Sunday, July 31, 2011

16 הרוגים בתימן; 13 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים במצרים; 4 הרוגים בסוריה; 4 הרוגים בעיראק; 3 עיתונאים נהרגו בלוב; הרוג בלבנון; הרוג בקשמיר; קרבות קשים במוגדישו שבסומליה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 ביולי על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של כוחות הביטחון לעבר מפגינים שיצאו למחות בדיר אל-זור נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. קצינים בכירים שערקו מהצבא הסורי הכריזו על הקמתו של "צבא סוריה החופשית". במקומות אחדים מתנהלים חילופי אש בין נאמני אסד לחיילי האופוזיציה הסורית.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתם של 3 עיתונאים בהפצצה של כוחות-נאט"ו על תחנת טלוויזיה בטריפולי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתם של 8 חיילים אפגנים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתם של 13 בני-אדם בעימותים נוספים שפרצו בין מליציות סוניות שתקפו מתפללים שיעים. במהלך היממה האחרונה אירעו עשרות תקריות אלימות שגרמו לנפגעים רבים, אולם לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים. על-פי הערכות האחרות נהרגו ביממה האחרונה לפחות 20 בני-אדם.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים בתקריות טרור שהתרחשו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתם של 16 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הצבא לבין פעילי טרור מארגון אל-קאעידה הפעולים בדרום המדינה. מקורות נוספים מסרו שלפחות 15 מההרוגים היו חברי מליציה פרו-ממשלתית שנהרגו בשל טעות בזיהוי.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-30 ביולי 2011 על קרבות קשים שפרצו פעם נוספת בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" המנסים למנוע סיוע בינלאומי לתושבי סומליה הסובלים חרפת-רעב בשל הבצורת הקשה. מקורות באו"ם מסרו שהמצב בסומליה קטסטרופלי בעקבות הבצורת. מאות אנשים מתים מידי שבוע לאור פעילותם של פעילי טרור מוסלמים מתנגדים לסיוע מערבי לאזרחי המדינה הסומלית.
--
מצרים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם בעימותים שפרצו בין כוחות הביטחון לבין חברי התנועה האסלאמית הפועלת בעיר אל-עריש.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל כנראה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום לבנון.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 ביולי 2011 על הריגתו של פעיל טרור מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


2 comments:

Unknown said...

Get the facts find here look these up More Info click for more info my site

pathiez said...

replica bags wholesale see it here t0h81z3z20 best replica ysl bags visit our website v1e57c1j24 buy replica bags replica bags manila replica bags china gucci replica y8j13n1u31 replica bags wholesale india