Tuesday, June 30, 2015

192 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בתימן;  14 חיילים נהרגו בלוב; 12 הרוגים בסומליה; 11 חיילים ו-10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 6 חיילים ו-5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצ'אד; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; התובע הכללי של מצרים חוסל בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בלבנון, בבית-לחם, במצרים, בלוב, בתימן, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 390 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמי טרור מקומיים מסרו על הריגתם של עשרות חיילים סורים במהלך היממה האחרונה בקרבות שהיו באזור העיר דרעא ובאזור מחוז אידליב. גורמים תקשורתיים המקורבים למשטר הסורי מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר יעדים באזור דמשק. מקורות כורדיים מסרו על עשרות נפגעים במהלך היממה האחרונה בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים באזור קובאני, דיר אל-זור ואל-חסכה. בשנה האחרונה הוצאו-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" 3,027 בני-אדם – כולל נשים וילדים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של 192 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר מוסול, בפלוג'ה, בכירכוך, בקאים, בסמארה ובהאוויג'ה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות שיעים בתימן מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בהפצצות של סעודיה שנערכו באזור צפון-מערב תימן. טיל סקאד נורה לעבר סעודיה. פיגוע התאבדות נוסף של ארגון "המדינה האסלאמית" עם 28 פצועים באזור העיר צנעא.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של 14 חיילים לובים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר דרנא.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתו של התובע הכללי של מצרים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר קהיר. זהו החיסול הראשון של אישיות בכירה מאוד ממצרים מזה שנים רבות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של 11 חיילים אפגאנים בהתקפת פתע שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון הטליבטן בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור מחוז קונדוז.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. גורמים צבאי רשמי מסר על הריגתם של 2,700 טרוריסטים מוסלמים בשנה האחרונה רק במחוז ווזיריסטן בפעילות צבאית יזומה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו נגד בסיס צבאי הנמצא באזור העיר קיסמאיו.
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בצ'אד מסרו ב-29 ביוני 2015 על הריגתם של 6 חיילים ושל 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בעיר הבירה. מקור תקשורתי נוסף מסר שהנפגעים נהרגו בשל פיצוץ ממטען-חבלה גדול.
==

ד"ר יוחאי סלע

Monday, June 29, 2015

130 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 14 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באפגניסטן; 5 הרוגים בשני פיגועי התאבדות בניגריה; 2 חיילים נהרגו במאלי; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; חייל נהרג בסעודיה; חייל נהרג בארמניה; 8,239 בני-אדם נהרגו בפיגועי טרור של ארגון "בוקו חראם" בשנתיים האחרונות; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בלבנון, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 343 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו בעיקר באזור העיר קובאני, זיר אל-זור, אל-חסכה ובמחוז אידליב. מקורות נוספים מסרו של הפצצות אוויריות וקרבות נוספים שגרמו לנפגעים רבים במהלך היום. גורמים כורדיים מקומיים מסרו שעדיין מתגוללות ברחובות קובאני עשרות גופות של בני-אדם שנפגעו בקרבות הקשים שהיו בשלושת הימים האחרונים. גורמים כורדיים נוספים מאשימים את טורקיה סיוע לארגון "המדינה האסלאמית" בניסיון לכבוש את העיר קובאני. הגורמים הכורדיים צודקים בטענתם. גורמים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות אזרחים בהפצצות אוויריות קשות של הצבא הסורי שנערכו באור העיר דרעא. מנגד, נמסר מפי מקור רשמי בסוריה של הריגתם של 10 אזרחים מירי של רקטות שנורו בידי ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בדרעא.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתם של 130 בני-אדם ביום נוסף של קרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כ-40 בני-אדם נהרגו בקרב אחד שהיה באזור העיירה אל-קרמה שבמחוז אל-אנבר. מקורות צבאיים מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים – סעודיה: מקורות צבאיים בסעודיה מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתו של חייל סעודי שנפגע מירי של טיל שנורה בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו משטח התימני. כמו כן נמסר מפי מקורות לא רשמיים בתימן על הריגתם של 14 בני-אדם בסדרה של קרבות בין מיליציות שיעיות חמושות לבין מיליציות סוניות חמושות.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים שנפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם זמנו.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בעיקר במחוז קונדוז ובמחוזות נוספים. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 5 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים בהפצצה אווירית שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בשני פיגועי התאבדות שהתבצע בידי ילדות שגויסו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". מקורות רשמיים בארה"ב מסרו כי בשנתיים האחרונות נהרגו בניגריה 8,239 בני-אדם בפיגועי טרור של ארגון "בוקו חראם".
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים מאלי מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפעולים בצפון מאלי.
--
ארמניה – אזרבייג'ן: מקורות צבאיים בארמניה מסרו ב-28 ביוני 2015 על הריגתו של חייל מירי של חיילים אזרים שפעלו באזור הגבול המשותף.
==

ד"ר יוחאי סלע

Sunday, June 28, 2015

250 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 70 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 25 הרוגים נוספים בסומליה; 20 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בדרום-סודאן; 12 הרוגים בפיגוע טרור אסלאמי במאלי; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 6 הרוגים בפקיסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בניגריה, בסומליה, בסודאן, במאלי, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 483 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-250 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד שהיו בעיקר בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה. גורמים נוספים מסרו על עשרות רבות של גופות פזורות באזור העיר קובאני לאחר שהכוחות הכורדיים הצליחו לסלק לנטרל את אנשי ארגון "המדינה האסלאמית" שביצעו טבח קשה ביממה הקודמת. בין ההרוגים היו אזרחים רבים, טרוריסטים מוסלמים ואנשי כוחות-הביטחון של סוריה. גורמים כורדיים מסרו על עדויות קשות מאוד של הטבח שנעשה באזור העיר קובאני. קרבות קשים עם נפגעים רבים מאוד שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. באזור דרעא נהרגו יותר מ-100 בני-אדם בקרבות קשים מאוד שהיו במהלך היממה האחרונה. דובר ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה מסר על הוצאתם-להורג של עשרות טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של כ-70 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק. גורמים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים בעשרות עיירות וכפרים. מקורות לא רשמיים בעיראק מסרו על תסכול הולך וגובר בצבא העיראקי על חוסר-יכולתו לנהל את המלחמה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" ביעילות מרבית בשל כישלון פיקודי של הדרג הבכיר בצבא העיראקי. גורמים נוספים מסרו שארה"ב מבזבזת את כספה על הצבא הלא נכון – רמז לצבא העיראקי. תיאורים מזעזעים על מכירת נשים למטרות מין תמורת קופסת סיגריות בעיר מוסול. גם בסוריה מצב אינו שונה בהרבה. בסוריה, נמסר על ילדות בנות 12 בהריון בשל אונס שהן עברו בעיר אל-רקא הנמצאת בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר מפי דובר ארגון "המדינה האסלאמית" בעיראק על הריגתם של 14 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר בגדאד.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות לא רשמיים בתימן מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של הפצצות, פיגועים ובקרבות שהיו בין המיליציות השיעיות לבין המיליציות הסוניות. מרבית ההרוגים היו בקרבות בין המיליציות השונות הפועלות בתימן. מקורות באו"ם מסרו שיותר מ-8 מיליון אזרחים תימנים זקוקים לסיוע דחוף בשל הקרבות של החודשים האחרונים.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. 4 טרוריסטים מוסלמים נוספים נעצרו בידי כוחות-הביטחון של מצרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. מרבית ההרוגים היו בני-משפחותיהם של אנשי טרור מארגון הטליבאן. גם הכוחות האמריקאים משתתפים בטבח המיותר הזה שמגביר את הזעם כלפי הממשלה המקומית וכלפי האמריקאים. מאז 2001 נהרגו באפגניסטן ובפקיסטן יותר מ-150,000 בני-אדם בפעילות צבאית ישירה של ארה"ב, אפגניסטן ופקיסטן. מספר ההרוגים האמיתי הכולל את עיראק יותר מ-1,000,000 נפגעים הכוללים גם נפגעי טרור אסלאמי.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים מקומיים בפקיסטן מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי ובפעילות צבאית יזומה נגד גורמי טרור בפקיסטן.
--
סומליה – טרור: גורמים תקשורתיים סומליה מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של 25 בני-אדם נוספים בהתקפה שהתבצעה של בסיס צבאי של "האיחוד האפריקאי" שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אך-שבאב. בכך מספר ההרוגים עלה ליותר מ-50 בני-אדם.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של 20 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים שפעלו נגד פועלים העובדים במכרה זהב. כל ההרוגים היו אזרחים.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-27 ביוני 2015 על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שנערכה בצפון מאלי. בין ההרוגים היו לפחות 9 אזרחים ו-3 חיילים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Saturday, June 27, 2015

300 הרוגים בסוריה; 174 הרוגים בעיראק; 39 הרוגים בטוניסיה; 27 הרוגים בכוויית; 25 הרוגים בסומליה; 15 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלבנון; הרוג בדארפור; הרוג בצרפת בהתקפת טרור אסלאמית; טרוריסט מוסלמי נהרג בבקעת-הירדן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 600 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-300 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור קשות מאוד שהיו באזור העיר קובאני ובאזור העיר אל-חסכה. לפחות 150 מההרוגים נפגעו באזור העיר קובאני בסדרה של התקפות קטלניות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שהצליחו להשתלט על כפר כורדי. 50 מההרוגים היו באזור העיר אל-חסכה במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". קרבות נוספים עם נפגעים רבים מאוד היו בחומס, חאלב, דרעא ובאידליב.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של 170 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון המדינה האסלאמית. בין ההרוגים היו חיילים ושוטרים רבים שנפגעו בסדרה של פיגועי התאבדות.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של 9 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן. גורם נוסף מסר שההרוגים היו אזרחים.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של 37 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שערכו התקפה של 2 בתי-מלון בעיירת-נופש. מרבית ההרוגים היו תיירים.
--
כוויית – טרור: מקורות תקשורתיים במפרץ מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 27 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בכוויית במסגד שיעי. 200 בני-אדם נוספים נפצעו בפיגוע – חלקם באופן קשה מאוד.  ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון ג'בהת אל-נוסרה בהיתקלות שהייתה עם חיילים הפועלים ליד הגבול בין לבנון לסוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בצרפת מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתם של 26 בני-אדם בהתקפה רחבת-היקף של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" על בסיס צבאי של האיחוד האפריקאי הנמצא בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתו של אזרח אחד במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים על אוטובוס אזרחי שעשה את דרכו באזור חבל דארפור.
--
צרפת – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בצרפת מסרו ב-26 ביוני 2015 על הריגתו של אדם אחד ועריפת ראשו בידי 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות ירי לעבר חיילי צה"ל שפעלו באזור בקעת-הירדן.
==

ד"ר יוחאי סלע

Friday, June 26, 2015

110 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 12 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בניז'ר; 4 חיילים נהרגו בסעודיה; 4 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; הרוג בירדן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפיליפינים, בסוריה, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 367 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קשים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 20 כורדים שהוצאו-להורג באזור העיר קובאני בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". הכורדים מאשימים את טורקיה בסיוע לארגון "המדינה האסלאמית" בשל ההתקפה על העיר קובאני. לאורך כל היממה האחרונה נמסר על פיגועים רבים שגרמו להרוגים נוספים באמצעות מכוניות-תופת.
--
ירדן – סוריה: מקורות תקשורתיים בירדן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתו של אדם אחד מירי שנורה בשגגה מהגבול הסורי במהלך קרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 110 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות קשים שהיו בצפון עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים באזור הוסייבה, פאלוג'ה, בגדאד, ברתילה ובכפרים נוספים. גורמים צבאיים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". סביר להניח שמרבית ההרוגים היו אזרחים.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בתימן מסרו לעיתונות הבינלאומית ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 100 בני-אדם – רובם אזרחים – בסדרה אורכה מאוד של הפצצות אוויריות של סעודיה ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של תימן. מרבית ההרוגים היו באזור מחוז סעדה הקרוב לגבול עם סעודיה.
--
סעודיה – תימן: מקורות צבאיים בסעודיה מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 3 חיילים וסעודיה וכן על הריגתו של חייל אחד מאיחוד-האמירויות בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו מהגבול המשותף עם תימן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים במהלך התקפה על נקודת שיטור הנמצאת בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים רשמיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 12 שוטרים נהרגו בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בדרום פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון נגריה נגד הארגון.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניז'ר מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Thursday, June 25, 2015

140 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 18 הרוגים בסין בהתקפה טרור אסלאמי; 17 הרוגים בלוב; 16 הרוגים בתימן; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 9 חיילים ואזרחים נהרגו בסומליה; 7 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בדרום-סודאן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 3 הרוגים בניגריה; ישראלי בן 70 נרצח בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, במאלי, בסודאן, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בטוניסיה, במצרים, בלבנון, באלג'יריה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 340 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. גורמים מקומיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי הצליח להרוג עשרות טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור דרעא. הכוחות הכורדיים בצפון סוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר אל-חסכה. פיגועים עם נפגעים היו גם באזור דמשק. קרבות קשים עם נפגעים היו גם במחוז אידליב. 14 הרוגים נוספים היו בפיגוע התאבדות שהתבצע בדמשק. יותר מ-30 הרוגים היו במהלך התקפה על כפר עלווי הנמצא במחוז חומס – 20 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של יותר כ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה בצפון עיראק. גורמים צבאיים מסרו על קרבות בין ארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים בעיר מוסול שגרמו להריגתם של לפחות 15 בני-אדם. גורם צבאי נוסף מסר על הריגתם של 12 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיירה באלד-רוז.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בתימן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 16 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בלוב מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 17 בני-אדם בסדרה של קרבות בין ארגונים שונים הפועלים באזור העיר בנגאזי. גורמים נוספים מסרו על הרוגים בקרבות בעיר בנגאזי בין כוחות הממשלה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם הנשיא לשעבר קדאפי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין הפצועים במהלך היום היה גם מושל מחוז.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים הפועלים בצפון המדינה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים רשמיים ברוסיה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 9 חיילים ואזרחים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר מוגדישו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור – אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם ועל חטיפתם של נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מזרח ניגריה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: משטרת ישראל מסרה ה-24 ביוני 2015 על הריגתו של חקלאי בן 70 מאזור השפלה שנרצח בידי 2 טרוריסטים מוסלמים שהגיעו משטחי הרשות.
--
סין – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בינלאומיים ומקורות נוספים באסיה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 18 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז שינצ'יאנג שתקפו תחנת משטרה מקומית במחוז. מקורות תקשורתיים בסין אישרו את הדיווח.
==

ד"ר יוחאי סלע

Wednesday, June 24, 2015

182 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 36 הרוגים בניגריה; 27 הרוגים באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים בכירים נהרגו בסומליה; 2 חיילים נהרגו בפיליפינים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; טיל נורה לעבר ישראל מעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בקניה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בתימן, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 364 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים סוריה ובלבנון מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של פיגועי התאבדות, בקרבות קשים ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בכל רחבי סוריה. הפצצות קשות עם נפגעים היו במהלך היממה האחרונה בעיקר באזור העיר חאלב. כמו כן נמסר על קרבות נוספים בין הכוחות הכורדיים הפועלים בצפון סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". אירועים נוספים עם נפגעים היו גם באזור דרעא, באידליב, בחומס ובאזור דמשק.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של 183 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות קשים שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים בעשרות כפרים ועיירות ברחבי המדינה. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על חיסולו של טרוריסט מוסלמי שהיה מעורב בפיגוע שהיה בשגרירות ארה"ב בלוב בשנת 2012.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות בין המיליציות השונות הפועלות בתימן ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ושל 5 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון הטליבאן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בהפצצה אמריקאית שנערכה במזרח אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 5 מפקדים בכירים בארגון הטרור האסלאמי "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים (החזית לשחרור מורו) הפועלים בדרום הפיליפינים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה מזרחית לעיר הבירה. מקור נוסף מסר שנתפסו אמצעי-לחימה רבים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-23 ביוני 2015 על הריגתם של 26 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים בהתקפה לילית שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על עיירה קטנה הנמצאת בצפון ניגריה. מקורות מודיעיניים בניגריה מסרו שהעיירה הותקפה פעמים אחדות משום שהיא משמשת מקום מגוריו של מפקד כוח-משימה מיוחד הפועל נגד ארגון "בוקו חראם". בשעות הערב נמסר על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטית מתאבדת בת 12.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-23 ביוני 2015 על ירי של טיל לעבר ישראל שנורה מרצועת-עזה. בתגובה לירי, צה"ל תקף מטרות טרור בעזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Tuesday, June 23, 2015

110 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 32 הרוגים בניגריה;  22 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 17 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בלוב; 10 הרוגים בתימן; 3 הרוגים בקשמיר; 2 הרוגים בפקיסטן; הרוג בקניה; דרוזים ברמת גולן רצחו פצוע סורי שהובא לטיפול בישראל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ  308 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו במקומות רבים ברחבי המדינה. גורמים כורדיים מסרו על נפגעים אחדים בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר קמישלי. כמו כן נמסר על עשרות הרוגים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו במהלך היממה האחרונה. גורם מקומי נוסף מסר שבין ההרוגים היו לפחות 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כוחות כורדיים הצליחו לכבוש חלקים מאזור העיר אל-רקא הנמצאת בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בעיראק מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של יותר 100 בני-אדם (כולל מציאתם גופות של נרצחים בקברי-אחים) בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". יותר מ-50 מההרוגים נפגעו באופן ישיר במהלך היממה האחרונה בקרבות עם כוחות הביטחון. 2 ילדים הוצאו-להורג בעיר מוסול בשל החשד שהם אכלו בחג הרמדאן.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 10 אזרחים בהפגזה של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים ובהפצצות של הקואליציה הסעודית. עשרות רבות של פצועים ביממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בלוב מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בין ארגונים אסלאמיים שונים הפועלים במרכז לוב ובדרומה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה אווירית של ממשלת טריפולי שנערכה באזור העיר סירט הנמצאת בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-2 ביוני 2015 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 17 בני-אדם בסדרה של פגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. ארגון הטליבאן תקף את הפרלמנט האפגאני ונמסר על בני-ערובה שנלקחו בידי התוקפים. 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באירוע.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 2 בני-אדם בסדרה של פיגועי יריר שהתבצעו בצפון-מערב פקיסטן. גל חום כבד פוקד את פקיסטן – עד כה מתו יותר מ-150 בני-אדם.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתו של פקיד בכיר מקומי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בעיירה הנמצאת ליד הגבול המשותף עם סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו בידי 2 ילדות שגויסו לארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. כמו כן נמסר הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים גם הם בצפון ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים ואזרח אחד במהלך היתקלות בין כוחות הביטחון של הודו לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר ההודי. במהלך הימים האחרונים נהרגו לפחות 7 בני-אדם באירועי טרור באזור זה.
--
ישראל – טרור – דרוזים: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-22 ביוני 2015 על רציחתו של פצוע סורי שהובא לטיפול בישראל בידי דרוזים ברברים המתגוררים ברמת-הגולן – חג רמדאן שמח.
==

ד"ר יוחאי סלע

Monday, June 22, 2015

220 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 26 הרוגים באפגניסטן;  15 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 11 הרוגים בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים וחייל אחד נהרגו בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 8 גרמנים ג'יהאדיסטים נהרגו בעיראק; שוטר נפצע קשה בירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בפיליפינים, בקשמיר, בסודאן, בניגריה, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 420 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות נוספים בלבנון מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה של קרבות מקומיים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים נוספים מסרו שעשרות רבות של בני-אדם מתו מפצעיהם או מתת-תזונה במהלך השבוע האחרון. דיווחים על קרבות עם נפגעים היו בדרעא, הרי קלמון, חומס, חאלב, אזור דמשק, קובאני, דיר אל-זור, סוויידה ועוד. גורמים רשמיים במצרים מסרו שמשטרו של אסד עומד ליפול בכל רגע. גורמים אחרים בסוריה מסרו שהמצב בסוריה הוא קניבאליסטי. גורמים בלבנון מסרו על הריגתם של עוד 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בלחימה בסוריה במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בעיראק מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קשים ובקרבות שהיו בצפון עיראק. בין ההרוגים היו לפחות 180 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בהפצצות של הקואליציה האמריקאית הפועלת בעיראק. עוד נמסר על הריגתם של 8 גרמנים ג'יהאדיסטים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים שיעים בפעילות אווירית של סעודיה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים רשמיים בלוב מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור טריפולי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 14 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים ושל הריגתו של חייל אחד בהיתקלות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים מקומיים בצפון ניגריה מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". מקורות נוספים מסרו על עשרות רבות של הרוגים בגבולות בין ניגריה לניז'ר.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור: משטרת ישראל מסרה ב-21 ביוני 2015 על פציעתו הקשה של שוטר משמר-הגבול בפיגוע דקירה שהיה בירושלים. השוטר הצליח לפגוע בטרוריסט המוסלמי. במהלך היממה האחרונה נרשמו מספר יידויי בקבוקי תבערה לעבר יעדים ישראלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Sunday, June 21, 2015

80 הרוגים בסוריה; 38 הרוגים באפגניסטן; 35 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים ואזרח אחד נהרגו במצרים; 15 הרוגים בסומליה; 5 חיילים נהרגו בלוב; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, במאלי, בסודאן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן; סה"כ 225 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות כורדיים מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות מאוד של הצבא הסורי. בין ההרוגים היו לפחות 30 אזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי. גורמים מקומיים נוספים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים בעיקר בצפון סוריה במהלך יממה האחרונה. מקורות לבנוניים הקשורים לארגון חיזבאללה מסרו על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור הגבול המשותף בין לבנון לסוריה. בין ההרוגים היו לפחות 2 מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 35 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". עוד נמסר שבעיר מוסול נהרגו עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בהפצצות של הקואליציה האמריקאית.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של פיגועי התאבדות, בהפצצות אוויריות ובקרבות בין ארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 5 חיילים מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתו של צעיר במהלך עימותים בקהיר בין כוחות-הביטחון לבין אנשי תנועת "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים מקומיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 38 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י. כמו כן נמסר מפי מקורות לא רשמיים בפקיסטן על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בהתקפות אוויריות קשות שנערכו בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם – כולל 8 שוטרים – בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שערכו התקפה רחבת-הקיף על תחנת משטרה הנמצאת בדרום סומליה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות שהייתה באזור חבל קשמיר במהלך ניסיון חדירה של טרוריסטים מוסלמים לחבל ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע