Thursday, June 30, 2016

טרור אסלאמי - 381 הרוגים ביממה האחרונה

197 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 43 הרוגים בדרום-סודאן; 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-4 אזרחים נהרגו בניגריה; 10 הרוגים בתימן; 4 שוטרים נהרגו בפקיסטן בפיגוע טרור; 2 חיילים נהרגו בטורקיה; קצין בכיר נהרג בסומליה בהתקפת טרור; בפיגוע בטורקיה נהרגו 42 בני-אדם ונפצעו כ-260 נוספים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, בתימן, בקשמיר, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 381 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות-אדם מסרו על קרבות עם נפגעים רבים במהלך השתלטות של המורדים הפרו-אמריקאיים על בסיס צבאי שהיה בידי ארגון "המדינה האסלאמית" באזור הגבול המשותף עם עיראק. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בקרבות שהיו בצפון מחוז לטקיה. מקורות אזרחיים במחוז אידליב מסרו על נפגעים רבים בפיגועי-טרור שהיו במהלך היממה האחרונה. קרבות עם נפגעים היו גם באזור חאלב, חומס, דרעא, דיר אל-זור ואל-ראקה. ארגון "המדינה האסלאמית" הצליח להדוף שתי התקפות גדולות בצפון סוריה ובדרום סוריה.

Islam in Syria - At least 10 killed as car bomb attack hits Syria's Tal Abyad

--
עיראק –מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 197 בני-אדם כולל גופות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שהתגלו באזור העיר פלוג'ה בעקבות הקרבות שהיו בעיר במהלך הימים האחרונים. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 ישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות בין המליציות השיעיות לבין המיליציות הסוניות הפועלות ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה במחוז ננגרהר. גורמים צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו שהמבצע הצבאי במחוז יימשך גם במהלך הימים הבאים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז קוויטה במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה סמרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתו של קצין משטרה בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 43 בני-אדם בסדרה של קרבות קטלניים מאוד שפרצו בין כוחות-הממשלה לבין המורדים וארגוני הטרור הפועלים בצפון המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון המדינה. מקורות צבאיים בניגריה מסרו על הריגתם של לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שהפצצה אווירית שנערכה בצפון המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 2 חיילים טורקים בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח המדינה. האירוע התרחש בשעותה ערב של ה-28 ביוני 2016. עוד נמסר מפי מקורות רשמיים שבפיגוע באיסטנבול נהרגו 42 בני-אדם ונפצעו כ-260 נוספים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Wednesday, June 29, 2016

טרור אסלאמי - 436 הרוגים ביממה האחרונה

166 הרוגים בעיראק; 122 אזרחים, חיילים וטרוריסטים נהרגו בתימן ביומיים האחרונים; 50 הרוגים בסוריה; 44 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 38 אזרחים ו-3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בטורקיה בהתקפת טרור; 6 לוחמים כורדים ו-3 חיילים איראנים נהרגו בגבול עיראק-איראן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר בהיתקלות עם חיילים הודים; כהן-דת נהרג תאילנד מפיצוץ של מטען-חבלה; בקרבות בדרום-סודאן נהרגו יותר מ-4,000 בני-אדם בימים האחרונים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בתימן, בסודאן, בלוב, במאלי, באלג'יריה, בקשמיר, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 436 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים נוספים מסרו על הריגתם של 19 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהתקפה אווירית נוספת של טורקיה שנערכה בצפון סוריה. במהלך היממה אחרונה נמסרו דיווחים סותרים על קרבות עם נפגעים באזור העיר חאלב, בחומס, באל-חמה, באזור דרעא ובצפון מחוז לטקיה. אולם, גורמים אחרים מסרו שלא היו אירועים מיוחדים במהלך היום באזורים הללו. מקורות ביטחוניים ברוסיה מסרו של צפויה בפעילות צבאית יוזמה רחבת-הקיף של הצבא הסורי באזור העיר חאלב ובאזור אל-רקה. מקורות רשמיים בלבנון מסרו על מעצרם של 103 סורים בעקבות סדרת פיגועי-ההתאבדות שהיו יממה קודם לכן בצפון לבנון ליד הגבול המשותף עם סוריה.

Islam in Turkey - Istanbul airport explosions: 38 dead, 150 injured Attacked By IS.

--
טורקיה – טרור: מקורות ביטחוניים ותקשורתיים בטורקיה מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של 38 בני-אדם ועל פציעתם של 150 בני-אדם נוספים בהתקפה קטלנית מאוד של 3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים שביצעו התקפה בשדה-התעופה הבינלאומי של איסטנבול. גורמים רשמיים בטורקיה האשימו את ארגון "המדינה האסלאמית" במעשה לרגל ציון שנתיים להקמתה של החליפות האסלאמית ולרגל חג הרמדאן. כל הטיסות מאיסטנבול בוטלו בשל ההתקפה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של 166 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי נוסף הדגיש שמרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות רפואיים בתימן מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של 43 בני-אדם ועל פציעתם של כ-100 נוספים בפיגועי-התאבדות שהתבצעו ב-27 ביוני בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיירה מוקאלה. גורמים נוספים מסרו שהיו 7 מוקדים של פיגועים ברחבי העיירה. כמו כן נמסר כי במהלך היום של ה-28 ביוני נהרגו 80 בני-אדם נוספים בסדרה ארוכה מאוד של הפצצות אוויריות, בקרבות ובפיגועי טרור שהתבצעו ברחבי תימן. בין ההרוגים היו לפחות 37 אזרחים שנפגעו בהפצצה אווירית של סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של 44 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה ביממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
דרום-סודאן -  מלחמת-אזרחים: מקורות בינלאומיים מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-4,000 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים שפרצו ביוזמת הצבא הנאמן לממשלה המרכזית בעיר "וואיו" שהיא העיר השנייה בגודלה במדינה. עשרות-אלפי תושבים נמלטו בשל הקרבות. גורמים אחרים מסרו על מאות הרוגים בקרבות הללו.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתו של אימאם מקומי ועל פציעתם של 7 נוספים בסדרה של פיצוצים של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
איראן – כורדים – עיראק: מקורות רשמיים באיראן מסרו ב-28 ביוני 2016 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 3 חיילים איראנים בעקבות ניסיון לבצע חדירה לשטח האיראני דרך הגבול המשותף עם עיראק. מקורות צבאיים באיראן מסרו שהאירוע החל ב-26 ביוני 2016 עם הריגתם של 5 מאנשי המחתרת – מתוך 11 – שהצליחו לחדור לשטח האיראני. לאחר מרדף ממושך, נמסר על הריגתם של השישה הנותרים. באירוע כולו נהרגו 11 לוחמים כורדים ו-3 חיילים איראנים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Tuesday, June 28, 2016

טרור אסלאמי - 220 הרוגים ביממה האחרונה

93 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 12 אזרחים ו-8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בשני פיגועי-התאבדות בלבנון; 2 הרוגים במדגסקר מפיצוץ של רימון-יד; 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בניגריה; 2 חיילים נהרגו במצרים; חייל נהרג בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בפקיסטן, בקשמיר, בתימן, במצרים, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בצ'אד, בסוריה, בעיראק, בטורקיה ובאפגניסטן; סה"כ 220 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים ומקורות ממשלתיים בסוריה מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. קרבות עם נפגעים היו באזור חאלב, חומס, אל-חאמה, בצפון מחוז לטקיה, באזור דיר אל-זור, בדרעא ובאזור העיר אל-ראקה. מקורות רשמיים באו"ם מסרו על הריגתם של 25 ילדים בסוף-השבוע האחרון בהפצצות אוויריות שהיו בעיירה בנמצאת במחוז דיר אל-זור. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם ועל פציעתם של טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון מחוז חאלב. מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו שאמצעי-לחימה אמריקאים שהועברו לאופוזיציה הסורית נמכרו בשוק השחור בירדן.

Islam in Lebanon - suicide bomb attack kills 12 near Syria border


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 93 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.  גם במהלך היממה האחרונה התבצעו פיגועי-התאבדות באזור העיר בגדאד שגרמו להריגתם של לפחות 14 בני-אדם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בהתקפה אווירית של סעודיה שנערכה במהלך היממה האחרונה דרומית לעיר צנעא הנמצאת בשליטתם של המיליציות השיעיות הפועלות בתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוזות קנדהאר, קונדוז ופקטיקה. בין ההרוגים היו לפחות 5 טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בעת הכנת מטען-חבלה רב-עוצמה.
--
מדגסקר – טרור: מקורות תקשורתיים במדגסקר מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 70 נוספים מפיצוץ של רימון-יד שהושלך במהלך חגיגות העצמאות של האי. מדגסקר קיבלה את עצמאותה מצרפת ב-26 ביוני 1960. רק כ-7 אחוזים מתושבי האי הם מוסלמים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" שניסו לפעול בצפון ניגריה במרכז הומה אדם.
--
מצרים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני. האירוע התרחש ב-25 ביוני בשעות הלילה על-פי הניסוח של הדובר הצבאי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתו של חייל טורקי בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 5 אזרחים לבנונים בסדרה של פיגועי-התאבדות שהתבצעו בידי 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון לבנון, בעיירה נוצרית, ליד הגבול עם סוריה. בשעות הערב נמסר על גל שני של 4 מתאבדים שתקפו כנסייה נוצרית באותו יישוב בלבנון. בפיגוע זה נהרגו לפחות 7 בני-אדם.
==

ד"ר יוחאי סלע

Monday, June 27, 2016

טרור אסלאמי - 476 הרוגים ביממה האחרונה

160 הרוגים בסוריה; 131 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 112 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים נוספים בתימן; 14 אזרחים ו-4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה בהתקפה של ארגון "אל-שבאב"; 14 הרוגים במאלי; 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה;  5 לוחמים כורדים נהרגו בגבול עיראק-איראן; 3 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בקשמיר, בקווקז, בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 476 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה וארגונים לזכויות-אדם מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים נוספים בסוריה מסרו שמרבית ההרוגים היו באזור דיר אל-זור בהפצצה רוסית על מתחמים הקשורים לארגון "המדינה האסלאמית" שבמהלכה נהרגו לפחות 90 בני-אדם במהלך היומיים האחרונים. מוקד שני של קרבות קשים היה באזור העיר חומס במהלך קרבות בין ארגון "המדינה האסלאמית" לצבא הסורי שבמהלכם נהרגו לפחות 50 טרוריסטים מוסלמים וחיילים. כמו כן נמסר שארגון "המדינה האסלאמית" הוציא-להורג 5 פעילים תקשורתיים שפעלו באזור העיר דיר אל-זור. קרבות נוספים עם נפגעים היו גם באזור חאלב, אל-חמה, דרעא, אל-ראקה ובצפון מחוז לטקיה.

Islam in Somalia - At least 15 killed in Somalia hotel attack

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 112 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קשים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי רמשי בעיראק על שחרורה המלא של העיר פלוג'ה.  דוברים נוספים מסרו שבקרב על העיר פלוג'ה נהרגו יותר מ-1,800 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
איראן – כורדים – עיראק; מקורות ביטחוניים באיראן מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 5 לוחמים כורדים, מהמחתרת הכורדית, בהיתקלות שהייתה באזור הגבול המשותף בין איראן לעיראק. במהלך החודש האחרון שזה היה האירוע הקטלני השני בו מעורבים חיילים איראנים ולוחמים כורדים מהמחתרת הכורדית.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות רפואיים בתימן מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם נוספים בסדרה של  קרבות שהיו במחוזות תעז, באיידה ומאריב במהלך היממה האחרונה. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 55 בני-אדן נפצעו 70 בני-אדם נוספים בקרבות הללו.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית:  מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 131 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" במבצע צבאי רחב-היקף שנערך במהלך היממה האחרונה במחוז ננגרהר. דוברים צבאיים הדגישו שהמבצע הצבאי נגד הארגון יימשך גם בימים הבאים.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 14 בני-אדם בהתקפה קשה מאוד של ארגון "אל-שבאב" שנערכה על בית-מלון הנמצא באזור העיר מוגדישו. עוד נמסר כי במהלך האירוע נלקחו גם בני-ערובה והתבצע פיגוע-התאבדות. מקור נוסף מסר ש-4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בהתקפה זו בידי כוחות-הביטחון של סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון המדינה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי רמשי על שחרורם של כ-5,000 בני-אדם שהיו בידי ארגון "בוקו חראם".
--
מאלי – טרור אסלאמי-אתני: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 14 בני-אדם ועל פציעתם של כ-70 נוספים בסדרה של קרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 ביוני 2016 על הריגתם של 3 לוחמים כורדים מהמחתרת הכורדית בהפצצה אווירית שנערכה בדרום-מזרח טורקיה בשעות הערב של היממה הקודמת.
==

ד"ר יוחאי סלע


Sunday, June 26, 2016

טרור אסלאמי - 334 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 90 הרוגים בעיראק; 58 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  30 הרוגים בתימן; 23 הרוגים בדארפור; 20 הרוגים בניגריה; 8 חיילים הודים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 5 הרוגים בלוב מפיצוץ של מכונית-תופת; 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו בסומליה; פגועים וקרבות עם נפגעים נוספים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בתימן, בצ'אד, בקשמיר, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 334 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים ודוברים של ארגוני טרור בסוריה מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי המדינה. מקורות מקומיים נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו במזרח סוריה במהלך קרבות ובהתקפות של ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הוצאות-להורג של אזרחים שהואשמו בריגול בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור חומס. כמו כן נמסר על קרבות עם  נפגעים בכל הערים המרכזיות של סוריה.

Islam in Afghanistan - Afghan army killing an innocent guy


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות שהיו באזור כירכוך.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים בתימן מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם – רובם מזוהים עם מממשלת עדן הפרו-סעודית – בהפצצה של סעודיה שנערכה בשל טעות בזיהוי. מקורת נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזורים רבים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 13 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור בנגאזי בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים אם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 58 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ומארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 אזרחים בפיגועי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז ננגרהר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" במהלך התקפה שנערכה על בסיס צבאי הנמצא במרכז סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות מקומיים בדארפור מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 23 בני-אדם בסדרה ארוכה של התקפות טרור שנערכו בעיקר בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם הממשלה האסלאמית של חרטום הפועלים במערב חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" והמיליציות האסלאמיות הפועלות ברחבי המדינה. מקור תקשורתי אחד מסר על "גל של טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות" שפעלו בצפון ניגריה במהלך היומיים האחרונים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 8 חיילים הודים ושל 2 טרוריסטים מוסלמים בשתי התקפות טרור שנערכו באזור חבל קשמיר ההודי ביממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Saturday, June 25, 2016

טרור אסלאמי - 326 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 65 הרוגים בניגריה; 33 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בלוב; 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 6 חיילים נהרגו בטורקיה; 4 אזרחים נהרגו בקמרון בהתקפה של ארגון "בוקו חראם";  3 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בקשמיר; טרוריסטית מוסלמית נהרגה ליד קריית-ארבע; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, במאלי, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בלוב, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 326 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים ורשמיים בסוריה מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים אזרחיים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור מחוז חאלב, חומס ואל-חמה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים מאוד בקרבות באזור דרעא נגד ארגון "ג'בהת אל-נוסרה", וכן ובקרבות ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו באזור העיר דמשק, אל-ראקה וחומס. דובר צבאי בסוריה מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות שהיו באזור דרעא במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי טורקי מסרו על הריגתם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצה אווירית טורקית שנערכה בסוריה. מקורות רשמיים ברוסיה דחו את ההודעה של ארגון "המדינה האסלאמית" על הריגתם של 3 חיילים רוסים ביממה הקודמת. נסראללה הודה בנוגע להריגתם של כ-26 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" במהלך הקרבות שהיו באזור העיר חאלב ביוני 2016. כעת התקשורת הישראלית המטורללת תתפעל מ"גילוי-הלב הנדיר" של נסראללה.

Islam in Syria - 26 Abductees Killed By ISIS In Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-33 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו ברחבי תימן בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו נגד המיליציות הפרו-ממשלתיות של ממשלת עדן והקואליציה הסעודית.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בלוב מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בהפצצות אוויריות שנערכו על העיר סירט במהלך קרבות שהיו נגד ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הריגתם של צלם עיתונות בידי צלף מארגון "המדינה האסלאמית" באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון  "הטליבאן" בקרבות שפרצו בין שני ארגונים הקשורים לארגון "הטליבאן" הפועלים במחוז קונאר. אחד מהארגונים – תאחריק א-טליבאן – פרש מארגון "הטליבאן" ביולי 2015.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 3 אזרחים ועל פציעתם של 32 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במרכז מסחרי במחוז קוויטה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" פעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-55 בני-אדם בסדרה של התקפות על רקע אתני-אסלאמי-שבטי שהתרחשו ברחבי ניגריה במהלך היממה האחרונה. בהתקפה אחת נהרגו כ-30 בני-אדם במחוז לאגוס.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 4 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שחדרו מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים טורקיה מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 6 חיילים בשתי התקפות שנערכו בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים נוספים בהיתקלות נוספת שהייתה באזור חבל קשמיר ההודי במהלך היממה הקודמת. ב-24 השעות האחרונות נהרגו בקשמיר 6 טרוריסטים מוסלמים.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית בעקבות פיגוע-דריסה שהתבצע באזור קריית-ארבע שבמהלכו נפצעו שני ישראלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Friday, June 24, 2016

טרור אסלאמי - 417 הרוגים ביממה האחרונה

256 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 31 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו ניז'ר; 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בתימן; 15 הרוגים בניגריה; 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו בסומליה; 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 לוחמים כורדים ואזרח נהרגו בטורקיה; זמר סופי מפורסם חוסל בפקיסטן בידי טרוריסטים מוסלמים; טרוריסט מוסלמי שיעי נהרג בסעודיה; יותר מ-470,000 הרוגים בסוריה מאז שנת 2011; 10 טרוריסטים מוסלמים נעצרו במרוקו; פיגועים וקרובת נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בתימן, בניגריה, בסומליה, בניז'ר, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 417 הורגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור מחוז חאלב, דיר אל-זור, אל-חמה, חומס, בצפון מחוז לטקיה באזור הכפרי של אל-ראקה. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו על הריגתם של 470,000 בני-אדם מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה בחוש מרץ 2011. יותר מ-11 אחוזים מהאוכלוסייה הסורית נהרג או נפצע במלחמה הזו. מקורות בארגון "המדינה האסלאמית" מסרו על הריגתם של 3 חיילים רוסים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה.

Islam in Pakistan - Amjad Sabri: Pakistanis mourn singer killed by Taliban

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של 256 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-17 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שנערכו במחוז אל-אנבאר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים שיעים בתימן מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" בפעילות יזומה של המיליציות השיעיות הפועלות בדרום תימן. מקורות אזרחיים בדרום-תימן מסרו שארגון "אל-קאעידה" חודר שוב לאזורים בדרום-תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" – כולל מפקד בכיר – מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם זמנו.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב- 23 ביוני 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 ביוני 2016 על חיסולו של זמר סופי מפורסם מאוד בפקיסטן, בשם אמג'ד סאברי,  בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". הארגון לקח אחריות למעשה. מאז שנת 2018 נהרגו בפקיסטן 13 אמנים וזמרים בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות אזרחיים בניגריה מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם 15 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור ובהתקפות של מיליציות אסלאמיות הפועלות ברחבי ניגריה נגד נוצרים וכפריים. כמו כן נמסר על חטיפתם של 5 זרים בידי חמושים בלתי מזוהים.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי – קמרון – ניגריה;  מקורות רשמיים בניז'ר מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של 31 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם", וכן על הריגתם של 2 חיילים בפעילות צבאית משותפת של קמרון וניגריה שנערכה באזור אגם צ'אד הנמצא בשטח הגיאוגרפי של ניז'ר.
--
הודו – טרור  אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
סעודיה – טרור: מקורות רשמיים בסעודה מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שיעי שהיה מבוקש בגין הריגתם של אחדים מאנשי כוחות-הביטחון של סעודיה. הפשיטה היזומה נערכה על יישוב שיעי הנמצא במזרח סעודיה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-23 ביוני 2016 על הריגתם של 2 לוחמים כורדים מהמחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח בטורקיה. כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור זה.
--
מרוקו – טרור: מקורות ביטחוניים במרוקו מסרו ב-23 ביוני 2016 על מעצרם של 10 טרוריסטים מוסלמים החשודים בתכנון סדרה של פיגועים ברחבי מרוקו. בין העצורים טרוריסטים מוסלמים זרים שהגיעו כנראה בלוב ומאלג'יריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Thursday, June 23, 2016

טרור אסלאמי - 252 הרוגים ביממה האחרונה

60 הרוגים בסוריה; 50 טרוריסטים מוסלמים, 5 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  50 הרוגים בעיראק; 35 הרוגים בניגריה; 25 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 10 הרוגים בערים המרכזיות בלוב; 5 הרוגים בדארפור בידי טרוריסטים מוסלמים; 5 לוחמים כורדים ושוטר נהרגו בטורקיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; קצין ביטחון בכיר נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בלוב, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במצרים, בתימן, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 252 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות נערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 28 אזרחים כולל 6 ילדים שנפגעו בהפצצה אווירית שנערכה על העיר אל-ראקה הנמצאת בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית". קרבות מקומיים עם נפגעים נרשמו במהלך היממה אחרונה גם במחוז חאלב, חומס, אל-חמה, דרעא, דיר אל-זור וצפון מחוז לטקיה. מקורות אזרחיים באדליב מסרו על הריגתם של 5 אזרחים בהפצצה אווירית של חביות-נפץ שהתבצעה בידי חיל-האוויר הסורי. מקורות צבאיים רשמיים בירדן מסרו על סגירתו של המעבר בגבול המשותף בין ירדן-לסוריה בעקבות הפיגוע בו נהרגו 5 חיילים ירדנים לפני יומיים.

Islam in Libya - ISIS Clashes, Blast Kill 61 in Libya

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של 50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. הצבא העיראקי עדיין מתקשה להשתלט על חלקים נוספים בעיר פלוג'ה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים בתימן מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים שיעים במהלך ניסיון התקפה על בסיס צבאי שנערך בידי המיליציות השיעיות הפועלות בדרום תימן. מקרות נוספים מסרו שגם חיילים תימנים נהרגו בהתקפה זו.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים לא רשמיים בלוב מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו באזור העיר סירט, טריפולי ובנגאזי במהלך היממה האחרונה. מרבית הנפגעים היו באזור העיר סירט בקרבות בין הצבא הלובי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של כ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בשתי פעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוז הארט ופריאב במהלך היממה אחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של שוטר ואזרח מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במחוז ננגרהר. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 חיילים אפגאנים בפעילות צבאית יזומה נגד ארגון "הטליבאן" שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתו של קצין ביטחון בכיר בצבא הסומלי בידי שומר-ראשו. ארגון "אל-שבאב" לקח אחריות למעשה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בחבל דארפור מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 13 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים (ג'נג'וויד) המזוהים עם המשטר האסלאמי של ממשלת חרטום הפועלים באזור חבל דארפור. כל הנפגעים היו אזרחים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי – אתני:מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-35 בני-אדם בסדרה ארוכה של קרבות, פיגועי-טרור ובהתקפות של מיליציות אסלאמיות הפועלות ברחבי ניגריה. לפחות 9 מההרוגים היו מזוהים בוודאות עם ארגון "בוקו חראם".
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של 5 לוחמים כורדים מהמחתרת הכורדית וכן על הריגתו של שוטר בשלושה אירועים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-22 ביוני 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע