Wednesday, November 30, 2016

טרור אסלאמי - 234 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים ו-4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 15 הרוגים בתימן; 14 לוחמים כורדים ו-2 חיילים נהרגו בטורקיה; 10 הרוגים בסומליה; 7 חיילים הודים ו-3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחבל קשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בארה"ב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בסומליה, בניגריה, בצ'אד, במאלי, בניגריה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 234 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הדרים הפועלים בסוריה. מקורות בטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", שנפגעו בהפצצה אווירית של טורקיה שנערכה באזור העיר חאלב. מקורות אזרחים בעיר מסרו על הריגתם של יותר מ-20 אזרחים בהפצצות שהיו במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על נפגעים רבים באזור מחוז אידליב, באזור דמשק, בדרעא, בחומס, באל-חמה בצפון סוריה.

Syria's rebels lose all of the northern neighborhoods of their stronghold in east Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים נוספים מסרו על הרוגים נוספים בסדרה של פיגועי-התאבדות שהיו באזור העיר בגדאד ובאזור כירכוך.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי תימן בידי סעודיה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו אזרחים שנפגעו בהפצצה אווירית של סעודיה שנערכה במחוז סעדה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן", וכן על הריגתם של 4 שוטרים בסדרה של פיגועי-טרור ובפעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 7 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי. בהתקפה נהרגו 3 טרוריסטים מוסלמים שכנראה חדרו מהגבול המשותף עם פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם ועל פציעתם של רבים נוספים ביום נוסף של קרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. כמו כן נמסר על הריגתם של 14 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים נוספים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו בדרום המדינה. עוד נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בפעולה צבאית יזומה שנערכה באזור.
--

ארה"ב – טרור: מקורות תקשורתיים בארה"ב מסרו ב-29 בנובמבר 2016 מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בידי מאבטח בעקבות פיגוע דקירה ודריסה של סטודנטים במדינת אוהיו ב-28 בנובמבר 2016. כ-11 בני-אדם נפצעו בפיגוע. הטרוריסט היה ממוצא סומלי. מקורות ביטחוניים מסרו שהטרוריסט העביר מסרים מאיימים ברשתות החברתיות לפני הפיגוע. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
==
ד"ר יוחאי סלע

Tuesday, November 29, 2016

טרור אסלאמי - 350 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 20 הרוגים בסומליה; 20 הרוגים בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 5 הרוגים בצ'אד; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילי או"ם נחטפו בדארפור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בתאילנד, בקשמיר, בקווקז, בלוב, בסומליה, בתימן, במאלי, בסודאן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 350 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. דוברים מקומיים בעיר חאלב מסרו שהצבא הסורי הצליח להשתלט על אזורים נוספים במזרח חאלב תוך כדי הפצצות אוויריות מסיביות שהיו במהלך היומיים האחרונים. אלפים מתושבי העיר חאלב נמלטו בימים האחרונים. דוברים נוספים מסרו על הפצצות קשות מאוד באזור אידליב במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הפצצות כבדות של הקואליציה המערבית שפעלה באזור העיר אל-ראקה. מקורות מקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים בחומס, בדיר אל-זור, בדרעא ובצפון סוריה לאורך הגבול עם טורקיה. מקורות ביטחוניים ברוסיה מסרו על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצה רוסית שנערכה בדיר אל-זור. חיל-האוויר הישראלי ערך התקפה אווירית קשה נגד יעדי טרור המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" באזור רמת-הגולן הסורי.

 Aleppo - Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו באזור העיר מוסול יותר מ-130 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". 2 קברים-המונים של יזידים התגלו באזור סינג'אר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן נגד יעדים של הקואליציה השיעית. מקורות שיעים מסרו על הרוגים רבים בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו בצפון תימן.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוז ננגרהאר. כמו כן נמסר על מעצרם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים חברי הארגון שתכננו לבצע פיגוע-המוני באזור העיר קאבול.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן ובפקיסטן מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם – כולל שוטר אחד – מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו ברחבי פקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על חטיפתם של 3 חיילי או"ם בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה. מקור אחר מסר שההרוגים נפגעו במהלך התקפה של הארגון שנכשלה. מקור נוסף מסר על כ-30 טרוריסטים מוסלמים הרוגים.
--
צ'אד – טרור אתני:מקורות תקשורתיים בצ'אד מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בעיר הבירה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-28 בנובמבר 2016 על הריגתם של 20 בני-אדם בקרבות קשים שהיו במרכז סומליה בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור. כמו כן נמסר על עשרות רבות של פצועים בקרבות הללו.
==

ד"ר יוחאי סלע

Monday, November 28, 2016

טרור אסלאמי - 284 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 85 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 18 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 10 טוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  8 חיילים נהרגו בלוב;  4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בגבול ישראל-סוריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; אישה נהרג בתאילנד בפיגוע-טרור אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, בלוב, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר, ובאפגניסטן; סה"כ 284 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קרקעיים קשים ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גם במהלך היממה האחרונה מסר על עשרות רבות של הרוגים בהפצצות ובקרבות שהיו באזור העיר חאלב. ביומיים האחרונים נהרגו באזור זה בלבד יותר מ-70 אזרחים ועוד עשרות רבות של חיילים סורים וטרוריסטים מוסלמים מכל הארגונים. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו בצפון סוריה.

Iraqi forces killed the suicide-terrorist ISIS

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר כ-85 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בעיראק מסרו כי במהלך היממה אחרונה נהרגו כ-70 בני-אדם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. גורמים מקומיים מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור העיר חודיידה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 חיילים לובים בקרבות שהיו באזור העיר סירט נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בשתי פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז בלוצ'יסטן. מקורות נוספים בפקיסטן מסרו על שורה של תקריות אלימות לאורך היממה האחרונה, אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 18 לוחמים כורדים בחמש פעולות צבאיות שונות שנערכו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתה של אישה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום-תאילנד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים. מקורות נוספים מסרו גם על פציעתם של חיילים אחדים בפעולה זו.
--
ישראל – טרור – סוריה: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בעקבות ניסיון לפגוע בכוחותינו הפועלים לאורך הגבול המשותף עם סוריה. לאחר קרב קצר, ארבעת הטרוריסטים מוסלמים חוסלו בידי מטוס-קרב של חיל-האוויר.
==

ד"ר יוחאי סלע

Sunday, November 27, 2016

טרור אסלאמי - 294 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים סוריה; 80 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 11 הרוגים בסומליה מפיצוץ של מכונית-תופת;  6 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 4 הרוגים בניגריה; 4 חיילים נוספים נהרגו במצרים;  3 חיילים נהרגו בסעודיה; 2 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות נהרגו בקמרון; חייל נהרג בטורקיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בשועפט; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בניגריה, בצ'אד, בקמרון, בלוב, בתימן, בסומליה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 294 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות ניכרות בקרבות שהיו במזרח העיר חאלב – שם נכבשו אזורים אחדים בידי הצבא הסורי, וכן נמסר על נפגעים רבים מאוד משני הצדדים. 2 במתי-חולים נוספים נהרסו בפצצות אוויריות בצפון סוריה, ונמסר על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם במקרה הזה. קרבות עם נפגעים רבים מאוד נרשמו בכל הרים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.

Air strikes kill dozens in eastern Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הוציא-להורג עשרות אזרחים בעיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקור סוני מסר שמרבית ההרוגים היו מאנשי המיליציות השיעיות הנתמכות בידי איראן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 חיילים סעודים מירי של צלפים שפעלו באזור הגבול המשותף. איראן מתכננת להקים בבסיס צבאי ימי בתימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 חיילים בשתי תקריות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאים בקמרון מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתן של 2 טרוריסטים מוסלמיות מתאבדות מארגון "בוקו חראם" בידי חיילים שפעלו בצפון קמרון.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 חיילים נוספים בפיגוע שהיה בצפון סיני במהלך היממה הקודמת בכך עלה מספר ההרוגים ל-14. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתו של חייל בקרבות שהיו נגד המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ב-25 בנובמבר 2016 בעקבות ניסיון פיגוע נגד כוחותינו שפעלו באזור שועפט ליד פסגת-זאב.
==

ד"ר יוחאי סלע

Saturday, November 26, 2016

טרור אסלאמי - 354 הרוגים ביממה האחרונה

135 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים באפגניסטן; 22 הרוגים בלוב; 20 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שומרים נהרגו בניגריה; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 9 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילים הודים, 2 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים נהרגו בקשמיר ההודית; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקמרון, במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 354 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הריגתם של יותר מ-45 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות. עוד נמסר על הפצצות רבות באזור מחוז אידליב, וכן על קרבות קשים עם נפגעים רבים בחומס, באזור דמשק, באל-חמה, בדרעא, דיר אל-זור ובצפון סוריה. מקורות אזרחיים מסרו על מספר הרוגים גבוה במיוחד במהלך היממה האחרונה.

Around 100 people killed in Iraq bomb attack

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-135 בני-אדם ביום של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות והפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. מקורות בסעודיה מסרו על ירי של 11 טילים שנורו לעבר סעודיה בידי טוריסטים מוסלמים שיעים. מקורות ביטחוניים מסרו על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במרכז תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בלוב (לא רשמיים) מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של לפחות 22 בני-אדם בסדרה של קרבות והיתקלויות שהיו ברחבי לוב במהלך היממה האחרונה. סביר להניח שמרבית הנפגעים היו בעקבות קרבות באזור העיר סירט נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ומארגון "המדינה האסלאמית".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח פקיסטן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים, 2 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים ביום נוסף של פיגועי-טרור ועימותים אלימים בין מוסלמים לבין חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" ביום של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה במרכז סומליה. נמסר גם על פצועים רבים בקרבות הללו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" וכן על הריגתם של 2 שומרים בהתקפה שנערכה על יישוב בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 9 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום תאילנד.
==

ד"ר יוחאי סלע

Friday, November 25, 2016

טרור אסלאמי - 340 הרוגים ביממה האחרונה

125 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 15 הרוגים בתימן; 11 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בסומליה; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-6 אזרחים נהרגו בניגריה; 8 טרוריסטים מוסלמים ו-5 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 8 חיילים נהרגו במצרים מפיצוץ של מכונית-תופת; 3 חיילים טורקים נהרגו בסוריה; 2 שוטרים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 הרוגים בטורקיה מפיצוץ של מכונית-תופת; חייל אמריקאי נהרג בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, במאלי, באלג'יריה, בתימן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בקווקז, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 340 הרוגים ביממה האחרונה;
==
ישראל – טרור - הצתות: תמשיכו לחלום על דו-קיום. איימן עודה וג'מאל זחאלקה טענו ש"כואב להם הלב על ההצתות במולדת שלהם". ארץ-ישראל מעולם לא הייתה המולדת שלהם, היא אינה המולדת שלהם והיא גם לא תהייה המולדת שלהם. בסופו של דבר, החבורה הזו – יחד עם הברברים המקיפים אותם – תהייה מחוץ לתחומי ישראל. אין הבדל גדול בין החבורה הזו לבין הכנופיות האסלאמיות האחרות הפועלות במזרח-התיכון. כולם שואבים את השראתם מאותו מקור – וזאת התוצאה של היממה האחרונה:

Explosion Turkey Adana Car Bomb Blast Video

--
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה בידי כל הכוחות הזרים הפעולים במדינה. מקורות בטורקיה מסרו על הריגתם של 3 חיילים טורקים בהפצצה אווירית של סוריה שנערכה במחוז אידליב. מרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו באזור דיר אל-זור, דרעא חאלב ובמחוז אידליב. מקורות צבאיים רשמיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות אחדות באזור דיר אל-זור ובדרעא. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתו של חייל אמריקאי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בצפון-סוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר 125 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בפיצוץ של משאית-תופת נהרגו יותר מ-80 עולי-רגל איראנים בעיר הילה – ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות שיעים מסרו על קרבות עם נפגעים נוספים ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור העיר סירט במהלך הימים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז הלמנד. במחוז קנדהאר נהרגו 5 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בסומליה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהתקפה צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתו של אזרח ניגרי בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי שפעל באוטובוס אזרחי בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. בפיגוע נוסף של ארגון "בוקו חראם" נהרגו 5 בני-אדם בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 33 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום טורקיה.
--
רוסיה – טרור – קווקז: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 שוטרים ו-2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות שהייתה בצפון הקווקז.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 חיילים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע

Thursday, November 24, 2016

טרור אסלאמי - 320 הרוגים ביממה האחרונה

180 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בתימן; 14 חיילים ואזרחים נהרגו בקשמיר הפקיסטנית בהפגזה הודית; 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 4 הרוגים בניגריה; 3 חיילים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר ההודית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, בסומליה, בתימן, בלוב, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 320 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-23 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד שנערך בסוריה ב-18בנובמבר 2016.  מקורות מקומיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר חאלב, דרעא, חומס, אל-חמה, דמשק, אידליב, דיר אל-זור, אל-ראקה בצפון מחוז לטקיה. גורמים נוספים מסרו על הרוגים בהפצצות של רוסיה נערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה.

Islam in Yemen
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-23 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-180 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות כורדים מסרו על הריגתם של לוחמי פשמרגה אחדים בקרבות שהיו באזור כירכוך.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן ומקורות בינלאומיים מסרו ב-23 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-45 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 בנובמבר 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ועל פציעתם של 20 נוספים בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 בנובמבר 2016 על הריגתם של 14 חיילים ואזרחים בהפגזה קשה של הצבא ההודי שפעל נגד מטרות הנמצאות בקשמיר הפקיסטנית. במהלך ארבעת החודשים האחרונים נהרגו מאות בני-אדם באזור זה בלבד של הגבול המשותף בין שתי המדינות. מקורות צבאיים בהודו מסרו על הריגתם של 3 חיילים הודים, וכן על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בשתי תקריות שהיו במהלך היממה הקודמת בחבל קשמיר ההודי.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-23 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 מאבטחים של מתקן להפקת נפט בידי טרוריסטים מקומיים בלתי-מזוהים. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו אירועים רבים בהם נהרגו עשרות בני-אדם בידי גורמים וארגונים בלתי-מזוהים. גורמים רשמיים בניגריה מסרו כי בשלושת החודשים האחרונים נהרגו 128 שוטרים בידי טרוריסטים מוסלמים וחברי כנופיות אתניות הפועלות בניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Wednesday, November 23, 2016

טרור אסלאמי - 239 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 6 חיילים נהרגו בקמרון בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם"; 5 הרוגים באפגניסטן; 4 אזרחים נהרגו בקשמיר הפקיסטנית; 3 ילדים ומנהיג דתי נהרגו בלוב; 3 חיילים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג באזור קלנדיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, במאלי, בסומליה, בלוב, בקמרון, בצ'אד, במצרים, בתימן, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 239 הרוגים ביממה האחרונה; 
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות כ-60 אזרחים. כמו כן נמסר שבחודשיים האחרונים נהרגו באזור העיר חאלב כ-850 בני-אדם, מתוכם נהרגו 245 ילדים. כמו כן נמסר מפי מקורות אזרחיים במחוז אידליב כי בחודש האחרון נהרגו 198 בני-אדם בהפצצות של רוסיה וסוריה. כמו כן נמסר על פציעתם של יותר מ-550 נוספים בהפצצות הללו. גם במהלך היממה האחרונה מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות רבות וכן על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". דוברים רשמיים באיראן מסרו על הריגתם של 1,000 חיילים איראנים בקרבות בסוריה מאז שאיראן החלה לסייע צבאית לאסד.

Iraqi forces continue their assault, close in on Mosul

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. כמו כן נמסר מפי גורמים צבאיים בטורקיה על הריגתם של 4 מאנשי המחתרת הכורדית הפועלת בצפון עיראק בעקבות הפצצות אוויריות של טורקיה שנערכו באזור.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 25 מאנשי המליציות הסוניות הפרו-סעודיות שהתקפות של אנשי המליציות השיעיות הפועלות במערב תימן. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במרכז תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על הריגתו של מנהיג דתי בידי מתנקשים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי-ירי ומפיצוץ של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור בלוצ'יסטן.
--
פקיסטן – קשמיר – הודו: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 אזרחים בהפגזה של הודו שהתבצעה באזור הגבול המשותף העובר בחבל קשמיר.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 6 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שחדרנו כנראה מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות ניסיון לבצע פיגוע-דקירה נגד כוחותינו שפעלו באזור קלנדיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Tuesday, November 22, 2016

טרור אסלאמי - 312 הרוגים ביממה האחרונה

132 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 42 טרוריסטים מוסלמים ו-32 אזרחים נהרגו בפקיסטן; 15 לוחמים שיעים ו-9 חיילים נהרגו בתימן; 5 חיילים ואזרח אחד נהרגו במאלי; 3 חיילים נהרגו בלוב; 2 שוטרים נהרגו בסומליה; חייל נהרג בפקיסטן; חייל נהרג בקשמיר ההודית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 312 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים במזרח העיר חאלב, בעיירה דומא, באזור דמשק, בדרעא, בג'יסר אל-סוג'ור, באל-ראקה, בחסכה, בחומס, באידליב, באל-חמה ובצפון מחוז לטקיה. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אוויריות שנערכו במזרח העיר חאלב. מקורות צבאיים נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שנמשכו ביומיים האחרונים באזור חאן שייח' הנמצא מערבית לעיר דמשק. מקורות ממשלתיים בסוריה דחו את ההצעה שהעיר חאלב תתנהל באופן עצמאי כאוטונומיה בסיוע ארגונים בינלאומיים. מקורות נוספים מסרו שהמצב במזרח חאלב קריטי בשל ההפצצות הכבדות על בתי-החולים שהיו בימים האחרונים. באזור זה לא נותר בית-חולים כלשהו המסייע לאזרחים הפצועים.

Afghanistan Kabul mosque suicide attack kills dozens

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתם של 132 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות מדיניים רשמיים בטורקיה מסרו שהצבא הטורקי חיסל כ-700 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בעיראק. מקורות נוספים בעיראק מסרו שהמיליציות השיעיות הצליחו להשתלט על אזורים נוספים באזור מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן סמרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתם של 15 מאנשי המיליציות השיעיות, כן על הריגתם של 9 חיילים בסדרה של קרבות קשים היו במהלך היממה האחרונה באזור העיר תעז. כמו כן נמסר על הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו על העיר צנעא במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים בקרבות שהיו נגד ארגון "המדינה האסלאמית" שהיו במערב לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתם של 42 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 32 אזרחים בפיגוע-התאבדות שהתבצע במסגד שיעי הנמצא בעיר קאבול.
--
פקיסטן – אפגניסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתו של חייל פקיסטני מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתו של חייל הודי מירי של הצבא הפקיסטני הפועל באזור הגבול המשותף העובר בחבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים מאלי מסרו ב-21 בנובמבר 2016 על הריגתם של 5 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה". כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים. במאלי נערכות כרגע בחירות לרשויות המקומיות.
==

ד"ר יוחאי סלע