Monday, November 8, 2010

29 הרוגים נוספים בפקיסטן; 20 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בסומליה; 6 הרוגים בעיראק; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; צה"ל תקף יעדי טרור ברצועת-עזה; המשבר הפוליטי בעיראק הסתיים;
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2010 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 6 נוספים מפיצוץ של מטעון-חבלה שהופעל בדרום המדינה.
sify
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים בנאט"ו מסרו ב-7 בספטמבר 2010 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בשתי תקריות שונות עם פעילי טרור מארגון הטליבאן.
english.cri.cn
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2010 על הריגתם של לפחות 10 פעילי טרור מארגון הטליבאן בעקבות פעולה יזומה של כוחות נאט"ו במחוז קונאר. (עדיין אין אישור רשמי על מספר ההרוגים).
dvidshub.net
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות משטרתיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על מציאתן של 5 גופות של שוטרים שנחטפו בנובמבר 2010 בידי פעילי טרור מארגון הטליבאן. עד כה נמצאו גפותיהם של מרבית החטופים, אך מקור רשמי באפגניסטן מסר כי עדיין אין מידע בנוגע ל-7 שוטרים נוספים שנחטפו בידי ארגון הטליבאן.
wboc.com
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2010 כי בפיגוע שהיה ב-5 בנובמבר 2010 בשני המסגדים נהרגו כ-90 בני-אדם ולא 70 כפי שנמסר בדיווחים הקודמים.
monstersandcritics.com
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2010 על הריגתם של 9 פעילי טרור מארגון הטליבאן בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים שהתבצעו בצפון-ווזיריסטן. (רשת חאקאני).
TODAYonline
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בנובמבר 2010 על הריגתם של 6 בני-אדם (ביניהם 2 שוטרים ו-2 פעילים פוליטיים המתנגדים לאל-קאעידה) בסדרה של אירועי טרור נוספים שהתרחשה בערים מוסול ובגדאד.
AFP
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 בנובמבר 2010 על הריגתם של 6 בני-אדם ועל פציעתם של 6 נוספים בעקבות הקרבות הנערכים בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
mareeg.com
--
ישראל – רצועת-עזה: דובר צה"ל מסר ב-6 בנובמבר 2010 על תקיפה של חיל-האוויר על שני יעדי טרור בעזה שנערכה ב-6 בנובמבר 2010 בעקבות ירי של טילי קסאם שנורו לעבר ישראל (ביום שבת בבוקר).
--
ארה"ב – תימן – טרור: מקורות צבאיים בארה,ב ובתימן מסרו ב-7 בנובמבר 2010 כי ארה"ב החליטה להציב מטוסים ללא-טיס במטרה לייעל את המלחמה נגד פעילי הטרור מארגון אל-קאעידה הפעולים על אדמת תימן. בהתאם לידיעות אחדות שהתפרסמו במהלך השנתיים האחרונות, ארה"ב הפעילה את מערך החיסולים-הממוקדים שלה גם בתימן ובסומליה למרות ההכחשות הרשמיות שנמסרו בעניין זה.
Hindustan Times
--
עיראק – המערכת הפוליטית הפנימית: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-7 בנובמבר 2010 על סיומו של המשבר הפוליטי בעיראק בעקבות הבחירות שהתקיימו במרץ 2010 שגרמו לשיתוקה של כל המערכת הפוליטית בעיראק. בהתאם לסיכום החדש נמסר שנורי אל-מליכי ימשיך לכהן כראש ממשלת עיראק; ג'לאל טלבאני יכהן פעם נוספת כנשיא המדינה, ואיאד אל-מליכי אולי יכהן כיו"ר הפרלמנט העיראקי המורכב מ-275 נציגים.
Sky News
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: