Thursday, January 2, 2014

40 הרוגים בסוריה; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; 4 הרוגים בעיראק; 2 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, במצרים, בלבנון, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-1 בינואר 2014 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בעיקר באזור חאלב ובדמשק. מקורות נוספים מסרו על אירועים קטלניים גם באזור דיר אל-זור, דרעא, חומס ובמחוז אידליב. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי מרבית הנפגעים של היממה האחרונה היו אזרחים.
--
מצרים – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-1 בינואר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בעימותים קטלניים בין חברי האחים המוסלמים לבין כוחות הביטחון.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 בינואר 2014 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בפעילות של כוחות-הביטחון של אפגניסטן נגד טרוריסטים מוסלמים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 בינואר 2014 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-1 בינואר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בפעילות של כוחות-הביטחון של עיראק נגד גורמים סונים מיליטנטיים.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-1 בינואר 2014 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה של הצבא הניגרי שפעל נגד הארגון.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-1 בינואר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: