Tuesday, March 5, 2013

250 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים במאלי; 4 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 4 הרוגים במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 חיילים נהרגו בעיראק; קצין משטרה בכיר נהרג בניגריה; הרוג בקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם בקרבות קשים שהין בעיקר באזור בית-ספר לשוטרים הנמצא בעיר חאלב. שם נמסר על הריגתם של לפחות 110 שוטרים בקרבות עם כוחות האופוזיציה שפעלו באזור. קרבות קשים היו בכל הערים המרכזיות של סוריה כולל בעיר דיר אל-זוא ובמחוז אידליב. מקורות רשמיים בסוריה מסרו כי בקרבות באזור מחוז אידליב נהרגו לפחות 90 "טרוריסטים". מקורות בעיראק מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתם של כ-50 חיילים סורים שנמלטו לצפון עיראק במארב מתוכנן של טרוריסטים מוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קונאר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו באזור העיר קראצ'י. ביממה הקודמת נהרגו 46 מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בעיר קראצ'י במסגד שיעי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור – סוריה; מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-4 מרס 2013 על הריגתם של 7 חיילים בקרבות שפרצו ליד הגבול הסורי בין טרוריסטים מוסלמים לבין אנשי כוחות הביטחון של סוריה שפעלו באזור הגבול שהעבירו חיילים סורים בחזרה לארצם.
--
ניגריה – טרור: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתו של קצין משטרה בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתם של לפחות 50 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית של כוחות צרפתיים הפועלים בצפון מאלי.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים שהיו בעיר פורט סעיד בין כוחות הביטחון לבין מפגינים שיצאו למחות נגד המשטר הנוכחי במצרים.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-4 במרס 2013 על הריגתו של מורה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון בקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

4 comments:

Anonymous said...

It's actually a nice and useful piece of info. I am happy that you just shared this useful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

Here is my page - Unwanted Hair

Anonymous said...

Thank you a lot fοг shаring
this ωіth аll of uѕ you actuallу realize what you're talking about! Bookmarked. Kindly additionally seek advice from my website =). We can have a link trade arrangement among us

Also visit my page ... V2 Cigs Reviews

Anonymous said...

Very nice artіcle, exactly what I was looking for.



Ηeгe is my web site Find Out More

Anonymous said...

Неllo! Ӏ could hаve sworn I've been to your blog before but after going through a few of the articles I realized it'ѕ new to me.
Anyways, I'm certainly pleased I discovered it and I'll be book-marκing іt and checking back oftеn!



Here іs my weblоg Mouse Click The Up Coming Website