Tuesday, November 2, 2010

58 הרוגים בפיגוע בכנסייה בעיראק; עוד 8 הרוגים בעיראק; 21 הרוגים בסומליה; 6 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 6 הרוגים נוספים בפקיסטן; 5 הרוגים באפגניסטן; 2 עובדות סיוע נרצחו באפגניסטן; 4 הרוגים בקשמיר; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; הרוג בצפון הקווקז; המחתרת הכורדית האריכה את הפסקת-האש עם טורקיה;
--
פקיסטן – חיסולים ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 6 פעילי טרור בחיסול-ממוקד אמריקאי נוסף שנערך בפקיסטן, בצפון-ווזיריסטן.
peopledaily.com
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 6 בני-אדם (ביניהם 2 שוטרים ומחבל) בעת ניסיון של פעילי טרור מוסלמים לבצע פיגוע נגד תחנת משטרה בממוקמת בצפון-מערב המדינה. עוד 13 בני-אדם נוספים נפצעו בפיגוע. מקור נוסף מסר על מחבל מתאבד שביצע את הפיגוע בתחנת המשטרה.
indianexpress.com
--
פקיסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על התקפה נוספת שנערכה על שיירה של מכליות דלק של כוחות נאט"ו שעשתה את דרכה מפקיסטן לאפגניסטן. מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו על 3 בני-אדם שנפצעו באירוע.
rttnews.com
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו בחבל קשמיר.
monstersandcritics.com
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על 58 הרוגים בפיגוע שנערך ב-31 באוקטובר בכנסייה הנוצרית-סורית בעיר בגדאד. ידיעות נוספות בנושא: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 באוקטובר 2010 על תקרית קשה שהתרחשה העיר בגדאד: 10 פעילי טרור מוסלמים ניסו להשתלט על הבורסה של בגדאד, אך ניסיונם נכשל גם לאחר שהם הרגו 2 מאבטחים. לאחר מכן הם פרצו לכנסייה, שם הם החזיקו בני-ערובה וקראו לשחרור את טרוריסטים שנתפסו בידי השלטונות בעקבות פעולה של כוחות הביטחון העיראקיים לשחרורם של בני-הערובה, נהרגו 24 בני-אדם - לרבות שוטרים, בני-ערובה וטרוריסטים.
NPR, Sify
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 8 בני-אדם ועל פציעתם של 18 נוספים בעקבות גל טרור נוסף שהתרחש בעיר מוסול.
Hindustan Times
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בנאט"ו מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 5 פעילי טרור במהלך פעילות צבאית שהייתה במחוז פקטיקה במזרח המדינה.
People's Daily Online
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות לא רשמיים באפגניסטן מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו במהלך פעילות צבאית באפגניסטן.
--
אפגניסטן – נשים – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 2 נשים – עובדות סיוע אפגניות הפועלות למען נשים – בידי פעילי טרור מוסלמים במחוז קנדהר.
Reuters AlertNet
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי אחד ועל פציעתם של 11 שוטרים בצפון-הקווקז בעקבות פיגוע התאבדות.
RIA Novosti
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הריגתם של 21 בני-אדם בעקבות הקרבות הנערכים בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר התחלת כהונתו של ראש ממשלה חדש בסומליה – מוחמד עבדולהי פארמג'ו נשבע בפרלמנט הזמני של סומליה.
AFP, Mareeg, Hindustan Times
--
טורקיה – כורדים: דוברים רשמיים במחתרת הכורדית מסרו ב-1 בנובמבר 2010 על הארכת הפסקת-האש עם הצבא הטורקי עד לבחירות הכלליות שיערכו בטורקיה בקיץ 2011.
globaltimes
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: