Thursday, March 7, 2013

120 הרוגים בסוריה; 17 חיילים נהרגו באפגניסטן; 14 הרוגים בעיראק; 8 הרוגים בניגריה; 3 עיתונאים נהרגו בפקיסטן; שוטר נהרג בקניה בפיגוע אסלאמי; חייל צרפתי נהרג במאלי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 במרס 2013 על הריגתם של לפחות 120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על קרבות בצפון סוריה בין כוחות-הצבא לבין מורדים וטרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור. מקורות באו"ם מסרו על מיליון פליטים שנמלטו מסוריה בשנתיים האחרונות בעקבות מלחמת-האזרחים. לפני יומיים הגיעו לירדן יותר מ-1,200 פליטים סורים ב-24 שעות בלבד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-6 במרס 2013 על הריגתם של 17 חיילים אפגאנים במארב של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 במרס 2013 על הריגתם של 3 עיתונאים מירי של טרוריסטים מוסלמים במהלך היומיים האחרונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 במרס 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם ביומיים האחרונים בסדרה של פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-6 במרס 2013 על הריגתו של שוטר בקניה מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב שהגיעו מסומליה.
--
ניגריה – טרור – אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-6 במרס 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות תקשורתיים בצרפת מסרו ב-6 במרס 2013 על הריגתו של חייל צרפתי (ההרוג הרביעי) בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון מאלי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: