Monday, December 27, 2010

39 הרוגים בניגריה; 20 הרוגים בסומליה; 8 הרוגים בקווקז; 3 הרוגים בקשמיר; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעזה; טרוריסט מוסלמי נהרג בסעודיה; 12 פעילי טרור נתפסו בהולנד; 4 מהנדסים טורקים נחטפו באפגניסטן; ארגון הטרור אל-שבאב מבקש עזרה מאל-קאעידה;
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-26 בדצמבר 2010 כי במהלך היומיים האחרונים נהרגו 32 בני-אדם בסדרת פיצוצים שהתרחשו נגד יעדים נוצרים בעיר ג'וס. במקום אחר הותקפה כנסייה בידי פעילי טרור מוסלמים שהצליחו להרוג עוד 7 בני-אדם. נשיא ניגריה הצהיר לתקשורת המקומית כי ממשלתו תעשה הכל כדי לתפוס את הטרוריסטים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על הריגתם של 20 בני-אדם בקרבות הנערכים בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב".
--
סומליה – אל-שבאב – אל-קאעידה: דוברים מארגון הטרור "אל-שבאב" הפועל בסומליה שלחו בקשת עזרה וסיוע מארגון אל-קאעידה בכינוס שנערך ב-25 בדצמבר 2010 בעקבות איחוד בין שני ארגוני טרור אסלאמיים. כמו כן דוברי הארגון קראו לכל המוסלמים לבוא לקרן אפריקה כדי להילחם למען מלחמת הג'יהאד המתנהלת בסומליה.
--
הרשות-הפלסטינית – חמאס: מקורות תקשורתיים ברשות הפלסטינית מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על אזהרה שנשלחה ל-50 פעילי טרור מארגון החמאס שהם יגורשו מהגדה המערבית.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות תקשורתיים ברצועת-עזה מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על הריגתם של 2 פעילי טרור ועל פציעתם של 2 נוספים מירי של חייל צה"ל. הטרוריסטים המוסלמים היו עסוקים בהנחת מטעני-נפץ סמוך למעבר סופה.
--
הולנד – טרור: מקורות תקשורתיים בהולנד מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על תפיסתם של 12 פעילי טרור מוסלמים מסומליה שתכננו לבצע פיגועים ברחבי הולנד.
--
סעודיה – טרור: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על הריגתו של פעיל טרור מוסלמי מארגון אל-קאעידה שהיה מחופש לאישה. הטרוריסט המוסלמי הגיע ברכב לנקודת-ביקורת משטרתית ומייד פתח באש לעבר השוטרים שהשיבו באש והרגו אותו.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על הריגתם של 3 בני-אדם בשלוש תקריות טרור ואלימות אסלאמית שהתרחשו במהלך היממה האחרונה. אחד מההרוגים הוא פעיל טרור מוסלמי שהגיע מפקיסטן שנהרג מירי של חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
--
אפגניסטן – טורקיה: מקורות תקשורתיים בטורקיה ובאפגניסטן מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על חטיפתם של 4 מהנדסים טורקים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-26 בדצמבר 2010 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של רוסיה הפועלים בצפון הקווקז במחוז האוטונומי דגסטן.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: