Friday, June 9, 2017

טרור אסלאמי - 290 הרוגים היממה האחרונה

80 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בסומליה בהתקפה של ארגון "אל-שבאב"; 20 הרוגים באפגניסטן; 16 הרוגים בניגריה בהתקפה של ארגון "בוקו חראם"; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 6 טרוריסטים מוסלמים וחייל הודי נהרגו בקשמיר;   4 הרוגים נוספים באיראן; 2 בני-אדם נהרגו בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במאלי, בניגריה, בסודאן, בפיליפינים, בקשמיר, בסומליה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 290 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום של קרבות רבים ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים ברחבי סוריה. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של הפצצות אוויריות רבות שנערכו באזור דיר אל-זור וליד העיר אל-רקה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על קרבות עם נפגעים רבים גם באזור העיר דרעא בעקבות הפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים ברוב הערים המרכזיות של סוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
איראן – טרור: מקורות רשמיים באיראן מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של 4 בני-אדם נוספים בהתקפה שנערכה בטהראן יממה קודם לכן שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בכך עלה מספר ההרוגים ל-17 בני-אדם – לא כולל ששת הטרוריסטים מוסלמים שנהרגו במהלך הקרב עם אנשי כוחות הביטחון של איראן.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות שיעים בתימן מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של לפחות 10 מאנשי המיליציות הפרו-סעודיות בהתקפה של המיליציות השיעיות הפועלות באזור אל-ג'אווף הנמצא במזרח תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתן של אם ובתה במהלך ניסיון התנקשות בבכיר המכהן במיליציות האסלאמיות הפועלות באזור בנגאזי. אשתו ובתו של הבכיר נהרגו בעקבות הפעולה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים – בסדרה של קרבות נגד ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז בלוצ'יסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בצבאיים בסומליה מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם – כנראה רובם חיילים – בהתקפה רחבת-היקף על בסיס צבאי שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור פונטלנד.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים ניגריה מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של 16 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי –קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-8 ביוני 2017 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתו של חייל הודי ביום של היתקלויות קטלניות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: