Thursday, March 14, 2013

90 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בקשמיר; 5 הרוגים בניגריה; 2 הרוגים בתימן; 2 הרוגים בסומליה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-13 במרס 2013 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו כי נציג של האיחוד האירופאי בסוריה נהרג מירי של חיילים סורים במהלך עבודתו במסגרת צוות שנשלך מטעם האיחוד לפקח על הנעשה בסוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 30 מורדים במארב של כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 במרס 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ושוטר אחד במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על נקודת ביקורת משטרתית במערב אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתו של מפקד בכיר בארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-13 במרס 2013 על הריגתם של 5 חיילים הודים ו-2 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 במרס 2013 על הריגתם של 16 בני-אדם בלילה אחד מירי בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות פוליטיות-מוסלמיות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-13 במרס 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם בהיתקלות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-13 במרס 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-13 במרס 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מערב ניגריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

8 comments:

Anonymous said...

Admiгing the time and effort you рսt into your
blog and detailed information you рresent. It's nice to come ɑcross a bloǥ every once
іn а while that isn't the same out of date rehashed information. Fantastic
read! I've saved your site and I'm adding уour RSЅ feeds to my
Google account.

Also vіsit my webpage; parking lotnisko wrocław

Anonymous said...

Wonderful, what a website it is! This webpage provides helpful data to us, keep
it up.

Have a look at my web blog magnetic messaging
- Three text to Start A Date (yedion87.webstarts.com)

Anonymous said...

Great site. Lots of helpful information here. I'm sending it to several buddies ans
additionally sharing in delicious. And of course, thank you for
your sweat!

my blog ... vigrx plus 1

yanmaneee said...

kyrie 6
timberland
kobe shoes
russell westbrook shoes
kyrie shoes
jordans
golden goose
supreme clothing
yeezy boost 350 v2
yeezy shoes

Unknown said...

Notre site Dolabuy Loewe publié ici Dior Dolabuy visiter ici Dolabuy Valentino

turoon said...

Read More Here dolabuy gucci browse this site Dolabuy Chrome-Hearts find here luxury replica bags

Unknown said...

redirected here c6w60o4j68 replica louis vuitton bags replica bags go to my blog t6l51u9i68 gucci replica handbags replica kipling bags p3a21l9f56 best replica ysl bags you can try here h8v23n8g91 replica bags aaa

Unknown said...

click here to find out more s6z17t2t65 aaa replica bags replica bags online you could try this out l7s34f4q61 replica louis vuitton handbags replica bags ebay replica bags vuitton my link e2a73n0s39 replica bags wholesale in divisoria