Friday, September 14, 2012

50 הרוגים בסוריה; 15 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 10 אזרחים ו-4 אנשי מיליציה נהרגו בפקיסטן; 8 הרוגים בסומליה; הרוג בתימן; שוטר נהרג בקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-13 בספטמבר 2012 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות והפגזות של הצבא הסורי על ערים אחדות ברחבי המדינה. מקורות נוספים מסרו על פיצוצים של מטעני חבלה ומכוניות-תופת שהופעלו בידי פעילי טרור מוסלמים נגד חיילי הצבא הסורי הנאמנים למשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-13 בספטמבר 2012 על הריגתם של 15 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 בספטמבר 2012 על הריגתם של 10 פועלים שעבדו בסלילת כביש בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועל במחוז האוטונומי בלוצ'יסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 אנשי מיליציה אנטי-טליבאנית בפיגוע שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועל בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-13 בספטמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד מהלך הפגנת מחאה נגד השגרירות האמריקאית על רקע הקרנתו של סרט הפוגע בנביא מוחמד. הפגנות דומות נערכו גם במצרים, מרוקו, סודאן, אלג'יריה ובלוב לאורך כל היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-13 בספטמבר 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו נגד ארמון הנשיאות הנמצא בעיר מוגדישו.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-13 בספטמבר 2012 על הריגתו של שוטר מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון-הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: