Saturday, June 10, 2017

טרור אסלאמי - 312 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בדרום-סודאן בהתקפה קטלנית; 10 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 3 חיילי או"ם נהרגו במאלי מירי של טרוריסטים מוסלמים; 2 סינים נרצחו בפקיסטן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית"; אחד מאנשי המחתרת הכורדית נהרג בטורקיה; ג'יהאדיסט נהרג בעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי בקשמיר, בפיליפינים, בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 312 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של הוצאות-להורג, בקרבות קשים ובהפצצות אוויריות מסיביות שנערכו במהלך היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות רבות במרחב הכפרי של העיר אל-רקה במהלך היומיים האחרונים, וכן נמסר על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים. ארגונים לזכויות-אדם בסוריה מסרו על הוצאות-להורג המוניות של ארגון "המדינה האסלאמית" שנערכו באזור הגבול המשותף בין סוריה לעיראק.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם ביום נוסף של הוצאות-להורג, בפיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בעיקר בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 30 שיעים שנפגעו בפיגוע קטלני שהתבצע באזור העיר כרבלא בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הריגתם של 23 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית טורקית שנערכה בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית הפועלת בתימן. גורמים נוספים בתימן מסרו על קרבות עם נפגעים באזור העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים אפגניסטן מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח אפגניסטן. מקורות נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו מארגון "המדינה האסלאמית".
--
פקיסטן – טרור – סין: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-9 ביוני 2017 על חקירה שנפתחה בעקבות הודעה של ארגון "המדינה האסלאמית" על רציחתם של 2 סינים בידי טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתם של 15 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מקומיים שפעלו במרחב הכפרי של עיר הבירה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתם של 3 חיילי או"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו בצפון מאלי ליד העיר קידאל.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתו של אחד מחברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי:מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים.
--
עזה – טרור: מקורות תקשורתיים עזה מסרו ב-9 ביוני 2017 על הריגתו של ג'יהאדיסט חבר הכנופיות הערביות מירי של חיילי צה"ל במהלך עימותים אלימים שהיו ליד גדר המערכת.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: