Monday, January 6, 2014

50 הרוגים בסוריה; 24 הרוגים בעיראק; 23 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; שוטר נהרג בתאילנד בפיגוע אסלאמי; 5,352 בני-אדם נהרגו בדרום תאילנד בפיגועי טרור אסלאמיים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בדרום-סודאן, בניגריה, בסומליה, בלוב, במצרים, בלבנון, בעיראק, בסוריה, באפגניסטן, בתימן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובלבנון מסרו ב-5 בינואר 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה – בקרבות עם אנשי כוחות הביטחון של סוריה שפעלו בצפון סוריה. גורמים נוספים בסוריה מסרו על קרבות ונפגעים נוספים במרבית הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-5 בינואר 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בינואר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. במקרה אחד נהרגו 2 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפועלים בדרום-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 בינואר 2014 על הריגתם של 24 בני-אדם בהתקפות טרור ובקרבות שפרצו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמעט כל מחוז אל-אנבר נפל לידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן לאחר קרבות קשים שפרצו בימים האחרונים בהם נהרגו לפחות 150 בני-אדם.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 בינואר 2014 על הריגתם של 23 בני-אדם בקרבות קשים שפרצו בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים שיעים הפועלים בצפון תימן.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-5 בינואר 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה. כמו כן נמסר מפי גורמים רשמיים בתאילנד כי במהלך 10 השנים האחרונות נהרגו 5,352 בני-אדם בידי בפיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים  הפועלים בדרום תאילנד.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: