Friday, January 3, 2014

50 הרוגים בסוריה; 20 חיילים נהרגו בדארפור; 11 הרוגים בסומליה בפיגוע התאבדות; 7 הרוגים בלבנון; 7 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים בעיראק; 3 נוצרים נהרגו בניגריה; 10 פצועים בקניה בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בפיליפינים, בסודאן, בקווקז, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובלבנון מסרו ב-2 בינואר 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות שהיו באזור חאלב, דמשק, דיר אל-זור ובצפון-מזרח סוריה באזורים בהם מתגוררים בני המיעוט הכורדי.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-2 בינואר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו ברובע השיעי של העיר ביירות ליד מתחם השייך לארגון הטרור האסלאמי חיזבאללה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 בינואר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן. בין ההרוגים היו לפחות 2 קצינים בצבא הפקיסטני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-2 בינואר 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-2 בינואר 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מזוהים עם ארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-2 בינואר 2014 על הריגתם של 20 חיילים בהיתקלות קטלנית עם טרוריסטים מוסלמים מקומיים הפועלים בחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-2 בינואר 2014 על הריגתם של 3 נוצרים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם" שתקפו כנסייה נוצרית במהלך חגיגות לרגל השנה החדשה של 2014.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-2 בינואר 2014 על פציעתם של לפחות 10 בני-אדם מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בעיר מומבסה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בסומליה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: