Wednesday, January 22, 2014

50 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בעיראק; 24 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 13 הרוגים בתימן; 11 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בלבנון; 5 הרוגים נוספים בניגריה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעזה; הרוג באלג'יריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 16 בני-אדם בפיגוע-כפול של מכוניות-תופת שהופעלו באזור העיר אידליב בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שפעלו באזור בו שוכנת המפקדה של ארגון חיזבאללה בעיר ביירות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 24 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בהתקפה אווירית של הצבא הפקיסטני נגד בסיסי טרור של הארגון.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 28 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים סונים לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. כמו כן נמסר על הריגתו של מנהיג שיעי בכיר שהיה בדרכו לשיחות שלום בין הצדדים. ביומיים האחרונים נהרגו בקרבות הללו לפחות 24 בני-אדם.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על כפר הנמצא בצפון ניגריה. עד כה נהרגו בהתקפה לפחות 20 בני-אדם וכן בתים הועלו באש בידי הטרוריסטים מוסלמים הפועלים בשם הארגון "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתו של אדם אחד בקרבות שפרצו בין שתי מליציות אסלאמיות עדתיות הפועלות בדרום המדינה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות ערביים ברצועת-עזה מסרו ב-21 בינואר 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה אווירית של ישראל בתגובה לירי של טילים לעבר ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: