Saturday, July 23, 2011

90 הרוגים בנורבגיה; 50 הרוגים באפגניסטן; 16 הרוגים בפקיסטן; 11 הרוגים בסוריה; 5 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בתימן; 3 הרוגים בניגריה; 2 הרוגים בטורקיה; 2 הרוגים בקווקז; חייל נהרג במרוקו;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 6 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון נגד מפגינים שיצאו למחות נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. כמיליון בני-אדם יצאו להפגין נגד המשטר בעשרות רבות של מוקדים ברחבי המדינה הסורית. במהלך הלילה היו פיצוצים בבסיס צבאי ליד חומס.
--
נורבגיה – טרור: מקורות תקשורתיים בנורבגיה מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 90 בני-אדם ועל פציעתם של עשרות נוספים בשני פיגועי טרור רצחניים שהתרחשו בעיר אוסלו ליד מתחם ממשלתי ובאי הנמצא קרוב לעיר הבירה. במהלך הלילה נמסרו עדויות קשות על מה שהתרחש באי בו נהרגו לפחות 80 בני-אדם – רובם צעירים שנטבחו בדם קר. למרות שההתקפה התבצעה בסגנון אל-קאעידה, אין לזה קשר לארגונים טרור אסלאמיים אלא ההתקפה התבצעה על רקע פוליטי ניאו-נאצי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 50 טרוריסטים בעקבות מבצע צבאי נרחב שנערך נגד פעילי טרור מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן. כמו כן נסמר על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם בעימותים אלימים שפרצו בין מליציות שונות הפועלות בעיר קראצ'י. כמו כן נמסר על הרגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מארגון הטליבאן שפעלו מאזור אפגניסטן. עוד נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז בלוצ'יסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים במרכז עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם (2 חיילים, טרוריסט וילד) בסדרה של אירועי טרור שהתרחשו במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון ניגריה.
--
מרוקו – טרור: מקורות צבאיים במרוקו מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתו של חייל מרוקאי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון-אפריקה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 2 חברי המחתרת הכורדית מירי של חיילים טורקים.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-22 ביולי 2011 על הריגתם של 2 שוטרים במהלך פעילות צבאית נגד פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון-הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: