Wednesday, March 27, 2013

120 הרוגים בסוריה; 8 טרוריסטים ו-5 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בעיראק; הרוג בתימן; מורה נרצחה בפקיסטן בידי טרוריסטים מוסלמים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 במרס 2013 על הריגתם של לפחות 120 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו באזור דמשק, חאלב, אידליב, דיר אל-זור, חומס ודרעא. (מקורות אחרים מסרו על 45 הרוגים ביממה האחרונה). גורמים נוספים מסרו על הרוגים נוספים מירי של פצצות מרגמה לעבר מרכז דמשק. כינוס הליגה-הערבית נפתח בקטאר ללא השתתפותו של אסד - את סוריה מועאד אל-חטיב היו"ר היוצא של "המועצה הלאומית הסורית". ירדן סגרה את הגבול עם סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 במרס 2013 על הריגתם של 5 שוטרים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי 8 טרוריסטים מתאבדים מארגון הטליבאן שתקפו תחנת משטרה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים מסרו ב-26 במרס 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם סדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים מסרו ב-26 במרס 2013 על הריגתו של אדם אחד בניסיון התנקשות שנעשה נגד פוליטיקאי מקומי בצנעא.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 במרס 2013 על הריגתה של מורה בבית-ספר לבנות מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. הארגון מתנגד לחינוך בנות אפגאניות ולקיומן של בתי-ספר לבנות. כמו כן הארגון מתנגד למתן סיוע לבנות ולנשים במצוקה. במהלך השנים האחרונות נרצחו עשרות מורים ופוצצו בתי-ספר רבים שעסקו בחינוך בנות. המצב דומה למה שמתרחש גם בפקיסטן, בסומליה, בסודאן, בתימן, בניגריה ובמקומות נוספים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: