Wednesday, December 8, 2010

20 הרוגים בסומליה; 8 הרוגים בפקיסטן; 2 עיתונאים נרצחו בפקיסטן; הרוג בעיראק; הרוג בהודו; פצצות מרגמה נורו לעבר ישראל;
--
פקיסטן – טרור – תקשורת: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בדצמבר 2010 על הריגתם של 2 עיתונאים פקיסטנים בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ליד הגבול עם אפגניסטן. מקורות נוספים ציינו שהעיתונאים נהרגו ב-6 בדצמבר 2010 במחוז מוהמאנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בדצמבר 2010 על הריגתם של 7 בני-אדם (5 אזרחים ו-2 מתאבדים) בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו במחוז האוטונומי בלוצ'יסטן. ידיעות נוספות בנושא: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על הריגתם של 50 בני-אדם בפיגוע של שני מחבלים מתאבדים שהתבצע במבנה בו התקיימה פגישה בין גורמים רשמיים לגורמים אנטי-טליבאניים בצפון-מערב המדינה בקרבת הגבול עם אפגניסטן. עוד 100 בני-אדם נפצעו בפיגוע.
--
פקיסטן – טרור ואלימות אסלאמית: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בדצמבר 2010 על חיסולו של מנהיג פוליטי מקומי בעיר קראצ'י בידי פעילי טרור מוסלמים. בעיר קראצ'י מתחוללת מלחמת אזרחים בין קבוצות אתניות שגרמה למאות הרוגים מאז תחילת השנה. פעילי טרור מארגון הטליבאן מעודדים את האלימות האתנית הזו.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בדצמבר 2010 על הריגתו של פקיד בכיר בעיר בגדאד מירי של פעילי טרור מוסלמים. עוד 5 בני-אדם נפצעו בירי.
--
סומליה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-7 בדצמבר 2010 על הריגתם של 20 בני-אדם בעימותים אלימים שהתפתחו בין שתי מליציות שבטיות המתגוררות במרכז סומליה. במהלך השבועות האחרונים נהרגו עשרות בני-אדם במאבקים המתחוללים על רקע אתני ודתי במרכז המדינה.
--
ישראל – טרור – רצועת עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-7 בדצמבר 2010 על ירי של שתי פצצות מרגמה שנורו לעבר ישראל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. ידיעות נוספות בנושא: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על נפילת רקטת קסאם בשטח ישראל נורתה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים מרצועת-עזה. אין נפגעים ואין נזקים.
--
הודו – טרור: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-7 דצמבר 2010 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 10 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בעת טקס דתי שנערך בעיר וואראנסי. מקור נוסף מסר כי המטען הוטמן בידי פעילי טרור מוסלמים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: