Sunday, June 6, 2010

21 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; הלן תומאס – כתבת הבית הלבן – מבקשת מהיהודים לעזוב את פלסטין;

משט הטרור לעזה – כתבת הבית-הלבן הלן תומאס: כתב הבית-הבלן הוותיקה (89), הלן תומאס אמרה כי "על היהודים להסתלק מייד מפלסטין ולחזור לפולין וגרמניה". הלן תומאס היא החברה האישית של ברק חוסיין אובמה. הגיע הזמן להבהיר להלן תומאס ולחבריה הגזעניים את האמת עליהם ועל מחשבותיהם באמצעות המאמר שתורגם לאנגלית: "
הלאומיות הפלסטינית כתנועה קולוניאליסטים של הליגה הערבית". שילחו את המאמר הזה לאלפי אנשים ברחבי העולם. שילחו את זה לכל האתרים באנגלית ובשפות נוספות. שילחו את המאמר גם להלן תומאס. להלן המאמר גם בעברית. שוב ערוץ "פוקס ניוז" גינה את דבריה של הלן תומאס, וביקשת ממנה שהיא "תלך הביתה".

משט הטרור לעזה - רשת פוקס ניוז: ביום שישי, ב-4 ביוני 2010, רשת "פוקס ניוז" העניקה שירות מעולה להסברה הישראלית בתוכניתו בת השעה של גלן בק הפופולארי. אנחנו מציעים לבכירים ישראלים וגם לעיתונאים ישראלים לראות איך גלן בק יוצא להגנת ישראל בלי לחץ, בלי היסטריה ובמילים חמות מאין כמותן. במהלך כל השבוע הזה, רשת "פוקס ניוז" העניק תמיכהה בלתי מסויגת בישראל וגינתה את ברק אובמה על שלא העניק תמיכה מלאה בישראל.

התקשורת הבריטית: התקשורת הבריטית טרחה לדווח בקול גדול שהטרוריסטים הטורקים שהיו על הספינה "נורו מטווח קצר ובעשרות כדורים". מעניין מאיזה טווח נורו אלפי האזרחים התמימים בעיראק ובאפגניסטן שנרצחו בידי חיילי בריטניה? התקשורת הבריטית הצבועה מתעלמת ממעשיהם של חייליה במקומות מרוחקים כמו עיראק ואפגניסטן.

אפגניסטן: מקור צבאי באפגניסטן מסר ב-5 ביוני 2010 על הריגתם של 2 חיילים בריטים באפגניסטן. עוד חייל נאט"ו נהרג ב-5 ביוני 2010. מאז תחילת 2001 נהרגו 292 חיילים בריטים באפגניסטן. ומאז תחילת 2010 נהרגו 230 חיילים השייכים לכוחות נאט"ו. 143 מההרוגים הם חיילים אמריקאים.

אפגניסטן: מקור רשמי באפגניסטן מסר ב-5 ביוני 2010 על 6 בני-אדם שנפצעו בפיצוץ של מטען חבלה ליד משרדי המושל במחוז קנדהאר (הנמצא תחת הכיבוש הבריטי).

פקיסטן: מקור צבאי בפקיסטן מסר ב-5 ביוני 2010 על הריגתם של 12 בני-אדם "החשודים" בפעילות טרור במסגרת ארגון הטליבאן. בחודשיים האחרונים נהרגו 1,000 בני-אדם בשל חשד זה – רובם היו אזרחים תמימים.

פקיסטן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 ביוני 2010 על הריגתם של 9 בני-אדם בעימותים מזוינים בין שני ארגונים אסלאמיים רדיקליים.

עיראק: מקור רשמי בעיראק מסר ב-5 ביוני 2010 על הריגתם של 10 אזרחים ועל 30 פצועים בסדרת פעולות טרור שהתרחשו ברחבי המדינה. בין ההרוגים, פוליטיקאי מקומי שנבחר בבחירות האחרונות שהיו במרס 2010.

משט הטרור לעזה – האקונומיסט הבריטי: האקונומיסט הבריטי יצא בכתבת-שער על ישראל במילים "מנטליות של מצור" לאור ההשתלטות הישראלית על ספינת טרור של ארדואן. הבריטים הצבועים שוכחים את המנטליות הרצחנית שלהם בעיראק ובאפגניסטן.
שילחו להם את סיכום אירועי הטרור לחודש אפריל 2010. שילחו את הסיכום גם לאתר YNET שפרסם את הכתבה שהופיעה באקונומיסט.

חייבים להגיש מחאה נגד ערוץ 2: ערוץ 2 שידר ב-3 ביוני 2010 כתבה אוהדת על ח"כ חנין זועבי שהייתה הפעילה המרכזית על ספינת הטרור של ארדואן. אם לא תפעלו, הדבר יחזור על עצמו. אפשר גם להגיש מחאה נגד כל החברות המפרסמות בערוץ.

התקשורת הטורקית: העיתון הטורקי "הורייט" פרסם כתבה על עתיד היחסים עם ישראל לאור שליחת משט הטרור לעזה על-ידי ארדואן: מסקנתו של הכתב הייתה שעדיף לטורקיה לנהל דו-שיח יעיל עם ישראל, שכן טורקיה פגיעה מאוד בנקודות רבות. בטורקיה מתחילים להרהר מחדש על המדיניות האלימה של ארדואן.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: