Tuesday, January 28, 2014

60 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים בעיראק; 16 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בפקיסטן; שוטר נהרג בתימן; טרוריסט בכיר נהרג בסומליה בחיסול-ממוקד אמריקאי; קבלן סיני נהרג בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בלבנון, בעיראק, בסוריה, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 בינואר 2014 על הריגתם של לפחות 60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של כ-20 בני-אדם לפחות בהפצצה של בסיסי טילים באזור העיר לדקיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בינואר 2014 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעולה צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 בינואר 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בשלושה פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 בינואר 2014 על הריגתם של 26 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בינואר 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור דרום תימן.
--
סומליה – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-27 בינואר 2014 על הריגתו של טרוריסט בכיר מאוד בארגון "אל-שבאב" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בסומליה. מקורות נוספים מסרו כי נהרגו עמו טרוריסטים נוספים אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 בינואר 2014 על הריגתו של קבלן סיני מיריות של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: