Saturday, September 15, 2012

60 הרוגים בסוריה; 75 כורדים ו-4 חיילים נהרגו בטורקיה; 6 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בתימן; 2 חיילי נאט"ו נהרג באפגניסטן; 2 הרוגים במצרים; הרוג בלבנון; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בצפון הקווקז; בסיס של הכוח הרב לאומי הותקף בסיני;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-14 בספטמבר 2012 על הריגתם של 60 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה בין הצבא הסורי לאנשי "הצבא הסורי החופשי" הפועל נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 בספטמבר 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בהתקפה של פעילי טרור מארגון הטליבאן על בסיס נאט"ו.
--
לבנון – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-14 בספטמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד בעימותים קטלניים שפרצו בעיר טריפולי על רקע הקרנתו של סרט המבזה את הנשיא מוחמד. מהומות ועימותים היו במדינות נוספות במרחב האסלאמי הפרוע.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות בצרים מסרו ב-14 בספטמבר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בעימותים קטלניים על רקע הקרנתו של סרט המבזה את הנביא מוחמד. כמו כן נמסר של התקפה של עשרות טרוריסטים מוסלמים על בסיס של הכוח הרב-לאומי הנמצא בסיני. בהתקפה נפצעו לפחות 3 חיילים מהכוח הרב-לאומי.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-14 בספטמבר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במחוזות אחדים ברחבי עיראק.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה אישרו ב-14 בספטמבר 2012 כי במהלך המבצע הצבאי שנערך בשבוע האחרון באזור הגבול עם עיראק נהרגו 75 חברי המחתרת הכורדית ו-4 חיילים טורקים.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-14 בספטמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון במהלך הפגנת מחאה שנערכה ליד השגרירות האמריקאית על רקע הקרנו של סרט המבזה את הנביא מוחמד.
--
רוסיה – צפון הקווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-14 בספטמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בצפון הקווקז בהיתקלות עם כוחות הביטחון.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: