Saturday, September 8, 2012

100 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בניגריה; 26 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 9 הרוגים בעיראק; 7 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בסומליה; 5 הרוגים בפקיסטן; קצין בכיר נהרג בתימן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 בספטמבר 2012 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה של קרבות, עימותים קטלניים ופיגועים שהיו במהלך היממה האחרונה בכל רחבי סוריה.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בספטמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של עימותים קטלניים בין שתי מיליציות פוליטיות-אתניות הפועלות באזור העיר קראצ'י. כמו כן נמסר על חיסולו של קצין מודיעין פקיסטני בכיר בידי פעילי טרור מוסלמים כנראה מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בספטמבר 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם בפיגועים של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה נגד שיעים ושוטרים בצפון עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-7 בספטמבר 2012 על הריגתו של קולונל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-7 בספטמבר 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות אווירית ל הצבא הקנייתי שהתבצעה באזור העיר קיסמאיו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 בספטמבר 2012 על הריגתם של 22 בני-אדם ביומיים האחרונים בהתקפות טרור ובפעולות יזומות של ניגריה נגד פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם". 15 אזרחים ו-7 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בעימותים הקטלניים הללו.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-7 בספטמבר 2012 על הריגתם של 26 חברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד חברי המחתרת הפועלים במזרח טורקיה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

The flex waistband requires a load of consumers.


Feel free to visit my website: author's external home page...