Thursday, May 1, 2014

100 הרוגים בסוריה; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 40 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 15 הרוגים בפקיסטן; 14 הרוגים בפיליפינים; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; הרוג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטוניסיה, בלוב, במצרים, בלבנון, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-30 באפריל 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברבו הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 30 תלמידים שנפגעו בהפצצה סורית על בית-ספר הנמצא באזור העיר חאלב. כמו כן נמסר על הרוגים נוספים בפיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בתאריך זה החלה ההצבעה לפרלמנט העיראקי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-30 באפריל 2014 על הריגתו של אדם אחד בהיתקלות אלימה בין אנשי כוחות הביטחון לבין חברי תנועת "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 באפריל 2014 על הריגתם של 60 טרוריסטים מוסלמים מ"רשת חאקאני" המזוהה עם ארגון הטליבאן במהלך התקפה על בסיס צבאי. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 באפריל 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם – כולל חיילים וטרוריסטים – בסדרה של פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-30 באפריל 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם כולל חיילים וטרוריסטים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון אל-קאעידה הפועל בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-30 באפריל 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שערכה בדרום סומליה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בפיליפינים מסרו ב-30 באפריל 2014 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים ועל הריגתו של חייל אחד בקרבות שפרצו בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: