Monday, March 11, 2013

100 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בעיראק; 7 בני-ערובה נהרגו בידי טרוריסטים מוסלמים בניגריה; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; ארגון אל-קאעידה הודיע שחברי הארגון יגיעו לקשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-10 במרס 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי על העיר אל-ראקה. מקורות נוספים מסרו כי מספר ההרוגים נע בין 10 ל-20 בני-אדם לפחות. 50 הרוגים נוספים היו באזור צפון סוריה. עימותים קטלניים היו גם באזור דמשק, חומס, חאלב, דיר אל-זור ובכל מחוז אידליב. מקורות מקומיים מסרו על שליטתם של ארגוני האופוזיציה באזורים נרחבים לאורך הגבול הטורקי, העיראקי והירדני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 במרס 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שערכו פשיטה על מחסום משטרתי.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-10 במרס 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 במרס 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר פשוואר. כמו כן נסמר על הריגתו של ילד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 במרס 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 במרס 2013 על הריגתם של 7 בני-ערובה זרים שנתפסו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. ההרוגים היו מלבנון, מיוון, מבריטניה ומאיטליה.
--
הודו – אל-קאעידה – קשמיר: דוברים מארגון אל-קאעידה במפרץ הפרסי מסרו ב-10 במרס 2013 כי פעיליו יגיעו לקשמיר להילחם נגד כוחות-הביטחון של הודו לאור הפעילות הצבאית של הודו באזור זה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

3 comments:

Anonymous said...

So, if you were trying to choose between the six options offered by Audi, which one would you
choose. Pressured by media outlets and public outcry, Flappy
Bird developer Dong Nguyen has revealed the real reason he removed the extremely popular app from the App Store and the Google Play Store, and
it's not what you may think. If you want a Mercedes, you'll have to spend at least $30,000, and the story is the same with Audi.



Here is my blog why cant i download flappy birds

yanmaneee said...

lebron 17
air max 95
supreme
birkin bag
moncler jacket
jordan 11
lebron 17 shoes
supreme
supreme clothing
adidas tubular

searathey said...

bags replica gucci x54 x0o18q7k87 Ysl replica bags z52 t4y37j1x93 gucci replica o22 e6b54a4h52