Sunday, October 10, 2010

14 הרוגים בתימן; 6 הרוגים באפגניסטן; בריטית נהרגה באפגניסטן בעקבות ניסיון חילוץ; 4 חיילים איטלקים נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בסומליה; הרוג בקווקז; הרוג בקשמיר;

אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 באוקטובר 2010 על הריגתה של עובדת סיוע בריטית שנחטפה בידי פעילי טרור מארגון הטליבאן. הבריטית נהרגה בשעת ניסיון חילוץ שנעשה בעזרת כוחות צבאיים של כוחות נאט"ו המוצבים באפגניסטן. עוד 6 פעילי טרור נהרגו בפעולה הכושלת.

אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 באוקטובר 2010 על הריגתם של 4 חיילים איטלקים המשרתים בכוחות נאט"ו המוצבים באפגניסטן. מאז תחילת חודש אוקטובר 2010 נהרגו באפגניסטן 24 חיילים זרים.

פקיסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-9 באוקטובר 2010 על פתיחתו מחדש של הגבול בין פקיסטן לאפגניסטן למעבר מיכליות דלק של כוחות נאט"ו. כמו כן נמסר על הצתתן של עוד כ-30 מיכליות דלק בידי פעילי טרור מארגון הטליבאן. המעבר נסגר לפני כשבוע בעקבות הריגתם של חיילים פקיסטנים בידי כוחות נאט"ו בשל טעות בזיהוי. במהלך השבוע האחרון הוצתו כ-70 מיכליות דלק ונהרגו לפחות 10 בני-אדם.

עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 באוקטובר 2010 על הריגתם של 6 בני-אדם ועל פציעתם של 25 נוספים באירועי טרור רבים שהתרחשו בעיראק במהלך היממה האחרונה.

תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 באוקטובר 2010 הודעה מפי דובר על-קאעידה שמסר על הריגתם של 14 אנשי מודיעין שקיבלו אימון צבאי בידי כוחות אמריקאים. הידיעה צותתה גם במקורות תקשורתיים רשמיים בתימן.

סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 באוקטובר 2010 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 8 נוספים במהלך קרבות הנערכים בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב".

רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-9 באוקטובר 2010 על הריגתו של אדם אחד במהלך התקפה על מתפללים שהתכנסו במסגד השוכן באבחזיה.

הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-9 באוקטובר 2010 על הריגתו של פעיל טרור מוסלמי בעקבות היתקלות צבאים עם חיילים הודים במחוז קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: