Sunday, September 2, 2012

80 הרוגים בסוריה; 19 בני-אדם נהרגו בפקיסטן; 12 הרוגים באפגניסטן; 5 פעילי טרור נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים באינדונזיה; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 כוהני-דת שיעים נרצחו בעיראק; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתם של כ-80 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו לאורך כל היממה האחרונה בין הצבא הסורי לבין מורדים הפועלים בערים המרכזיות של סוריה. גם במהלך היממה האחרונה פעל הצבא הסורי בעיקר באזור דמשק ובעיר חאלב. 15 הרוגים מפיצוץ של מכונית-תופת בדמשק. בשבוע האחרון נהרגו בסוריה כ-1,600 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם בפיגוע התאבדות כפול שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בהתקפת טרור של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתם של 7 שיעים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז פשוואר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתם של 2 כוהני-דת שיעים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אינדונזיה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים באינדונזיה מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים ואיש כוחות-הביטחון בפעולה צבאית יזומה נגד חברי ארגון מוסלמי רדיקאלי.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-1 בספטמבר 2012 על הריגתו של פעילי טרור מוסלמי בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו במהלך חטיפת בני-ערובה בידי 4 טרוריסטים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: