Monday, January 20, 2014

50 הרוגים בסוריה; 22 חיילים נהרגו בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים באפגניסטן; 3 חיילים נהרגו בלוב; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; טרוריסט מוסלמי נפצע ברצועת-עזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים; בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 בינואר 2014 על הריגתם של לפחות 50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים נפגעו במהלך הפצצה אווירית של הצבא הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 בינואר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו נגד אנשי כוחות-הביטחון של אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 בינואר 2014 על הריגתם של 22 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו נגד שיירה צבאית של הצבא הפקיסטני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 בינואר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-19 בינואר 2014 על הריגתם של 3 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה. כמו כן נמסר כי הצבא הלובי תקף אווירית בסיסי טרור הפועלים בדרום המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-19 בינואר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
ישראל – טרור – רצועת-עזה: מקורות ערביים ברצועת-עזה מסרו ב-19 בינואר 2014 על פציעתו של טרוריסט מוסלמי בכיר, שהיה אחראי לירי של טילים לעבר ישראל, בפעילות צבאית אווירית של ישראל שהתבצעה ברצועת-עזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: