Tuesday, December 7, 2010

50 הרוגים בפקיסטן; 6 נוצרים נרצחו בעיראק; 2 ילדים נהרגו בעיראק; 5 פעילי טרור נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי נוסף שנערך בפקיסטן; פקיד חוסל בקווקז; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן;
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על הריגתם של 50 בני-אדם בפיגוע של שני מחבלים מתאבדים שהתבצע במבנה בו התקיימה פגישה בין גורמים רשמיים לגורמים אנטי-טליבאניים בצפון-מערב המדינה בקרבת הגבול עם אפגניסטן. עוד 100 בני-אדם נפצעו בפיגוע.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2010 כי שעות אחדות לאחר הפיגוע בו נהרגו עשרות בני-אדם, הכוחות האמריקאים ערכו חיסול-ממוקד בצפון ווזיריסטן שבעקבותיו נהרגו לפחות 5 פעילי טרור מוסלמים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על הריגתם של 6 נוצרים בידי פעילי טרור מוסלמים המתנגדים לנוכחות של העדה הנוצרית במדינה העיראקית. מאז חודש אוקטובר 2010 נהרגו עשרות נוצרים בידי פעילי טרור מוסלמים. בין ההרוגים היו 3 בני משפחה אחת ונכבד נוצרי.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על הריגתם של 2 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ליד ביתם במחוז דיאלה.

רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על הריגתו של פקיד בכיר מירי של פעילי טרור מוסלמים במחוז האוטונומי דגסטן. ידיעות נוספות בנושא: מקורות משטרתיים בדגסטן מסרו ב-5 בדצמבר 2010 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הצבא של רוסיה, וזאת במסגרת מבצע צבאי יזום נגד ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בצפון הקווקז. רוסיה מתכוונת להגביר את הלחץ על הגורמים הרדיקלים, אולם במקביל לכך היא מנסה להגדיל את ההשקעות באזור.
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים בנאט"ו מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על הריגתו בשגגה של חייל בריטי מאש של כוחות אמריקאים. מאז תחילת שנת 2010 נהרגו באפגניסטן 678 חיילים זרים, וזאת בהשוואה לשנת 2009 שבמהלכה נהרגו 521 חיילים זרים.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 בדצמבר 2010 על נפילת רקטת קסאם בשטח ישראל נורתה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים מרצועת-עזה. אין נפגעים ואין נזקים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: