Sunday, September 9, 2012

350 הרוגים בסוריה ביומיים; 66 הרוגים בדארפור; 33 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בסיני; 6 הרוגים באפגניסטן; 4 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בתימן; 3 חיילים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים בלוב; הרוג בפיליפינים; הרוגה בעיראק מהפגזה סורית; 2 טילי גראד נורו לעבר ישראל;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים נוספים מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתם של כ-350 בני-אדם במהלך סוף-השבוע האחרון בכל רחבי סוריה. כ-200 הרוגים היו רק באזור העיר דמשק בהפגזה מסיבית של הצבא הסורי שנמשכה ארבעה ימים על בתי התושבים ובשכונות אחדות בפאתי העיר. קרבות קשים נוספים היו גם בעיר חאלב, בדיר אל-זור, במחוז אידליב ובאזור דרעא.
--
מצרים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתם של 33 פעילי טרור מוסלמים במבצע צבאי נרחב שנערך בחצי-האי סיני נגד פעילי טרור מהג'יהאד העולמי. המבצע נערך עד ה-30 באוגוסט 2012.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע ליד בסיס נאט"ו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר קאבול.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז מוהמאנד.
--
עיראק – טרור – סוריה: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתה של ילדה עיראקית מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי חיילים סורים מעבר לגבול.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתם של 45 מורדים ו-21 אזרחים בהתקפות של הצבא הסודאני על בסיסי מורדים הפועלים בחבל דארפור. מקור צבאי סודאני מסר כי בקרבות נהרגו לפחות 77 מורדים מקומיים.
--
לוב – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים בעת ניסיון של קיצונים מוסלמים להרוס אתר מקודש.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-8 בספטמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 36 נוספים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

Third, distributors are so confident in its skills
that they offer money back guarantees for persons who try it out.


my webpage: www.prnewswire.Com