Friday, April 4, 2014

50 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים בתימן; 7 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בתאילנד; 2 הרוגים בניגריה; שוטר נהרג בדרום-סודאן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בתימן, בניגריה, בסומליה, בלוב, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-3 באפריל 2014 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של 13 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר אזור דמשק. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד מירי של חיילים לבנונים שפעלו באזור הגבול המשותף עם סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 באפריל 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 באפריל 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 באפריל 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-3 באפריל 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים הפועלים נגד ממשלת דרום-סודאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 באפריל 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בעימותים קטלניים בין מוסלמים לבין אנשי כוחות-הביטחון של ניגריה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-3 באפריל 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. בשנים האחרונות נהרגו יותר מ-6,000 בני-אדם בפעולות טרור אסלאמיות ובפעילות צבאית שנערכה בדרום המדינה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: