Friday, October 8, 2010

20 הרוגים באפגניסטן; 12 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים בטג'יקיסטן; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים באיראן; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן;

אפגניסטן – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 20 פעילי טרור מארגון הטליבאן במהלך התקפה יזומה של כוחות נאט"ו במחוז דאחאר. מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו כי בין ההרוגים היו שני מפקדים בכירים בארגון הטליבאן.

אפגניסטן – נאט"ו: מקורות לא רשמיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בשני אירועים נפרדים שהיו ברחבי אפגניסטן. אחד מההרוגים היה שייך לכוח הגרמני הפעול באפגניסטן. מקור תקשורתי נוסף מסר כי האירועים התרחשו ב-6 באוקטובר 2010.

פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 4 פעילי טרור בחיסול-ממוקד אמריקאי נוסף שנערך בווזיריסטן. ידיעות נוספות בנושא: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על הריגתם של 6 פעילי טרור בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים שנערכו בווזיריסטן

פקיסטן – טרור: מקורות משטרתיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל ליד מסגד השייך לעדה הסופית בעיר קראצ'י. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם נוסף מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בצפון-מזרח המדינה.

פקיסטן – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 7 בני-אדם שהיו פעילים במליציה פרו-טליבאנית.

עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרת אירועי טרור שהתבצעה בעיר מוסול. עוד 10 בני-אדם נוספים נפצעו באירועים הללו. (מקורות נוספים מציינים על עוד 2 הרוגים ברחבי המדינה, אולם אין אישור רשמי על כך ממקור משטרתי. אולי הידיעה מתבססת על אירועים שהיו יום קודם לכן).

טג'יקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בטג'יקיסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 7 חיילים בעת שרכבם עלה על מוקש שהוטמן במזרח המדינה ביד פעילי טרור מוסלמים.

איראן – טרור: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על הריגתם של 3 שוטרים איראניים בהיתקלות עם פעילי טרור מוסלמים.

ישראל – רצועת-עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-7 באוקטובר 2010 על פציעתם של 3 פעילי-טרור בעקבות תקיפה של חיל-האוויר הישראלי שנערכה בשעות אחר-הצהרים. ידיעות נוספות בנושא: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 באוקטובר 2010 על ירי של שני טילי קסאם לעבר ישראל מרצועת-עזה. ככול הידוע לא נגרם נזק. בתגובה לירי צה"ל תקף מטרות בעזה ונמסר על 4 מוסלמים פצועים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: