Monday, December 20, 2010

15 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בקווקז; תיירת נרצחה באזור בית-שמש בידי פעילי טרור מוסלמים; קצין נחטף בתימן; פצצות מרגמה נחתו בישראל;
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-19 בדצמבר 2010 כי נמצאה גופתה של קריסטין לוגן, תיירת שנרצחה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור בית-שמש. חברתה של לוגן הצליחה להימלט פצועה מהתוקפים ולהזעיק את כוחות הביטחון שהחלו בחיפושים נרחבים באזור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 בדצמבר 2010 על הריגתם של 14 בני-אדם (10 חיילים אפגנים ו-4 מחבלים מתאבדים) בעקבות התקפה שנערכה על בסיס גיוס לצבא האפגני במחוז קונדוז ובהיתקלות נוספת שהתרחשה באזור. כמו כן נמסר על הריגתו של ילד אפגני מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל על רכב חולף במחוז קנדהר.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-19 בדצמבר 2010 על חטיפתו של קצין תימני בידי פעילי טרור הפועלים בדרום תימן.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-19 בדצמבר 2010 על הריגתם של 7 ציידים בצפון הקווקז כנראה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור. הציידים נרצחו בידי חוליה שהיה בידה נשק אוטומטי.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-19 בדצמבר 2010 על 4 פצצות מרגמה שנורו לעבר ישראל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. לא היו נפגעים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: