Monday, April 7, 2014

120 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בניגריה; 25 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 9 הרוגים בפקיסטן; 7 חיילים נהרגו בסומליה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 הרוגים בדארפור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בתימן, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בעיראק, בסוריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו מורדים וטרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של 25 בני-אדם כולל 21 חיילים בהתקפות קטלניות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועל בכל רחבי עיראק.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של 7 חיילים בקרבות שפרצו באזור העיר מוגדישו עם מיליציה מוסלמית חמושה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות עם חיילים סודאנים הפועלים באזור דרום חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שתקפו מסגד מקומי השוכן בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 60 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים משבט הפולאני הפועלים בצפון ניגריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. יותר מ-120 בני-אדם נהרגו באפגניסטן בימים האחרונים בעקבות מערכת הבחירות המתקיימת במדינה.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באפריל 2014 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות שפרצו על רקע אתני בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בצפון-מערב פקיסטן.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: