Tuesday, February 28, 2017

טרור אסלאמי - 235 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 3 שיעים נהרגו בידי טרוריסטים מוסלמים בפקיסטן; 3 הרוגים בניז'ר; 2 חיילים נהרגו בלוב מפיצוץ של מכונית-תופת; טרוריסט מוסלמי מתאבד נהרג באלג'יריה; בן-ערובה גרמני הוצא-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 235 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים נוספים מסרו שמרבית הנפגעים במהלך היממה האחרונה היו חיילים סורים וטרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים שנפגעו בקרבות שהיו באזור העיירה אל-באב, אידליב, אל-חמה, חומס, דמשק וחאלב. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים בסדרה של קרבות שהיו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה באזור דרעא, דיר אל-זור, תדמור ומחוז ריף דמשק. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של מספר 2 ארגון אל-קאעידה בסוריה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז אידליב. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם בהפצצות רוסיות שנערכו באזורים אחדים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה.

Mosul battle: Kurdish reporter Shifa Gardi killed in Iraq 

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. פיגועי-טרור נוספים עם נפגעים היו במהלך היממה אחרונה אזור העיר בגדאד.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות צבאיים בממשלת עדן הפרו-סעודית מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שיעים בקרבות שהיו באזור חודיידה באזורים נוספים בחוף המערבי של תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-15 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן", וכן 2 מפקדים בכירים בארגון "אל-קאעידה".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 שיעים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" שפעלו בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניז'ר – טרור: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד במהלך פיגוע שהתבצע בתחנת משטרה במזרח אלג'יריה. שוטרים אחדים נפצעו בפיגוע.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בפיליפינים אישרו ב-27 בפברואר 2017 את הוצאתו-להורג של בן-ערובה גרמני בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים. הארגון פרסם סרטון בו נראה טרוריסט מוסלמי עורף את ראשו של הגרמני. חברתו של בן הערובה נהרגה בזמן ההשתלטות של הטרוריסטים מוסלמים על הסירה בו בילו השניים בנובמבר 2016.
==

ד"ר יוחאי סלע

Monday, February 27, 2017

טרור אסלאמי - 364 הרוגים ביממה האחרונה

220 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 25 טרוריסטים מוסלמים, חיילים, שוטרים ואזרחים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 11 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; חייל נהרג בניז'ר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, במאלי, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בצ'אד, בבנגלדש; במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 346 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור מחוז חומס במהלך הפצצה והפגזה קשה של הצבא הסורי. מקורות נוספים מסרו שמספר הנפגעים בפיגוע הקשה שהיה בעיירה אל-באב עלה ל-82 הרוגים. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דמשק, חאלב, דרעא, אל-חמה, דיר אל-זור, תדמור, ואל-רקה. מקורות רשמיים בסוריה ביקשו מהאו"ם לגנות את הפיגוע הקטלני שהיה ביום שבת באזור העיר חומס בו נהרגו יותר מ-40 חיילים וקצינים סורים בפיגועי-התאבדות קשים שהתבצעו בידי ארגון "ג'בהת אל-נוסרה". בין ההרוגים היה קצין מודיעין בכיר של המחוז.

Bomb blasts kill 42 in Syria as talks begin

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו באזור העיר מוסול במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים, חיילים, שוטרים ואזרחים בסדרה של פיגועי-טרור ופעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 11 שוטרים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז פנג'אב במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים מסרו על מעצרם של יותר מ-600 טרוריסטים מוסלמים במהלך הימים האחרונים.
--
ניז'ר – טרור: מקורות צבאיים בניז'ר מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של 11 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Sunday, February 26, 2017

טרור אסלאמי - 283 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 11 אזרחים, 6 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 6 הרוגים בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בסומליה, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 283 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור חומס וכל נמסר על עשרות חיילים סורים שנהרגו במהלך התקפות קשות של המורדים ושל ארגוני הטרור אסלאמיים הפועלים במחוז. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות עם נפגעים שהיו באזור העיר דרעא, אידליב, אל-באב, דיר אל-זור, תדמור ובשוליים הכפריים של מחוז חאלב.

Mosul Drone Attack

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר מוסול. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של 15 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו ליד הגבול המשותף עם ירדן.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מרבית הנפגעים היו במחוז ביאדה בקרבות קשים בין המיליציות השיעיות לחיילי תימן של ממשלת עדן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 11 אזרחים, 6 טוריסטים מוסלמים ושל 2 שוטרים ביום של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 6 בני-אדם ביום של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו באזור דרום סומליה. בין ההרוגים היה קצין-מודיעין סומלי שחוסל באזור העיר מוגדישו.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Saturday, February 25, 2017

טרור אסלאמי - 280 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 85 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בתימן בפיגוע-התאבדות בקרבות; 15 חיילים נהרגו בניז'ר;  10 טרוריסטים מוסלמים, 3 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 10 חיילים ואזרחים נהרגו בניגריה בהתקפה של ארגון "בוקו חראם"; 2 חיילים טורקים נהרגו בסוריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בבנגלדש, בפיליפינים, בקשמיר, במאלי, בקמרון, בצ'אד, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 280 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-24 בפברואר 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. בין ההרוגים היו לפחות 62 בני-אדם שנפגעו בפיגוע-תופת קטלני של ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בעיירה אל-באב שנכבשה רק לפני 24 שעות בידי אנשי "צבא הסורי החופשי" וכוחות סיוע טורקיים. גורמים בטורקיה מסרו שפיגוע נהרגו 2 חיילים טורקים. קרבות עם נפגעים נוספים היו בכל הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.

Suicide bomber kills more than 60 in Syria’s Al Bab

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-85 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-התאבדות, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון בעיראק. דוברם צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של 27 מאנשי המחתרת הכורדית בהתקפה אווירית שנערכה בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 8 חיילים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בדרום תימן באזור העיר ג'עאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 בני-אדם נוספים בקרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים, 3 חיילים ושל 2 אזרחים בסדרה של פיגועי-טרור ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 10 חיילים ואזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של לפחות 15 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים – כנראה מארגון "בוקו חראם" - שפעלו באזור אגם צ'אד.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

Friday, February 24, 2017

טרור אסלאמי - 288 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 35 טרוריסטים מוסלמים ו-4 אזרחים נהרגו בפקיסטן; 12 הרוגים בתימן; 8 הרוגים בפיגוע-התאבדות בפקיסטן; 3 חיילים ואזרחית נהרגו בקשמיר ההודית;  2 הרוגים בפיגוע התאבדות בקמרון; 2 נוצרים קופטים נרצחו בצפון-סיני בידי טרוריסטים מוסלמים; שוטר נהרג בסעודיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בלוב, בתימן, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בצ'אד, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 288 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של הפצצות אוויריות שהיו בצפון-סוריה. מקורות אזרחיים מסרו על הריגתם של כ-20 בני-אדם בהפצצות ובקרבות שהיו באזור העיר חומס. גם באזור העיר חאלב ובדרעא נרשמו עשרות נפגעים בקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו שארגון המורדים "צבא סוריה החופשי" הצליח להשתלט על העיירה אל-באב שהייתה עד כה בידי ארגון "המדינה האסלאמית".

Pakistan Blast: Explosion hits shopping area in Lahore

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בעיקר באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות של הצבא העיראקי באזור המערבי של העיר מוסול. כמו כן נמסר שהצבא העיראקי הצליח להשתלט על שדה-התעופה הבינלאומי של העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר סעודי מירי של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור הגבול המשותף בין תימן לסעודיה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים שנפגעו בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 8 בני-אדם ועל פציעתם של כ-20 נוספים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר לאהור.
--
קמרון – טרור אסלאמי:מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 נוצרים קופטים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפעולים באזור צפון-סיני.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים, וכן על הריגתה של אישה אחת מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

Thursday, February 23, 2017

טרור אסלאמי - 301 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 17 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 12 הרוגים בתימן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בבנגלדש, בקשמיר, בניגריה, במאלי, בסומליה, בסודאן, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; 301 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. קרבות עם נפגעים רבים היו באזור העיר אל-ראקה, בדיר אל-זור ובמחוז אידליב. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-25 אזרחים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו באזור אידליב בחומס. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 אזרחים נוספים בקרבות שהיו באזור העירה אל-באב. דוברים נוספים בסוריה מסרו כי במהלך היממה האחרונה היו עשרות רבות של נפגעים בקרבות שהיו במחוז אידליב בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים במחוז. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו שישראל תקפה בסוריה שיירה של משאיות שהובילו נשק עבור חיזבאללה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על כ-100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנותרו בסך-הכל בעיירה אל-באב.

22 people killed in raids near Syria's Idlib schools

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו במחוז נינווה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתו של סגן-הרמטכ"ל התימני בקרבות עם המיליציות השיעיות הפועלות באזור העיר מוחה. יחד עמו נהרגו לפחות 11 חיילים וקצינים נוספים שנפגעו מירי של טיל.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-10 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים ב"איחוד האפריקאי" מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של 17 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Wednesday, February 22, 2017

טרור אסלאמי - 297 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-6 אזרחים נהרגו בפקיסטן;  12 טרוריסטים מוסלים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בניגריה בהתקפות של מיליציות אסלאמיות; 2 הרוגים בלוב; חייל טורקי נהרג בצפון סוריה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר ההודית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בקמרון, בקשמיר, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 297 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 45 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בפעילות צבאית אווירית של טורקיה שנערכה בצפון סוריה. דוברים המורדים באזור העיר דרעא מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות מול הצבא הסורי בעיקר באזור משלוש הגבולות בין ירדן, סוריה וישראל. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים במזרח העיר חאלב. גם באזור העיר דמשק, באזור חומס ובמחוז אידליב נרשמו נפגעים רבים בקרב כל הכוחות הלוחמים באזורים הללו. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתו של חייל טורקי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בצפון סוריה.

Bomb blaster suicide caught in Pakistan
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמי>, בפעולות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בהתקפות של המיליציות השיעים שפעלו באזורים אחדים ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר זליטן הנמצאת מערבית לעיר מיסרטה.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהאר.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 בפברואר 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" שפעלו במתחם משפטי בצפון-מערב פקיסטן. במהלך הפיגוע נהרגו 3 טרוריסטים מוסלמים מירי של שוטרים שהיו במקום. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ווזיריסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בהתקפות של מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קדונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
==
ד"ר יוחאי סלע


Tuesday, February 21, 2017

טרור אסלאמי - 291 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 25 טרוריסטים מוסלמים ו-10 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 24 אזרחים נהרגו בניגריה בהתקפה של ארגון "בוקו חראם" ושל המיליציות האסלאמיות;  10 הרוגים בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 חיילים רוסים נהרגו בסוריה; לוחם כורדי נהרג בטורקיה; 2 רקטות נורו לעבר ישראל ממצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בקשמיר, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 291 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות בטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, שנפגעו בפעילות צבאית של טורקיה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות שהיו במחוז אידליב ובחומס שנערכו בין שני ארגוני טרור אסלאמיים. מקורות אזרחיים בדרעא מסרו על הריגתם של 4 מורדים בהפצצה אווירית של הצבא הסורי שנערכה באזור. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים גם במחוז ריף דמשק. מקורות צבאיים ברוסיה מסרו על הריגתם של 4 חיילים רוסים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו נגד שיירה צבאית שעשתה את דרכה במחוז חומס ב-16 בפברואר 2017.

Somalia: Dozens killed in Mogadishu market blast

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים בעיראק מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור העיר מוסול, וכן נמסר על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על הריגתם של 34 מאנשי המחתרת הכורדית בהפצצה אווירית שנערכה בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בתימן מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות רשמיים בתימן על חטיפתם של 12 אנשי סיוע מקומיים בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור העיר חודיידה. אנשי הסיוע פעלו בשם ארגון נורבגי המסייע לפליטים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" וארגון "הטליבאן" כמו כן נמסר על הריגתם של 10 אזרחים מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בפעילות משטרתית יזומה שנערכה במהלך היממה אחרונה באזור העיר קראצ'י.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה. מקורות רשמיים בניגריה מסרו על הריגתם של 21 בני-אדם בהתקפה של מיליציות אסלאמיות חמושות שפשטו על כפרים הנמצאים באזור העיר קדונה.
--
מצרים – טרור – ישראל: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-20 בפברואר 2017 על ירי של 2 רקטות שנורו לעבר העיר אילת, בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו מהשטח המצרי. ארגון "המדינה האסלאמית" מסר שישראל חיסלה 5 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון בפעילות אווירית שנערכה בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתו של אחד מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית שנערכה במזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

Monday, February 20, 2017

טרור אסלאמי - 264 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 41 הרוגים בסומליה ביום של טרור; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-12 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בתימן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; מפקד בכיר נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים היו בקשמיר, בבנגלדש, בפיליפינים, בצ'אד, בקמרון, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 264 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה ארוכה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים בארגון "המדינה האסלאמית" מסרו על הריגתם של יותר מ-30 לוחמים כורדים בקרבות שהיו בצפון סוריה. מקורות אזרחיים מסרו על הריגתם של 19 בני-אדם בהפצצה אווירית של הצבא הסורי שנערכה  במהלך הלוויה שנערכה באזור דמשק. גורמים צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, בהפצצות אוויריות שהיו בצפון סוריה. קרבות נוספים עם נפגעים רבים היו באזור מחוז דרעא ובמחוז אידליב.

Iraqi government announces west Mosul operation

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-התאבדות קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי רשמי בעיראק מסרו על תחילתו של מצבע צבאי נרחב לשחרורו של האזור המערבי של העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של קרבות בין המיליציות הסוניות למיליציות השיעיות הפועלות ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתו של מפקד היחידות המיוחדות של הצבא הלובי בקרבות שהיו באזור העיר בנגאזי נגד אנשי מיליציה אסלאמית רדיקלית הפועלת במובלעת הנמצאת באזור.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים ושל 12 אזרחים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות ובפיגועי-טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתם של 39 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו במרכז מסחרי באזור העיר מוגדישו. בין ההרוגים היו אזרחים וחיילים. שעות אחדות לפני כן, נהרגו 2 פקידים בכירים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו גם הם באזור העיר מוגדישו. 
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-19 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-סיני. בין ההרוגים היה מפקד בכיר בארגון.
==
ד"ר יוחאי סלע

Sunday, February 19, 2017

טרור אסלאמי - 288 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 60 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו ברחבי פקיסטן; 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; פעוט ומאבטח נהרגו בטורקיה מפיצוץ של מכונית-תופת ליד הגבול המשותף עם סוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בלוב, בתימן, בפיליפינים, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 288 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים מסרו על עשרות הפצצות אוויריות של רוסיה שנערכו באזור העיר דרעא לאחר כישלונו של הצבא הסורי מול ארגוני המורדים הפועלים באזור כולו. לצבא הסורי נגרמו בימים האחרונים עשרות נפגעים כולל אנשי מיליציות שיעיות המסיעים לצבא הסורי. מקורות נוספים מסרו על עשרות נפגעים בקרבות שהיו במחוז אידליב. קרבות עם נפגעים היו בצפון סוריה, בחומס, באל-חמה ובזיר אל-זור. דובר צבאי סורי מסר על הצלחות קרקעיות באזור העיר תדמור במהלך היממה האחרונה.

Car bomb kills young child in Turkey's south east

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בין המיליציות הסוניות למיליציות השיעיות הפועלות ברחבי תימן. דוברים שיעים מסרו כי בימים האחרונים נהרגו חיילים סעודים רבים בסדרה של קרבות שהיו ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צביים פקיסטן מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי פקיסטן בעקבות פיגועי-ההתאבדות שהתבצע במקדש סופי שבמהלכו נהרגו יותר מ-75 בני-אדם. עד כה נהרגו במבצע יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים נוספים בפעילות צבאית נוספת שנערכה במהלך היממה האחרונה. עד כה נהרגו 14 טרוריסטים מוסלמים במבצע צבאי שנערך ביומיים האחרונים.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות שהייתה ליד הגבול המשותף עם אלג'יריה.
--
טורקיה – טרור – סוריה: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של פעוט בן 3 ומאבטח כפרי, כן על פציעתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו ליד הגבול המשותף עם סוריה.
==
ד"ר יוחאי סלע

Saturday, February 18, 2017

טרור אסלאמי - 304 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-25 חיילים ושוטרים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 11 הרוגים בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה;  4 חיילים נהרגו בקמרון; 3 חיילים נהרגו במצרים; חייל נהרג בדארפור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, במאלי, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 304 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. דוברים מקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים בצפון-סוריה, בתדמור, בשוליים הכפריים של מחוז חאלב, באידליב, בדיר אל-זור ובמקומות נוספים. גורמים נוספים בסוריה מאשימם את טורקיה בהריגתם של עשרות בני-אדם ביומיים האחרונים. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בסוריה. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים בהפצצות אוויריות של ארה"ב שנערכו באזור העיר אל-רקה.

ISIS Blast Kills at Least 45 in Baghdad

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים מסוריה מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי סעודיה ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן  - טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים, וכן על הריגתם של 25 חיילים ושוטרים ביום של קרבות שהיו במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו בעקבות הפיגוע הקטלני בו נהרגו יותר מ-75 בני-אדם.
--
סודאן – דארפור: מקורות צבאיים בדארפור מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתו של חייל בקרבות שהיו נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 11 בני-אדם כולל 6 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית שנועדה למנוע פיגועי-התאבדות בצפון ניגריה.
--
קמרון – טרור: מקורות תקשורתיים קמרון מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו במרכז סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע