Monday, June 12, 2017

טרור אסלאמי - 317 הרוגים ביממה האחרונה

160 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בתימן; 50 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 2 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בחבל דארפור; חייל אמריקאי נוסף נהרג באפגניסטן; חייל נהרג בקמרון; חייל או"ם נהרג במאלי בהתקפת טרור אסלאמית; הרוג בלבנון בקרבות בעי אל-חילווה; הרוג בתאילנד מירי של טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בבנגלדש, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 317 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור אל-רקה, בדרעא, בחומס, באל-חמה, בדיר אל-וזר, במחוז ריף דמשק ובמקומות נוספים. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של 2 ילדים בעיר קובנא מפיצוץ של מטען-חבלה. כמו כן נמסר על הריגתם של חיילים סורים במחוז אידליב.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות. גורמים צבאיים נוספים מסרו על גילויו של קבר-אחים באזור העיר תכרית ובו היו יותר מ-300 גופות.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות שיעים בתימן מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בהתקפה רחבת-היקף שנערכה במחוז צנעא נגד המיליציות הפרו-סעודיות הפועלות באזור.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו באזור העיר דרנא בפעילות של הצבא הלובי.
--
אפגניסטן – טרור – ארה"ב: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל אמריקאי נוסף במזרח אפגניסטן, ובכך עלה מספר ההרוגים ל-3 חיילים אמריקאים בפיגוע שהיה יממה קודם לכן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון-מזרח פקיסטן.
--
סודאן – דארפור: מקורות צבאיים בסודאן מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתם של 2 מפקדים בכירים הקשורים לאחד מארגוני המורדים הפועלים בצפון חבל דארפור.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-11 ביוני 017 על הריגתו של חייל אחד בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
מאלי – טרור: מקורות באו"ם מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתו של חייל או"ם נוסף בהתקפת טרור שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" הפועלים בצפון מאלי.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתו של אדם אחד בקרבות שפרצו פעם נוספת בין שני ארגוני טרור הפועלים במחנה הפליטים הפלסטיני עין אל-חילווה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-11 ביוני 2017 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: