Thursday, November 4, 2010

39 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בקשמיר; 11 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים בתימן; 3 הרוגים בסומליה; בכיר באל-קאעידה נהרג בעיראק; טרוריסט מוסלמי חוסל בעזה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; 64 הרוגים בעיראק ו-360 פצועים מתקפת הטרור של אל-קאעידה בבגדאד;
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים בנאט"ו מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתו של חייל נאט"ו באפגניסטן במהלך פעילות מבצעית נגד פעילי טרור מארגון הטליבאן. מאז תחילת חודש נובמבר 2010 נהרגו באפגניסטן 4 חיילים זרים. מאז תחילת שנת 2010 נהרגו באפגניסטן 615 חיילים זרים – מרביתם חיילים אמריקאים.
RTT News
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 נובמבר 2010 על הריגתם של 9 בני-אדם בשתי התקפות טרור יזומות שנערכו בידי פעילי טרור מארגון טליבאן על נקודות משטרתיות בצפון המדינה ובמערב המדינה.
canadianpress
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקור רשמי בממשלת אפגניסטן מסר ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 30 פעילי טרור במחוז קנדהר במהלך פעילות צבאית יזומה של כוחות אפגניים. בעקבות הפעולה נתפסו כמויות עצומות של סמים ואמצעי-לחימה.
peopledaily.com
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 3 שוטרים בעקבות פיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במחוז הלמנד בשעה שרכב משטרתי עבר במקום. (המידע קשור לידיעה מספר 2 בדיווח הנוכחי).
xinhuanet.com
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקור רשמי באפגניסטן מסר ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 2 חיילים אפגנים בפיגוע התאבדות שהתבצע ליד בסיס צבאי הנמצא באזור העיר קאבול. (המידע קשור לידיעה מספר 2 בדיווח הנוכחי).
monstersandcritics.com
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 11 פעילי טרור מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי נוסף שנערך בפקיסטן.
CNN International, english.cri.cn
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים רשמיים בהודו מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים בחבל קשמיר, וזאת מעט לפני ביקורו של הנשיא אובמה בהודו.
The Nation
--
עיראק – טרור – אל-קאעידה: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון אל-קאעידה בפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במחוז דיאלה ביד גורמים המתנגדים לאל-קאעידה. עוד 2 בני-אדם נהרגו בפיגועים נוספים שהיו בעיראק במהלך היממה האחרונה.
Press TV
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 64 בני-אדם ועל פציעתם של 360 בני-אדם נוספים בסדרת הפיצוצים שהייתה בעיר בגדאד יום קודם לכן. (בדיווח הקודם נמסר על 115 הרוגים בפיגועים הללו).
xinhuanet.com
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 3 בני-אדם (2 חיילים וטרוריסט מוסלמי) בחילופי אש שפרצו בדרום המדינה עם פעילי טרור מארגון אל-קאעידה.
The Canadian Press
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-3 בנובמבר 2010 על הריגתם של 3 חיילים ועל פציעתם של 6 נוספים בקרבות הנערכים בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב".
Mareeg
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל אישרו ב-3 בנובמבר 2010 שישראל אחראית לחיסולו של טרוריסט מוסלמי בעזה שהיה אחראי לשורת פיגועים שהתבצעו נגד ישראלים ואמריקאים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: