Sunday, October 31, 2010

80 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בעיראק; חייל נהרג בקשמיר; 1,290 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה;
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן הפועלים במסגרת כוחות נאט"ו מסרו ב-30 באוקטובר 2010 על הריגתו של חייל נאט"ו נוסף בדרום-המדינה. מאז תחילת חודש אוקטובר 2010 נהרגו באפגניסטן 61 חיילים זרים. מתחילת שנת 2010 נהרגו באפגניסטן 607 חיילים זרים, וזאת בהשוואה לשנת 2009 שבה נהרגו 521 חיילים זרים.
BBC, SIFY, KGAN
--
אפגניסטן – טליבאן: מקורות צבאיים בנאט"ו מסרו ב-30 באוקטובר 2010 על הריגתם של 30 פעילי טרור נוספים בהתקפה שנערכה במחוז פקטייה. מקורות נוספים מסרו על כ-80 הרוגים בהתקפה של כוחות נאט"ו במחוז פקטייה הנמצא בקרבת הגבול עם פקיסטן. המושל האפגני של המחוז מסר גם הוא על 80 פעילי טרור שנהרגו בהתקפה – רובם פעילי טרור מ"רשת חאקאני" הפועלים במסגרת ארגון הטליבאן שניסו לבצע התקפה משולבת על עמדות נאט"ו באזור. ידיעות נוספות בנושא: מקורות צבאיים הקשורים לכוחות נאט"ו באפגניסטן מסרו ב-29 באוקטובר 2010 על הריגתם של כ-20 פעילי טרור מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יוזמה של כוחות נאט"ו במחוז קנדהר. מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו כי בעקבות הפעולה נתפסו אמצעי-לחימה רבים.
Msnbc, Peace FM Online, Antiwar.com, Montreal Gazette
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות בפקיסטן מסרו ב-30 באוקטובר 2010 על הריגתם של 2 חיילים פקיסטנים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים בדרום-ווזיריסטן. באירוע נוסף שהתרחש במחוז קוויטה שבפקיסטן נהרג אדם אחד בעת ניסיון פיגוע נגד כוחות הביטחון של פקיסטן. 2 אזרחים נהרגו מירי באזור העיר רוולאפינדי מירי של פעילי טרור מוסלמים.
Sydney Morning Herald, TMCnet
--
אלג'יריה – טרור: מקורות ביטחוניים רשמיים באלג'יריה מסרו ב-30 באוקטובר 2010 על הריגתם של 1,290 פעילי טרור משנת 2005 בעקבות פעולות יזומות של כוחות הביטחון של אלג'יריה.
magharebia.com
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-30 באוקטובר 2010 על הריגתו של חייל הודי בידי פעילי טרור מוסלמים בחבל קשמיר. מרבית פעילי הטרור המוסלמים הפועלים בקשמיר מקבלים סיוע מהמודיעין הפקיסטני.
Kashmir Media Service
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 באוקטובר 2010 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בעיר בגדאד ובאירועי טרור נוספים שהתרחשו ברחבי המדינה. ידיעות נוספות בנושא: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 באוקטובר 2010 על הריגתם של 27 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים בפיגוע התאבדות שאירע בבית-קפה במחוז דיאלה ובאירועי טרור נוספים שהיו ברחבי עיראק.
CRIENGLISH.com
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-30 באוקטובר 2010 על הריגתם של 7 בני-אדם במהלך הקרבות הנערכים בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
AHN
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

2 comments:

Anonymous said...

The consumer shall not have any problems in working with this products.
The two scan resources could not achieve
a connection velocity over the 10,four hundred baud.

Look at my blog projettelabomberos.ning.com

Anonymous said...

These modern fitness devices are worn about the waist, positioned appropriate about the abs and then working with what is
recognized as electronic muscle stimulation.

Feel free to visit my page ... facesofautism.ning.com