Wednesday, June 7, 2017

טרור אסלאמי - 253 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 38 הרוגים בדרום-סודאן; 20 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים, 7 אזרחים ו-3 חיילים נהרגו באפגניסטן; 3 הרוגים בסומליה; 2 חיילים נהרגו בסעודיה; ארגון "המדינה האסלאמית" הוציא-להורג 163 אזרחים בשבוע שעבר בעיר מוסול; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו באלג'יריה, בלוב, בתימן, בניגריה, בקשמיר, בפיליפינים, בסומליה, בסודאן, בעזה, בצרפת, במאלי, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 253 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-6 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים ברחבי סוריה. מקורות כורדיים בסוריה מסרו שכוחותיהם תקפו את העיר אל-רקה משלושה כיוונים וכי נמסר על נפגעים רבים בעיר – רובם היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים אזרחים באזור העיר דרעא מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים ברוב הערים המרכזיות של סוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות באו"ם מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הוציא-להורג 163 אזרחים בשבוע שעבר בשל ניסיונם להימלט מהעיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-6 ביוני 2017 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה אחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים סעודים מירי של צלפים שיעים שפעלו במחוז ג'יזאן באזור הגבול המשותף בין שתי המדינות.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 ביוני 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן", וכן של 3 חיילים בקרבות שהיו באזור מחוז קונדוז. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במחוז הארט.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 ביוני 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סומליה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים דרום-סודאן מסרו ב-6 ביוני 2017 על הריגתם של 38 בני-אדם בסדרה של קרבות שפרצו בין שתי מיליציות שבטיות מקומיות.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: