Tuesday, April 8, 2014

50 הרוגים בסוריה; 31 הרוגים באפגניסטן; 30 הרוגים נוספים בניגריה; 20 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים בלבנון; 6 הרוגים בפקיסטן; 2 עובדי או"ם נהרגו בסומליה; טרוריסטית נהרג באלג'יריה; הרוג בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים היו במצרים, בלבנון, בתימן, בסומליה, בסודאן, בלוב, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו על הריגתם של 29 מורדים מפיצוץ של מטען-חבלה שכנראה הופעל באקראי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור וקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתם של 29 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתם של 2 עובדי או"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם נוספים בהתקפה של מיליציות אסלאמיות הפועלות בצפון ניגריה. עד כה נהרגו לפחות 102 בני-אדם בהתקפות הללו ב-48 השעות האחרונות.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית בהיתקלות עם כוחות הביטחון של אלג'יריה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות בין ארגוני טרור פלסטינים הפועלים באזור העיר צידון.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-7 באפריל 2014 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: