Thursday, October 7, 2010

6 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים בפקיסטן; 4 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בסומליה; 2 הרוגים בקשמיר; הרוג בתימן; 4 הרוגים נוספים בפקיסטן; הרוג בקווקז; ירי של טילים לעבר ישראל;

אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על הריגתם של 6 בני-אדם (חלקם טרוריסטים) בסדרה של תקריות טרור שהיו ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. מקור צבאי בנאט"ו מסר ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 16 פעילי טרור מארגון הטליבאן במהלך היממה האחרונה (מידע על כך מסרנו בדיווח הקודם).

פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על הריגתם של 6 פעילי טרור בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים שנערכו בווזיריסטן. כמו כן נמסר על הצתתן של עוד 6 מכליות דלק של כוחות נאט"ו שהיו בדרכן מפקיסטן לאפגניסטן. באירוע זה נהרג לפחות אדם אחד. כמו כן נמסר ב-6 באוקטובר על הריגתם של 3 פעילי טרור בהיתקלות עם כוחות צבא פקיסטניים.

עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 10 נוספים בסדרת אירועי טרור שהתרחשו ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.

תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על הריגתו של אזרח צרפתי ועל פציעתם של 10 נוספים בסדרה של התקפות טרור על יעדים מערביים בתימן. קצין בכיר בצבא התימני מסר ב-6 באוקטובר 2010 כי ארצו תקבל בברכה התקפות אוויריות של ארה"ב בתימן נגד פעילי טרור מארגון אל-קאעידה. למעשה זהו אישור למעורבות האמריקאית הישירה בתימן שהחלה ב-2009.

רוסיה – קווקז; מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתו של פעילי טרור מוסלמי במהלך התקפה יזומה של שוטרים רוסים במחוז דגסטן. (מקור נוסף טען כי ההרוג היה פעיל בכנופיה של קרימינלים).

ישראל – רצועת עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על ירי של שני טילי קסאם לעבר ישראל מרצועת-עזה. ככול הידוע לא נגרם נזק. בתגובה לירי צה"ל תקף מטרות בעזה ונמסר על 4 מוסלמים פצועים.

הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים בפעילות יזומה שנערכה בידי כוחות הביטחון של הודו בחבל קשמיר.

סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על הריגתם של 4 בני-אדם בעקבות הקרבות הנערכים בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: