Thursday, April 3, 2014

90 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בעיראק; 15 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בתימן; מוסלמי חוסל בקניה; שוטר נהרג במצרים; 39 בני-אדם נהרגו בקשמיר מתחילת השנה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלבנון, בלוב, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתם של כ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתם של 25 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בין ההרוגים היו לפחות 8 חיילים.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתו של שוטר בכיר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר קהיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות משטרתיים באפגניסטן מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ושל 2 חיילים בהיתקלות קטלנית שהתרחשה בדרום תימן.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתו של אימאם רדיקאלי המזוהה עם ארגון הטרור הסומלי "אל-שבאב", מירי של מתנקשים שפעלו בקניה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
הודו – קשמיר: מקורות רשמיים בקשמיר מסרו ב-2 באפריל 2014 על הריגתם של 24 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתם של 10 מאנשי כוחות הביטחון ו-5 אזרחים בפעילות טרוריסטית אסלאמית שהתבצעה בחבל קשמיר בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2014.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: