Saturday, September 1, 2012

100 הרוגים בסוריה; 18 פעילי טרור נהרגו בפקיסטן; 10 הרוגים באפגניסטן; 9 פעילי טרור נהרגו באלג'יריה; 8 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 4 הרוגים בעיראק; 4 חיילים נהרגו בסודאן; 3 הרוגים בסומליה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות לבנון מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים בין הצבא הסורי להבין אנשי האופוזיציה הלוחמת. מקורות נוספים מסרו על עימותים קשים שהיו במהלך היממה האחרונה באזור דמשק ובחאלב. לפחות 32 הרוגים היו בעיר חאלב במהלך היממה האחורנה. המורדים בסוריה מסרו כי הם הצליחו להפיל מטוס מיג של הצבא הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו באזור העיר קאבול בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 אזרחים אפגנים שנחטפו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז ע'אזני.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתם של 18 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל במחוז בג'אור.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתם של 4 שיעים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור בגדאד.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה חיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתו של עובד או"ם בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – קורדופן: מקורות בסודאן מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתם של 4 חיילים סודאנים בידי מורדים הפועלים בדרום קורדופן. המורדים מסרו כי הם הצליחו להרסו בסיס צבאי של צפון סודאן.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-31 באוגוסט 2012 על הריגתם של 9 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום אלג'יריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: