Monday, September 10, 2012

100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 7 פעילי טרור ואזרח נהרגו באפגניסטן; 7 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים נוספים בתימן; 2 הרוגים בתאילנד מפיגוע אסלאמי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-9 בספטמבר 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם בסדרה ארוכה של קרבות ועימותים בין הצבא הסורי לאנשי האופוזיציה הלוחמת הפועלת בערים דמשק, חאלב, חומס, דיר אל-זור, במחוז אידליב ובדרעא. לפחות 30 הרוגים היו בשני פיגועים בהם התפוצצו מטעני-חבלה בשני אטובוסים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 בספטמבר 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בהתקפה אווירית שנערכה בידי כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן. כמו כן נסמר על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במערב אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 בספטמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו באזור העיר קראצ'י בין שתי מיליציות אסלאמיות מקומיות הפועלות על בסיס אתני-פוליטי.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים ורשמיים בעיראק מסרו ב-9 בספטמבר 2012 על הריגתם של כ-60 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 בספטמבר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בתקריות שהיו ביממה הקודמת בדרום תימן בין הצבא לבין פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-9 בספטמבר 2012 על הריגתם של מבוגר וילד מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: