Sunday, May 11, 2014

60 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בעיראק; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, במצרים, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-10 במאי 2014 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של 20 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הרוגים בקרבות שהיו באזור מחוז אידליב. עוד נמסר כי תושבים החלו לחזור לעיר חאלב לאחר יציאתם של המורדים. מקורות בעיראק מסרו על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים שניסו לחצות את הגבול מסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 במאי 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 בני-אדם בקרבות באזור העיר פלוג'ה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 במאי 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 במאי 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 במאי 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בשתי התקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו ליד ארמון הנשיאות בעיר הבירה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 במאי 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים באזור חבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: