Sunday, April 6, 2014

50 הרוגים בסוריה; 41 הרוגים בעיראק;  22 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים נוספים בתימן; 5 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בלוב; 8,000 אזרחים נהרגו בפיגועי טרור בפקיסטן בארבע השנים האחרונות; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו במצרים, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות ערביים מסרו ב-5 באפריל 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הפצצות אוויריות רבות שנערכו בידי הצבא הסורי באזור דמשק, חומס וחאלב.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 באפריל 2014 על הריגתם של 41 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק. עשרות בני-אדם נוספים נפצעו בפיגועים הללו שהתבצעו בעיקר במחוז אל-אנבאר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-5 באפריל 2014 שהעיתונאית שנהרגה יום קודם לכן נפגעה מירי של שוטר ולא של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 באפריל 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשרוה של תקריות קטלניות שהתבצעו בידי מליציות מוסלמיות חמושות הפועלות ברחבי פקיסטן. מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו על הריגתם של כ-8,000 בני-אדם בפיגועי טרור ב-4 השנים האחרונות. עוד אלפי טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפעולות יזומות של הצבא הפקיסטני.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 באפריל 2014 על הריגתם של 22 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על יישוב נוצרי בצפון ניגריה. יותר מ-50 בתים הועלו באש.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 באפריל 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור טריפולי.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-5 באפריל 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ושל 2 חיילים נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שערכו התקפה על מתקן צבאי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: