Sunday, August 31, 2014

220 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בפקיסטן; 11 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בלוב; חייל נהרג בקשמיר; עשרות חיילי או"ם נמלטו מרמת-הגולן לכיוון ישראל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפיליפינים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בפעולה צבאית יזומה של הצבא הסורי נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר כי בעקבות התקפה של טרוריסטים על חיילי האו"ם המוצבים ברמת-הגולן, הם החלו לברוח לכיוון ישראל. ארה"ב מתכוונת לתקוף את אנשי "המדינה האסלאמית" הנמצאים גם בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאים בעיראק מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 220 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות קשים בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". ארה"ב תקפה מטרות טרור בעיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. במקרה אחד הותקף בסיס מודיעין של הצבא האפגאני שגרם להריגתם של 6 קציני מודיעין.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. 3 מההרוגים נפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור בלוצ'יסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בתימן מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בקרבות בפרצו פעם נוספת בין טרוריסטים מוסלמים סונים לטרוריסטים מוסלמים שיעים המתגוררים בצפון תימן. בין ההרוגים היו 2 חיילים שנפגעו בהתקפה של ארגון "אל-קאעידה" הפועל בדרום המדינה. גורמים נוספים מסרו על כ-13 טרוריסטים מוסלמים נוספים שנהרגו במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 גברים, נשים וילדים בהתקפה נוספת של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון המדינה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסאר אל-שריעה" הפועלים באזור בנגאזי שרובו נמצא בשליטתם. כמו כן נמסר מפי דוברי הטרוריסטים שכוחותיהם הצליחו להפיל מטוס. מנגד, נמסר המטוס התרסק בשל תקלה טכנית.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל קשמיר. בחודש האחרון היו עשרות התקפות כאלה ועימותים אלימים בין חיילים הודים לחיילים פקיסטנים הפועלים באזור קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

Saturday, August 30, 2014

160 הרוגים בעיראק; 150 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בניגריה;  20 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים בפקיסטן; חייל נהרג בלבנון; חייל ישראלי מת מפצעיו; 9.5 מיליון פליטים בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם – כולל חיילים, אזרחים וטרוריסטים – בסדרה של פיגועים ובקרבות קשים מאוד בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות צבאיים בסוריה מסרו כי הם הצליחו להחזיר לידיהם שטחים באזור קוניטרה שנכבשו בידי טרוריסטים מוסלמים. עוד נמסר כי נמשכות הוצאות-להרוג של חיילים סורים בצפון מדינה שנפלו לידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות באו"ם מסרו כי מאז שהחלה מלחמת האזרחים בסוריה, יותר מ-3 מיליון בני-אדם הפכו לפליטים במדינות שכנות מתוך 9.5 מליון פליטים שנאלצו לעזוב את בתיהם – מחצית מהאוכלוסייה הסורית.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק לאורך כל היממה האחרונה. בין ההרוגים היו חיילים, אזרחים, כורדים וטרוריסטים מוסלמים רבים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובתקריות נוספות שהיו במהלך היממה האחרונה בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על הריגתם של 9 בני-אדם בשלוש תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. במקרה אחד הותקף מסגד שיעי בידי טרוריסטים מוסלמים סונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בקרבות בין ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בצפון-מערב סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות חמושות הפועלות במרכז ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי קמרון ליד הגבול עם ניגריה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על הריגתו של חייל בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו באזור הגבול עם סוריה. כמו כן נמסר על חייל נוסף שנעדר בקרבות.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים ישראל מסרו ב-29 באוגוסט 2014 על מותו מפצעיו של חייל שנפגע מטיל שנורה במהלך מבצע "צוק איתן". בכך הגיע מספר ההרוגים במלחמה ל-71 בני-אדם – 65 חיילים ו-6 אזרחים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Friday, August 29, 2014

170 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בניגריה; 40 הרוגים בלוב;  36 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים במצרים; הרוג מעזה מירי של חיילים מצרים; טרוריסט נהרג בלבנון; מורה נהרג בתאילנד בפיגוע אסלאמי; 250 חיילים הוצאו-להורג בסוריה ביומיים; עשרות חיילי או"ם נחטפו בגולן הסורי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. עוד נמסר על הוצאתם להורג של 250 חיילים ביומיים האחרונים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר רקא. קרבות קשים היו גם באזור צפון-מזרח סוריה וכן באזור דרעא שגרמו לעשרות הרוגים נוספים. מקורות באיראן מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים הרוגים בקרבות שהיו עם כוחות-הביטחון של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הפצצות של חיל-האוויר הסורי על מעבר קוניטרה באזור הסורי של רמת-הגולן שנכבש בידי האופוזיציה הסורית וארגוני טרור אסלאמיים. עוד נמסר על חטיפתם של עשרות חיילי או"ם מהפיליפינים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון ג'בהת אל-נוסרה שפעלו בגולן הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של 170 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על קשיים רבים של הכוחות הכורדיים הפועלים נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלת בצפון עיראק. כמו כן נודע על כ-700 נשים יזידיות הנמצאות בידי טרוריסטים מוסלמים בעיר מוסול וכי במהלך השבועות האחרונים נהרגו יותר מ-3,000 יזידים בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של 40 תושבי גאנה בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בלוב בעקבות מלחמת האזרחים המתחוללת במדינה בחודשים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של 36 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים שיעים וכן על הריגתו של חייל אחד בקרבות שהיו בצפון תימן במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של 40 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות שבטיות חמושות הפועלות במרכז ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 אזרחים מצרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מהג'יהאד העולמי הפועלים בצפון סיני. מקורות נוספים מסרו כי הם נחשדו בשיתוף פעולה עם ישראל. כמו כן נמסר על תושב עזה שנהרג מירי של חיילים מצרים בעת ניסיון להפעיל מנהרת-הברחות מעזה למצרים.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעת ניסיון לבצע פיגוע בצד הלבנוני של הגבול עם סוריה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-28 באוגוסט 2014 על הריגתו של מורה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==

ד"ר יוחאי סלע

Thursday, August 28, 2014

80 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בפקיסטן; 3 עובדי או"ם מרוסיה נהרגו בדרום-סודאן; 15 אוסטרלים נהרגו לאחר הצטרפותם לארגון "המדינה האסלאמית"; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר בחודש האחרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערבים מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על כוחות האופוזיציה הסורית שהצליחו להשתלט על מעבר הגבול בקוניטרה. ככול היודע נהרגו בקרב זה 25 חיילים ו-4 אנשי אופוזיציה. מקורות בישראל מסרו על פציעתו של קצין צה"ל מירי טועה וכן מנפילה של שתי פצצות מרגמה ברמת-הגולן.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלת בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 15 אוסטרלים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" במסגרת הקרבות שהיו בסוריה ובעיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן. בין ההרוגים היו שוטרים, חיילים, טרוריסטים ואזרחים.
--
קמרון – טרור אסלאמי – ניגריה; מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוק חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול עם ניגריה.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 עובדי או"ם מרוסיה בהתרסקות מסוק. המורדים הודיעו שהם מתכוננים לפגוע במסוקים של האו"ם המסייעים לממשלת דרום-סודאן.
==
ד"ר יוחאי סלע


Wednesday, August 27, 2014

516 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בניגריה; 15 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 הרוגים בקשמיר; 2 ישראלים נהרגו בקיבוץ נירים; 102 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; 1,000 בני-אדם נהרגו בעיראק בידי טרוריסטים מוסלמים; 2,137 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה מאז ה-8 יולי 2014; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בעזה, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של 346 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" וכן על הריגתם של 170 חיילים בקרבות שנערכו בימים האחרונים באזור העיר רקא. כול העיר כולל שדה התעופה הצבאי נמצא כרגע בשליטת טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו כי לאורך כל היממה האחרונה נהרגו עוד עשרות בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו שטרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הרגו יותר מ-1,000 בני-אדם רק בשלושת השבועות האחרונים בעיראק בלבד.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-26 באוגוסט 2014 שכוחות איחוד נסיכויות המפרץ בשיתוף מצרים הם שתקפו טרוריסטים מוסלמים באזור טריפולי שגרמו להריגתם של 15 בני-אדם. לפיכך, המידע שזה היה חיסול-ממוקד אמריקאי היה דיווח שגוי. ככול הידוע, הכוחות המשותפים תקפו פעמיים בלוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות יזומים של הצבא האפגאני נגד ארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו לפחות 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יזומות נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים ברחבי פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בעימותים קטלניים שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של 20 נשים וילדים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון המדינה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בסוריה מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של חייל וטרוריסט נוסף בהיתקלות שהייתה בחבל קשמיר עם כוחות הביטחון של הודו. ביומיים האחרונים נהרגו 3 חיילים ו-5 טרוריסטים מוסלמים.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים עזה מסרו ב-26 באוגוסט 2014 על הריגתם של 102 ג'יהאדיסטים מאז שהופרה הפסקת-האש ב-18 באוגוסט 2014. מקורות בישראל מסרו כי במהלך היממה אחרונה נורו לעבר ישראל כ-130 טילים ופצצות מרגמה. בשעות הערב נהרגו 2 ישראלים בקיבוץ נירים מפצצת מרגמה -  64 חיילים ו-6 אזרחים נהרגו בישראל מאז שהחל מבצע צוק-איתן. נגרם נזק באשקלון ובאשדוד מירי של טילים. גם במהלך היממה האחרונה כוחותינו תקפו מטרות טרור רבות ברחבי רצועת עזה. מקורות בעזה מסרו כי מאז ה-8 ביולי 2014 נהרגו 2,137 ג'יהאדיסטים. שוב הוכרזה הפסקת-אש בלתי-מוגבלת.
.==

ד"ר יוחאי סלע

Tuesday, August 26, 2014

150 הרוגים בסוריה; 120 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בניגריה; 15 הרוגים בפקיסטן; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בלוב; 6 הרוגים בקשמיר; 3 הרוגים בסומליה; 2 חיילים נהרגו בסודאן; קצין בכיר נהרג בתימן; מדינת לוב התפרקה לגמרי בידי טרוריסטים מוסלמים; 95 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; פיגועים וקרבות עם נפגעים רבים היו בלוב, בעזה, בסוריה, בעיראק, בסודאן, בתימן, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בקרבות על שדה התעופה טבקה שנכבש בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים נוספים מסרו כי במהלך ששת ימי הקרבות שנערכו באזור נהרגו יותר מ-500 בני-אדם. גורמים נוספים מסרו כי באזור דרעא נהרגו לפחות 35 טרוריסטים מוסלמים בקרבות עם כוחות הביטחון של סוריה שפעלו באזור דרעא. במהלך היומיים האחרונים נכבשו אזורים נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. בין ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים רבים וכן אזרחים סונים ושיעים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים שהצליחו להשתלט על העיר טריפולי. הארגונים האסלאמיים הכריזו על ממשלה אסלאמית חדשה בעיר. הצבא המצרי תקף בלוב מטרות טרור של ארגונים אסלאמיים – ולא ארה"ב כפי שמסרנו בדו"ח של אתמול.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים שונים באפגניסטן מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם לפחות בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בפיגועי טרור ובהתקפות יזומות של הצבא הפקיסטני על 19 כפרים השוכנים בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתו של קצין בכיר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בשתי תקריות שהיו במהלך היממה האחרונה. אחד מההרוגים נרצח מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – טרור: מקורות צבאיים בסודאן האסלאמית מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים מקומיים.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם ועל פציעתם של כ-100 נוספים בקרבות שפרצו בין שתי מליציות שבטיות חמושות.
--
הודו – טרור – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 חיילים ו-4 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שפרצו באזור חבל קשמיר במהלך היממה האחרונה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים עזה מסרו ב-25 באוגוסט 2014 על הריגתם של 95 ג'יהאדיסטים מאז שהופרה הפסקת-האש ב-18 באוגוסט 2014. מקורות בישראל מסרו כי במהלך היממה אחרונה נורו לעבר ישראל כ-100 טילים ופצצות מרגמה. כוחותינו תקפו עשרות מטרות טרור לאורך כל היממה האחרונה. שני טילים נורו לעבר ישראל מלבנון.
.==

ד"ר יוחאי סלע

Monday, August 25, 2014

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 85 הרוגים באפגניסטן; 35 הרוגים בניגריה; 15 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בלוב; 10 הרוגים בפקיסטן; 4 חיילים נהרגו בתימן; 2 נשים נהרגו בטוניסיה; חייל נהרג בקשמיר; 87 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בעזה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובאיראן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון סוריה באזור מחוז ראקה. כמו כן נמסר על עשרות נפגעים נוספים בערים המרכזיות של סוריה בסדרה של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא העיראקי והכורדי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מתח רב שורר בבגדאד בשל סדרה של פיגועי טרור קטלניים הדדיים בין סונים לשיעים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 85 בני-אדם ביום נוסף של פעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון הטליבאן הפועל במחוזות אחדים ברחבי המדינה. בין ההרוגים היו לפחות 5 חיילים ואזרחים שנפגעו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. 80 מההרוגים ביו טרוריסטים מוסלמים חברי ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם כולל טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פיגועי ירי ובפעולות צבאיות יזומות נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. לפחות 6 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 35 בני-אדם כולל שוטרים בסדרה של התקפות וחטיפות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. מקורות נוספים מסרו על 35 שוטרים שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים וכנראה הוצאו להרוג לאחר מכן.
--
לוב – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים נערכו באזור העיר טריפולי. ארגוני טרור אסלאמיים הצליחו להשתלט פעם נוספת על שדה התעופה של העיר טריפולי.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתן של 2 נשים מירי של חיילים טוניסאים בשל טעות בזיהוי במהלך פעילות צבאית יזומה נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
הודו – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתו של חייל הודי במהלך פעילות נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 87 ג'יהאדיסטים בעזה מאז שהופרה הפסקת-האש ב-19 באוגוסט 2014. מקורות ישראלים מסרו שבמהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל יותר מ-100 טילים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעזה. כוחותינו המשיכו לפגוע בעשרות מטרות טרור גם במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Sunday, August 24, 2014

200 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 33 הרוגים באפגניסטן; 17 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים בלוב; 4 הרוגים בקשמיר; 3 שוטרים נהרגו בניגריה; הרוגה במצרים; 561 טרוריסטים מארגון חיזבאללה נהרגו בסוריה מאז 2013; 28 משתפי-פעולה חוסלו בעזה; 80 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, בפיליפינים, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בעזה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. קרבות קשים היו גם באזור העיר דרעא. מקורות באיראן מסרו כי מאז שנת 2013 נהרגו 561 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" שנלחמו בסוריה לצדו של הנשיא אסד.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים קשים ובקרבות שהיו בצפון עיראק. בין ההרוגים היו סונים, שיעים, כורדים, חיילים, יזידים וטרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות כורדיים מסרו שכוחותיהם הצליחו להשתלט על נקודות אחדות שהיו בידי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של 33 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובהתקפות יזומות של כוחות נאט"ו על ביסי טרור של ארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו לפחות 24 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של 17 בני-אדם בשתי התקפות יזומות של הצבא הפקיסטני על מוקדי טרור בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים כנראה מארגון "בוקו חראם". התקפות רבות של טרוריסטים מוסלמים נערכו לאורך כל היום בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בקרבות קשים בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר טריפולי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתה של אישה במהלך עימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין אנשי תנועת "האחים המוסלמים".
--
הודו – טרור אסלאמי - פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 אזרחים בחילופי-אש בין הודו לפקיסטן בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-23 באוגוסט 2014 על הריגתם של 80 ג'יהאדיסטים מאז שהופרה הפסקת האש בידי החמאס ב-19 באוגוסט 2014. במהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל כ-100 טילים מרצועת-עזה. כוחותינו תקפו בעזה עשרות מטרות טרור. 28 משתפי פעולה חוסלו בעזה בשלושת הימים האחרונים. חמש רקטות נורו מסוריה לעבר ישראל וכן רקטה אחת נורתה מלבנון לעבר ישראל.
==
ד"ר יוחאי סלע

Saturday, August 23, 2014

170 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בניגריה; 15 טרוריסטים מוסלמים מחיזבאללה נהרגו בסוריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בתימן; איש ביטחון נהרג בסומליה; ילד נהרג בקיבוץ מפגיעת פצמ"ר; 21 משתפי-פעולה חוסלו בעזה; 70 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה;  191,000 הרוגים בסוריה מאז שנת 2011; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בפיליפינים, בסודאן, בניגריה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, באפגניסטן, בפקיסטן ובעזה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-22 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 70 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בפעולה צבאית יזומה. עוד נמסר על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" במהלך קרבות שהיו בסוריה. עוד נמסר כי מאז שהחלה מלחמת האזרחים בסוריה בחודש מרס 2011 נהרגו יותר מ-191,000 בני-אדם.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-22 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-170 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". בין ההרוגים היו לפחות 50 טרוריסטים מוסלמים. כמו כן נהרגו חיילים, כורדים ושיעים. כמו כן נמסר על פיגוע התאבדות קטלני של טרוריסטים שיעים שפעלו במסגד סוני במחוז דיאלה שגרם להריגתם של כ-70 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבן: מקורות תקשורתיים שונים באפגניסטן מסרו ב-22 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו 3 שוטרים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו 2 עובדים של נאט"ו במהלך התקפה של שיירה צבאית שעברה מפקיסטן לאפגניסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-22 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-22 באוגוסט 2014 על הריגתו של איש ביטחון מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-22 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 15 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שהצליחו לכבוש עיירה נוספת בצפון ניגריה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים עזה מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הוצאתם להורג של 18 משתפי-פעולה עם ישראל בעקבות חיסולם של 4 בכירים בארגון החמאס. ביומיים האחרונים הוצאו להורג 21 משתפי-פעולה עם ישראל על-פי הטענות של דוברי החמאס בעזה. במהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל כ-100 טילים מרצועת-עזה. כמו כן נמסר על הריגתם של 70 ג'יהאדיסטים מאז שהופרה הפסקת האש בידי החמאס ב-19 באוגוסט 2014. בשעות הערב נסמר על הריגתו של ילד ישראלי בן 4 מפגיעת פצצת-מרגמה שנחתה בקיבוץ בדרום. עד כה נהרגו 64 חיילים ו-4 אזרחים כולל עובד זר מתאילנד.
==

ד"ר יוחאי סלע

Friday, August 22, 2014

100 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בדארפור; 60 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 5 חיילים נהרגו בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בלוב; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 בני-אדם נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 3 בני-אדם הוצאו-להורג בעזה; 61 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בעזה, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים בסוריה מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה מונה יותר מ-50,000 טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו שמיליציה יזידית הצליחה להרוג כ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של 5 מאנשי כוחות-הביטחון של תימן בשתי תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים סונים וטרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
סודאן – טרור – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים למיליציות מקומיות הפועלות באזור חבל דארפור. מקורות נוספים מסרו על כפרים שלמים שנהרסו והועלו באש בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים לכוחות-הביטחון הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני נגד ארגוני הג'יהאד העולמי.
--
הודו – טרור – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים באזור חבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים עזה מסרו ב-21 באוגוסט 2014 על הריגתם של 61 ג'יהאדיסטים מאז שהופרה הפסקת-האש ב-19 באוגוסט 2014. כמו כן נמסר על הוצאה-להורג של 3 בני-אדם בחשד לשיתוף פעולה עם ישראל. כ-100 טילים נורו לעבר ישראל במהלך היממה האחרונה בעקבות חיסולם של שלושה בכירים בזרוע הצבאית של ארגון החמאס.
==
ד"ר יוחאי סלע


Thursday, August 21, 2014

150 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים במצרים; 2 עיתונאים חוסלו בסומליה; 2 הרוגים בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; 20 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; 100 פיליפינים הצטרפו לארגון הטרור "המדינה האסלאמית"; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בעזה, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים בצפון סוריה שגרמו לנפגעים רבים במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים וקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. גורמים מקומיים בעיראק מסרו על כישלונו של הצבא העיראקי בכיבוש יעדים הנמצאים בידי ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על חילופי האשמות בין הצבא העיראקי לביו הצבא הכורדי הפועל גם הוא נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין כוחות הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. ארגון הטליבאן ניסה ליזום התקפה רחבת-היקף באזור העיר קאבול. כמו כן נסמר על הריגתו של חייל נאט"ו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 עיתונאים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל באזור העיר מוגדישו. ראשו של אחד מהעיתונאים נערף.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשתי התקפות טרור של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על מציאתן של 4 גופות ערופות של בני-אדם שכנראה חוסלו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועל בצפון סיני.
--
רוסיה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של רוסיה הפועלים בצפון הקווקז.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים הפיליפינים מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הצטרפותם של 100 פיליפינים לארגון הטרור האסלאמי "המדינה האסלאמית" הפועל בעיראק ובסוריה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 20 ג'יהאדיסטים בפעילות צבאית ישראלית בעקבות ירי של טילים לעבר ישראל. מקורות בישראל מסרו שבמהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל יותר מ-170 טילים. כמו כן נמסר על עשרות מטרות טרור שהותקפו בידי כוחותינו במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע