Thursday, January 9, 2014

274 הרוגים בסוריה; 41 חיילים נהרגו בסודאן; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעיראק; 16 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן.
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 בינואר 2014 על הריגתם של 274 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שנערכו בארבעת הימים האחרונים בין ארגוני הטרור יריבים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה של סוריה ושל עיראק. מקורות נוספים מסרו על הרוגים נוספים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי על יעדים אזרחיים ברחבי סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 בינואר 2014 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 בינואר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשתי התקפות טרור קטלניות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. במקרה אחד נהרגו לפחות 6 שיעים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-8 בינואר 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שהשתלטו על העיר פלוג'ה.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-8 בינואר 2014 על הריגתם של 41 חיילים סודאנים בקרבות שפרצו עם טרוריסטים מקומיים הפועלים במזרח דארפור.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 בינואר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים שפעלו נגד מסגד מקומי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: