. כמו כן נמסר על קרבות קשים והרוגים רבים באזור העיר חומס. במהלך הימים האחרונים השתתפו בקרבות עשרות אלפי חיילים, מורדים וטרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים להפלת המשטר. הצבא הסורי ממשיך לכתוש אזורים רבים ברחבי הערים הגדולות. במהלך היממה האחרונה נמסר על הריגתם של אזרחים רבים בהפגזות ישירות של הצבא הסורי על מרכזים מסחריים במהלך שעות העומס. גורמים במזרח סוריה מסרו על קרבות בין מורדים כורדים לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. עוד נמסר על הריגתו של אדם אחד בקרבות שפרצו בין חיילים טורקים לבין טרוריסטים שניסו לחדור מסוריה לטורקיה (מקור נוסף מסר שההרוג היה אזרח).
--
מצרים – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-23 ביולי 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם ועל פציעתם של 150 נוספים במהלך הפגנות מחאה אלימות שנערכו נגד הדחתו של הנשיא הקודם, מורסי. מרבית העימותים האלימים פרצו בין תומכי הנשיא המודח לבין מתנגדיו. מאז הדחתו של הנשיא נהרגו כ-100 בני-אדם ועוד עשרות טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור סיני. במהלך ההפגנות של היומיים האחרונים, נהרסו חנויות רבות בידי מוסלמים רדיקליים וכן הועלו באש עשרות מכוניות של אזרחים לרגל חג הרמדאן. גורמים מקומיים במצרים מסרו כי אוניברסיטת קהיר הפכה למוקד של מחאה של "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 ביולי 2013 על הריגתם של 7 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במזרח אפגניסטן. לאורך כל היום נרשמו עשרות אירועי טרור לרגל חג הרמדאן מוסלמי.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 ביולי 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו 2 שיעים שנהרגו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן לרגל חג הרמדאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-23 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שיירו בשיעים לרגל חג הרמדאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-23 ביולי 2013 על הריגתם של ילדה ושוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" לרגל חג הרמדאן.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-23 ביולי 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Tuesday, July 23, 2013

185 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 2 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; הרוג בדארפור; קצין בכיר לשעבר נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בסוריה, בעיראק, בלבנון, בתימן, בסומליה, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-22 ביולי 2013 על הריגתם של כ-185 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים היו באזור דמשק בקרבות בין הצבא הסורי לבין כוחות האופוזיציה. מקור נוסף מסר כי במהלך היממה האחרונה נהרגו לפחות 75 מורדים באזור דמשק. כנופיות "השביחה" הנאמנות למשטר עורכות טיהור אתני באזורים בהם שולט הצבא הסורי באמצעות טבח, גירוש, ביזה ואונס במסגרת חגיגות חג הרמדאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-22 ביולי 2013 על הריגתם של 4 שוטרים ו-15 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעולה צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם נוסף מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ליד הגבול עם אפגניסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-22 ביולי 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור נגד אנשי כוחות-הביטחון ששומרים על בתי-כלא הנמצאים באזור העיר בגדאד והעיר מוסול. בעקבות הפעולה, כ-500 אסירים טרוריסטים הצליחו לברוח מהכלא. מאז תחילת חודש יולי 2013 נהרגו בעיראק יותר מ-600 בני-אדם בפיגועי טרור לרגל חג הרמדאן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-22 ביולי 2013 על הריגתו של שומר בבית-הספר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 ביולי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" במהלך התקפה שנכשלה במסגרת חגיגות חג הרמדאן.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-22 ביולי 2013 על הריגתו של קצין בכיר לשעבר כבן 70 מירי של טרוריסטים מוסלמים. הקצין שירת בתקופתו של קדאפי שחוסל בידי המורדים.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-22 ביולי 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Monday, July 22, 2013

110 הרוגים בסוריה; 29 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בעיראק; 6 נוצרים נהרגו בניגריה; 6 הרוגים במצרים;  4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 3 הרוגים בפקיסטן; הרוג בסומליה; קצין נוסף נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקווקז, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים מסרו על הריגתם של כ-50 טרוריסטים בקרבות עם לוחמים מארגונים כורדיים הפועלים במזרח סוריה. כמו כן נמסר כי לאורך כל היממה האחרונה ערך הצבא הסורי התקפות קשות על מרכזי הערים בחומס ובחאלב. במהלך ההתקפות הללו נפגעו אזרחים רבים וכן נהרסו לחלוטין רחובות רבים בשתי הערים האלה. גורמים נוספים מסרו כי במחוז אידליב מתנהלים קרבות מבית לבית, וכי במהלך הימים האחרונים עברו שכונות שלמות מיד ליד מידי יום. קרבות קשים נרשמו גם באזור דרעא, שם הצבא הסורי מנסה לחזק את אחיזתו לאחר כישלונות אחדים של לוחמי האופוזיציה להחזיק בכמה יעדים אסטרטגיים שנכבשו במהלך השנה האחרונה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות איורעים אלימים שכללו הפצצות אוויריות, פיצוץ של מטעני-חבלה, ירי של צלפים לעבר אזרחים, הוצאות להורג, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הצדדים הלוחמים בסוריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים מצרים מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בסיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתם של 29 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. גורמים נוספים באפגניסטן מסרו כי המבצע הצבאי נערך מזה ימים אחדים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר קראצ'י. כוחות הביטחון של פקיסטן אינם מצליחים להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר. מתחילת שנת 2013 נהרגו מאות בני-אדם בעימותים קטלניים בין קבוצות אסלאמיות חמושות הפועלות בעיר. אלפים נוספים נהרגו בפועלות טרור ברחבי פקיסטן במהלך השנה האחרונה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד. בשלושת הימים האחרונים נהרגו כ-100 בני-אדם בפיגועי טרור בעיראק. בלילה של ה-20 ביולי 2013 התפוצצו 12 מכוניות-תופת גרמו להריגתם של יותר מ-70 בני-אדם. בארבעת החודשים האחרונים נהרגו בעיראק יותר מ-3,500 בני-אדם בפיגועי טרור קטלניים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתו של רופא בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה. בשל עימותים פנימיים בתוך ארגון הטרור "אל-שבאב", מידי יום פורצים קרבות בין פלגים שונים שהיו שייכים בעבר לארגון הפועל בעיקר באזור עיר-הנמל קיסמאיו בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתם של 6 נוצרים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם". מקורות נוספים מסרו על המון מוסלמי מוסת שניסה לפגוע בנוצרים לאחר תפילת יום ראשון המסורתית. בצפון ניגריה מתבצע טיהור אתני של נוצרים בידי ארגונים אסלאמיים שחלקם מזוהים עם ארגון הטרור "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם אנשי כוחות הביטחון. 2 מההרוגים היו כנראה מפקדים בכירים בארגון אל-קאעידה הפועל בצפון-אפריקה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-21 ביולי 2013 על הריגתו של קצין נוסף שנהרג מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח לוב. ביומיים האחרונים נהרגו 2 קצינים בכירים בחיל-האוויר מירי של טרוריסטים מוסלמים. ברחבי לוב פועלות כנופיות טרור אסלאמיות חמושות שחלקן פעולות בשם הנשיא המודח קדאפי וחלקן האחר מזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Sunday, July 21, 2013

100 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 34 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים באפגניסטן; קצין נהרג בלוב; הרוג נוסף במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסוריה, בלבנון, במצרים, בעיראק, בטורקיה, בתימן, בקשמיר, בסודאן, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחיםמקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. במהלך היום נרשמו עימותים קטלניים בין כורדים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה וכן בין כוחות האופוזיציה לבין ארגוני טרור אסלאמיים קיצוניים שגרמו לעשרות הרוגים משני הצדדים. מנהיגי ארגונים אסלאמיים קיצונים בטוניסיה קראו לצעירי טוניסיה להצטרף למלחמת בסוריה לצד ארגוני הטרור האסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
מצרים – מחאה ואלימותמקורות תקשורתיים המקושרים ל"אחים המוסלמים" מסרו ב-20 ביולי 2013 על הרוג נוסף בעימותים קטלניים שהיו במצרים במהלך הפגנת מחאה שנערכה נגד הדחתו של הנשיא הקודם מורסי. במהלך ההפגנה הזו נהרגו 3 נשים וגבר אחד. עימותים קטלניים נוספים היו במצרים במהלך כל היממה האחרונה. גם בסיני נרשמו עימותים בים כוחות הצבא לבין ארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של 70 בני-אדם ועל פציעתם של כ-300 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מרבית הנפגעים נהרגו מירי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של 6 חיילים ו-28 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז חייבאר.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתו של קצין בחיל-האוויר מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Saturday, July 20, 2013

140 הרוגים בסוריה; 33 הרוגים בעיראק; 16 הרוגים במצרים; 7 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בסומליה; הרוג במאלי; 271 הרוגים במצרים בהפיכה הצבאית; 1,600 הרוגים בפיגועי טרור אסלאמיים בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, באפגניסטן, בפקיסטן ובצפון הקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. עוד נמסר על הריגתם של לפחות 20 אנשי כנופיות "השביחה" באזור העיר חומס בקרבות עם המורדים הפועלים בעיר.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתם של 3 שוטרים  ושל 10 טרוריסטים מוסלמים בשני אירועי טרור שהתבצעו באזור סיני במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם במהלך הפגנות מחאה נגד הדחתו של הנשיא הקודם מורסי. מקורות רשמיים בסוריה מסרו כי במהלך הפיכה הצבאית שנערכה בתחילת החודש נהרגו 271 בני-אדם בעימותים שנערכו ברחבי המצרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו ליד הגבול עם אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 26 בני-אדם ועל פציעתם של 300 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסגד סוני בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור – בוקו חראם: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתם של כ-1,600 בני-אדם בפיגועי טרור ישירים של ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם" מאז שנת 2010. עוד אלפים רבים נרצחו בעימותים קטלניים בין מוסלמים לנוצרים בניגריה. מאות בני-אדם נרצחים מידי חודש בניגריה בידי המון מוסלמי מבלי שמישהו מדווח על כך.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-19 ביולי 2013 על הריגתו של אדם אחד בעימותים בין מליציות שבטיות חמושות הפועלות במאלי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

Friday, July 19, 2013

90 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים בעיראק; 8 הרוגים באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 6 הרוגים בקשמיר; 4 חיילים נהרגו באלג'יריה; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 שוטרים נהרגו במצרים; 2 שוטרים נהרגו בניגריה; פוליטיקאית נהרגה בסומליה; פיגועים וקרבות עם נפגעים היו בלבנון, בעזה, בסוריה, במצרים, בתימן, בסומליה, בסודאן, בלוב, בניגריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועמיתים קטלניים מאוד שהיו ברבו הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על כ-30 הרוגים במהלך קרבות בין כורדים לטרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים במזרח סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 2 חיילים ואזרח מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשתי פעולות טרור.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם (מהם שלושה ילדים) בסדרה של פעולות טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתה של פוליטיקאית מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 2 שוטרים כנראה מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של 2 מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בסיני.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפעולים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-18 ביולי 2013 על הריגתם של 6 מוסלמים מירי של אנשי כוחות הביטחון במהלך הפגנת מחאה שנערכה בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע